Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Mulig for meg å få notene til It Is You? Vi skal ha den som solosang nemlig :sjenert:

Har de på pc'n hjemme (er på jobb nå:) ) Send meg en pm med mailadressen din, så skal jeg sende de til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann!

Hvordan ligger du an i løypa? Regner med at du har full kontroll?

Nå er det ikke lenge igjen!

Var på Kristins Brudesalong i går for å få fikset på kjolen min, så nå er den endelig helt som den skal være! Så kjolen din i fargen RØD der, og da tenkte jeg på deg vet du. :) Synes at kjolen din er finere i den fargen du skal ha den ja.... :ler: Har vel aldri skjønt helt det med rød brudekjole, men det er vel de som synes det er fint også. Vi er alle forskjellige! Og godt er det!

Håper du får en fin langhelg!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5:

Du er litt savnet om dagen?Styrer du veldig med bryllupet eller er det mye å gjøre på jobb?

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg puste litt ut igjen.... :) De to siste ukene har bare flydd forbi i supersonisk fart!! :ler:

Vi har hatt møte med organinsten og avtalt salmer, soloinnslag og inn- og utgangsmarsjer, som ble som følger:

Salme 1: "Kjærlighet fra gud"

Salme 2: " Midt i et koldt og mørkt univers"

Inngang: Mendelssohn-Bartholdys bryllupsmarsj fra "En midtsommernatts drøm"

Utgang: Clark, Jeremiahs "Trumpet Voluntary"

Soloinnslag 1: "Fields og Gold" Eva Cassidy versjonen

Soloinnslag 2: "It is you" av Dana Glover

Organisten vår er veldig søt og hjelper oss også med å spille piano for oss under soloinnslagene :)

Vi har avtalt møte med presten og fotografen.

Vi har booket DJ gjennom DJ Bookings i Oslo, de hadde spilt på Refsnes tidligere så de var kjent med lokalene.

Vi har bestilt bryllupskake, 3. etg rund kake fra Favorit Konditori på Strømmen Storsenter, KJEMPE SERVICE!!! Gå inn på Bryllupskaker, bilder, bløtekake 017 Den er hvit med limgrønne roser, bånd og perler! Vi skal ha sjokoladekake i den nederste delen og bløtekake i de to andre. Vi skal også trykke monogrammet vårt på den nederste kaken!

Kjøpt alle toalettsakene til kurvene vi skal ha på toalettene på Refsnes.

Så nå begynner ting å falle litt på plass!

En :klem: til alle som har vært innom med hilsninger :)

Endret av Kath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal titte inom alle dagbøkene deres når jeg kommer hjem i kveld, må få oppdatert meg og se hvor langt dere alle ha kommet!!!

Ikke lenge igjen nå :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin kake!

Så bra at du har kommet såpass i orden. Masse har skjedd de siste to ukene får en si.. Hva har du kjøpt til å ha i kurvene på toalettet? Må begynne jeg og..

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, nå begynner det å bli ordnings på sakene!! :-D

Kjempefin kake! Vi har også tenkt å ha flere kaketyper tror jeg, for jeg elsker marsipankake og forloveden er ikke fullt så glad i marsipan, men elsker sjokolade ... :)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kake! Tok litt tid å finne den,bilde 110 av 111 fant jeg ut, hvis det er flere som leter.

Så bra at du har kommet såpass i orden. Masse har skjedd de siste to ukene får en si.. Hva har du kjøpt til å ha i kurvene på toalettet? Må begynne jeg og..

det er bildet som sier bløtekake 017 og bløtekake 018 når man beveger musa over bildet. bilde 110 og 111 er ikke kaken jeg skal ha. Legger ved bilde1

Endret av Kath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto

Den kaka var grise lekker, fikk lyst på noe godt. Må gå på kjøkkenet og se om jeg finner noe :spise: Liker så godt grønt så denne kaka her var midt i blinken for min smak.

Men siden du er inne i kakeverden om dagen kan jeg jo høre med deg om en ting: har hørt at mange bruker friske blomster på kaken, hvordan går det med selve kaken da.. hva om det smitter blomstersaft over på marsipanen, er det så bra...? Har kanskje ikke noe å si siden de faktisk lager det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaka var grise lekker, fikk lyst på noe godt. Må gå på kjøkkenet og se om jeg finner noe :spise: Liker så godt grønt så denne kaka her var midt i blinken for min smak.

Men siden du er inne i kakeverden om dagen kan jeg jo høre med deg om en ting: har hørt at mange bruker friske blomster på kaken, hvordan går det med selve kaken da.. hva om det smitter blomstersaft over på marsipanen, er det så bra...? Har kanskje ikke noe å si siden de faktisk lager det...

Har faktisk ingen anelse ?! Hmmm... nå lurer jeg på dette også... he he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bildet som sier bløtekake 017 og bløtekake 018 når man beveger musa over bildet. bilde 110 og 111 er ikke kaken jeg skal ha. Legger ved bilde1

oops, mn feil. Det var den kaka jeg mente. Og istad sto den som nr 110, men det ser ut til at bytter om bildnr, (ikke navnet 017).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker kake! Synst det er så stilig når en har satengband rundt nederst, viss det var det da..!?! Du kan iallefall være fornøgd med denne.

Hvor mye må dere betale for den??

Er det vanlig å ha møte med organist??Hvem tar i såfall initiativet til dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...