Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Grattis med ny jobb :klem: Er spent på hva det er! Jeg venter selv på svar om jeg får en jobb jeg har vært på intervju hos. Forferdelig spennende å vente :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lurer på hvor du har blitt av.... Du er savnet her! Håper alt står bra til.

Nå har jeg prøvd slør, og er veldig interessert i å kjøpe det ene sløret ditt. Om du fortsatt vil selge da? Send meg gjerne en melding om du er interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'M BACK!!!!!! he he he

Hyggelig å se at jeg er savnet :):klem: til alle sammen!!! Savnet dere også!

Jeg har fått ny jobb som daglig leder ved en JC butikk. Jobber fortsatt på bowlinga når jeg har fri fra den nye jobben :) Kommer ikke unna den vettu, vi eier jo den.... men deilig med jobb som ligger 5 min unna og med nye utfordringer og slikt!

Ellers har alt roet seg ned og bryllup har kommet inn på tankene mine igjen :sjarmor: Fått litt panikk..... må jo ta igjen all tiden som jeg har brukt på den nye jobben til bryllupsplanlegging... he he

Ellers skal jeg ta meg en tur innom alle dagbøkene deres i morgen kveld og se hva dere har holdt på med den siste tiden! Jeg er spent å se hvordan det går med alle GR deltakerne og bryllupsplanleggingen :sjarmor:

:klem: til alle sammen!

Kath :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tone!

Jeg hermet også etter kath sin idé. Hjertene kjøpes på panduro, og det er riktig at det blir brukt metaliclakkert kobbertråd. Du bør forresten kjøpe perler i str 4mm. (Kjøp slike som er "jevne" i str). Jeg prøvde meg med en mindre str først, og det gikk UTROLIG mange perler med.

Satin/silke- eller organzabånd kan ikke skrives på med vanlig tusj. Jeg tror kath gikk for å brodere navn på (noe som sikkert tar en EVIGHET). Jeg bruker kontour-relieff-maling på tube som egentlig er ment for å male på glass.

Sorry for at jeg kaprer dagboken din, kath. Jeg skal løpe min vei nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på de stålhjertene kjøpte du de også hos panduro?? Ser på sidene på nettet men kan ikke finne de??

Hvis du søker på "metallform hjerte" i søkefeltet på Panduro sine hjemmesider kommer de opp. Pakker med 10 stk i hver til ca 30 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

der var du, ja! :vinke:

Gratulerer med super, ny jobb! :hoppe:

Du kan ansette meg du da, jeg trenger nemlig jobb ;)

Du må ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, der var du, det var bra, nesten som eg var litt bekymra ein periode.Men flott, flott, heng deg på planlegginga igjen du!vi har masse morro framfor oss. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...