Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Mansjettknapper via denne siden! Veldig fornøyd!  :) Både kjærsten og meg  :)

Disse bestilte jeg også nå. Så søte!

Gledeeeer meg til å overraske snuppen med dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin kjole, og kjempefine ringer!!! Er ringen din en spennring, eller ser den bare slik ut ?

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan kalvekryss ser ut ... venter spent på bilde! ;)

Vi fikk selv ringene for noen dager siden, er sååå fornøyd! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

God påske! :klem:

Håper du ser hvem jeg er til tross for nickbyttet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole, og kjempefine ringer!!! Er ringen din en spennring, eller ser den bare slik ut ?

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan kalvekryss ser ut ... venter spent på bilde! ;)

Vi fikk selv ringene for noen dager siden, er sååå fornøyd! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

God påske! :klem:

Håper du ser hvem jeg er til tross for nickbyttet ;)

Kjenner igjen den søte kattne vettu :) Prøver å finne bilde av dressen, men det viser seg å være vanskelig! finner den ingen steder på nettet??? Skal ta bilde av den når vi får den. Den ligner litt på AR-007 på denne siden kristins brudesalong Bare at den har duse striper og helt annerledes skjorte og vest! Vesten/slips/kalvedryss mannen har på bilde på WI-013 er vesten vi skal ha. Han skal ha ivory farget skjorte!

Ja ringen min er en spennring :) Er utrolig fornøyd, ser på den hver dag! Gleder meg sånn til å ta den på :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din kommer sikkert til å se superkjekk ut med den fine dressen, vesten og kalvekrysset! :) Nydelig antrekk. Heldige deg som har spennering *Misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååhhhh den dressen var stilig,jeg digger kalvekryss også,mange liker sløyfe off nei det liker ikke jeg :ler:

vi skal levere inn ringene til graveing snart :sjarmor: gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med mannen sin dress og nye ringer.mannen min skal ha kalvekryss også, veldig stilig det der. skal si du har funnet en dyktig og kvalifisert person til åta seg av bordpynten og brudebuketten. Heldig er du. Den samtalen med kirken o gorganist, er det kirken som inviterer?Skal ikke dere ha en samtale til med presten?lurer litt på dette jeg..må sove nå, kos så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei snupp! Nå har vi motatt prøvingsattesten! Så fint herreantrekk, gleder meg til mannen finner sitt. Kjøpte dere, eller skal der leie? Skal skjorta matche kjolen? *trenger tips til vi skal finne*

Ellers bare innm med et hei etter at langt ferieopphold :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Veldig fin dress, ja! Tror det er noe slikt forloveden og svigermor snakket om til forloveden :-D

Spennringer er veeeldig fine! Jeg valgte nesten en spennring, men så falt valget på en annen istedet, veldig fornøyd uansett :-D

Du er nok ikke alene om å glede deg til å ta på ringen, selv prøver jeg den hele tida- greier nesten ikke ta den av, den er så fiiiin! :-D

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din kommer sikkert til å se superkjekk ut med den fine dressen, vesten og kalvekrysset! :) Nydelig antrekk. Heldige deg som har spennering *Misunnelig*

Takk takk :) Han var veldig kjekk .. he he

minnimy Innlegget er lagt til 10.04.2007 (22:09) 

  åååååååhhhh den dressen var stilig,jeg digger kalvekryss også,mange liker sløyfe off nei det liker ikke jeg 

vi skal levere inn ringene til graveing snart  gleder meg

Liker heller ikke sløyfe, forloveden så i hvertfall komisk ut med sløyfe :ler: hva har dere gravert? Vi endte opp med den tradisjonelle Din.... :hjerte: ..dato

ento Innlegget er lagt til I dag, 00:37 

  Stas med mannen sin dress og nye ringer.mannen min skal ha kalvekryss også, veldig stilig det der. skal si du har funnet en dyktig og kvalifisert person til åta seg av bordpynten og brudebuketten. Heldig er du. Den samtalen med kirken o gorganist, er det kirken som inviterer?Skal ikke dere ha en samtale til med presten?lurer litt på dette jeg..må sove nå, kos så lenge 

Kirken inviterer alle brudepar som skal gifte seg i 2007 til samling, hvor vi får møte prestene, spørre kirketjener om pynting av kirke + at organisten skal presentere et utvalg av egnede salmer, samt inngang/utmarsj, soloinnslag etc. Vi skal i samtale med presten ved en senere anledning også :)

Bare Bea Innlegget er lagt til I dag, 09:39 

  hei snupp! Nå har vi motatt prøvingsattesten! Så fint herreantrekk, gleder meg til mannen finner sitt. Kjøpte dere, eller skal der leie? Skal skjorta matche kjolen? *trenger tips til vi skal finne*

Ellers bare innm med et hei etter at langt ferieopphold

Har dere fått prøvingsattesten allereder?! VI sendte inn papirene 1. mars og har ennå ikke fått svar??? :tristbla:

Vi kjøpte dressen (halve prisen var 30 års gave fra hans mor) + at de ikke leide ut noen av dressene, kun sjakettene! Vi har kjøpt skjorte og vest som matcher min kjole (ivory) :)

*løper til Bare beas dagbok* må lese hvordan ferien var.... :ler:

  Knøttet Innlegget er lagt til I dag, 15:44 

 

Veldig fin dress, ja! Tror det er noe slikt forloveden og svigermor snakket om til forloveden

Spennringer er veeeldig fine! Jeg valgte nesten en spennring, men så falt valget på en annen istedet, veldig fornøyd uansett

Du er nok ikke alene om å glede deg til å ta på ringen, selv prøver jeg den hele tida- greier nesten ikke ta den av, den er så fiiiin!

God helg!! 

Hei og god helg til deg også :) Var litt i tvil om jeg ville ha spennring (har jo hørt historier hvor de har falt ut) men, jeg ble overrasket hvor godt den sitter når jeg så den :)

Ellers vil jeg få ønske alle en riktig GOD HELG! Imorgen skal jeg på kjoleshopping med ei vennine som skal gifte seg i all "hemlighet" i Mai .. hi hi Bare jeg og forloveden som vet :)

Endret av Kath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, vi har ikke sendt inn pøvingspapriene enda vi, hvor lang tid tar slike ting da??skal forlovererklæringen sendes inn samtidig? Skal skrive de ferdige i kveld og levere i morgen. Hvor leverer man de da? Har ikke sett meg inn i dette jeg..burde kanskje det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, vi har ikke sendt inn pøvingspapriene enda vi, hvor lang tid tar slike ting da??skal forlovererklæringen sendes inn samtidig? Skal skrive de ferdige i kveld og levere i morgen. Hvor leverer man de da? Har ikke sett meg inn i dette jeg..burde kanskje det...

Vi sendte inn alle papirer (forlovererklæring+prøvepariera) til likningskontoret/folkeregisteret vi... Men vi har ennå ikke fåt noe svar tilbake?!?!? Begynner å bli litt redd for at de kanskje er blitt borte.... må ringe å høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fått svar vi heller. Men skrev dere at papirene skulle sendes rett til viglser? Det gjorde vi.. og da tror jeg ikke papirene kommer tilbake til oss. Dumt gjort.. for da vet vi ikke om de kommer tilbake eller ikke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fått svar vi heller. Men skrev dere at papirene skulle sendes rett til viglser? Det gjorde vi.. og da tror jeg ikke papirene kommer tilbake til oss. Dumt gjort.. for da vet vi ikke om de kommer tilbake eller ikke :S

Nei, vi skrev at vi ville ha dem! Skal ringe dem i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. så rart at dere ikke har fått dem enda, men jeg mener å ha lest at trondheim generelt er raske på slike ting og at det går litt tregere i Akershus pga større pågang. dere får dem sikkert i tide, det er jo ikke noe stress enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem til deg.

Jeg blir litt stresset, for vi har ikke sendt inn papirene enda, må få skrevet den siste forloværerklæringen i helgen, så får vi sende de neste mandag.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, jeg har også hørt om historier hvor diamanten har falt ut av spennring... derfor jeg valgte å ikke ha en slik en. Men jeg tror nok det er svært få tilfeller det faktisk skjer, og er man forsiktig og ikke gjør "grovarbeid" med ringen på går det jo helt sikkert kjempebra!:-d

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes du om møtet i kirken i går? Fikk dere noe ut av det?

Vi hadde vel egentlig bestemt oss for musikk før vi kom dit, så alle marsjene trengte vi egentlig ikke å høre på. Hadde ingen anelse om at det skulle ta så lang tid... Men vi fikk jo en del praktisk informasjon da. :)

Har dere bestemt dere for musikk?

Skal prøve å få satt opp kirkeprogrammet vi nå, så vi har det ferdig! Jo mer som er ferdig jo bedre er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om møtet i kirken i går? Fikk dere noe ut av det?

Vi hadde vel egentlig bestemt oss for musikk før vi kom dit, så alle marsjene trengte vi egentlig ikke å høre på. Hadde ingen anelse om at det skulle ta så lang tid... Men vi fikk jo en del praktisk informasjon da.  :)

Har dere bestemt dere for musikk?

Skal prøve å få satt opp kirkeprogrammet vi nå, så vi har det ferdig! Jo mer som er ferdig jo bedre er det!

Vel, verken presten eller organisten vi skal ha var der! Men, vi fikk møtt paret som skal gifte seg før oss og fikk tatt litt praktisk informasjon :) Vi hadde ikke bestemt oss for noe før møtet, men etter møtet visste vi hva vi ikke skulle ha av inn og utmasjer i hvertfall :ler:

Men, jeg synes det var et helt greit møte (litt langt) men, var greit å få med seg på en måte. Forloveden likte blekka vi fikk med praktiske opplysninger og ville vel dra etter vi fikk den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, verken presten eller organisten vi skal ha var der! Men, vi fikk møtt paret som skal gifte seg før oss og fikk tatt litt praktisk informasjon  :) Vi hadde ikke bestemt oss for noe før møtet, men etter møtet visste vi hva vi ikke skulle ha av inn og utmasjer i hvertfall  :ler:

Men, jeg synes det var et helt greit møte (litt langt) men, var greit å få med seg på en måte. Forloveden likte blekka vi fikk med praktiske opplysninger og ville vel dra etter vi fikk den  :ler:

Hm, var ikke presten eller organisten der ? Merkelige greier ... Fint dere fikk noe ut av møtet da ;)

Skulle egentlig på møte imorgen vi, men siden det er i hjembyen min blir det langt og dra, og så skal forloveden jobbe og jeg vil ikke dra alene når alle andre er i par ... Får se om vi får kommet oss på noen av de andre møtene, hvis ikke skal vi høre om vi får en oppsummering av møtene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, var ikke presten eller organisten der ? Merkelige greier ... Fint dere fikk noe ut av møtet da ;)

Skulle egentlig på møte imorgen vi, men siden det er i hjembyen min blir det langt og dra, og så skal forloveden jobbe og jeg vil ikke dra alene når alle andre er i par ... Får se om vi får kommet oss på noen av de andre møtene, hvis ikke skal vi høre om vi får en oppsummering av møtene :)

Nå var det to prester der og en organist fra prestegjelde, men organisten som skal spille i vårt bryllup begynner ikke før 1.mai og presten vi som skal vie oss kunne ikke møte. Det var ikke bare mange par og ingen prester :ler:

Endret av Kath
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...