Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Travelt på jobb før jul kan jeg tenke meg :)

Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår. Nå er det iallefall samme år som vår store begivenhet. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"I'm back" skrev jeg, og dagen etter kræsjet :sur: data'n :grine: Fikk data'n opp igjen og da var plutselig julen der?! Den kom og gikk FORT!!!! Og nå er det 2007!!! Tenk at vi er kommet til året det skal skje..... huff ble jo litt nervøs jeg nå... :ler:

Men nå er jeg tilbake og mener det ! :) Nå skal jeg stikke innom alle dagbøkene deres og alle dere nye!!! Og se hvordan det gikk med bryllupene i jule ikke minst! "gleder meg" til å lese !

Og til dere som vil "stjele" bordkortene mine..... Just do it ! :) De er lagt ut her for å dele med alle som vil :) Så er det morro og se de i alle forskjellige farger!!

:klem:

Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kathjuli07!!

Der var du! Du har vært dypt savnet!! :)

Godt å ha deg tilbake. Håper du har hatt en fin jule og nyttårsfeiring med din kjære. Tenk, nå er endelig 2007 her. Jeg som synes det var så lenge til. Grøsser når jeg tenker på alt jeg har å gjøre. Skal bytte jobb i april i tillegg, så det blir nok å holde på med frem til bryllupet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår!!! :klem:

Har vært bortreist i jula, så derfor har jeg ikke fått vært så aktiv her, men nå er jeg tilbaaake! ;)

Ja, tenk at i år er det vårt år ... skummelt, og veldig spennende!! :-D

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This is the year :hoppe: det er i 2007 det skjer! Gledar meg stort, og litt spennande med alt som skal gjøres. Vi er snart eksperter på bryllupsplanlegging. Kunne tenkt meg å vært det på heltid jeg..hehe.

Jula og fridagene går så alt for fort, men dess mer nærmer det seg den store dagen, og dess eldre blir vi og dess meir får jento lyst på beby...hint hint... :ler:

Strålendes helg til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Koselig å se at du er tilbake. De fleste her inne har vel tatt seg lange juleferier, men nå er vi tilbake for fullt! gleder meg sånn til tiden remover. Nå er det jo ikke sååå lenge til vi kan sende inn prøvelses papirene.. hehe.

Godt nytt år til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... jeg har en sånn følelse.... panisk følelse at jeg henger litt etter med planleggingen!?!?! :overrasket: Tiden går bare så utrolig fort! Kan også ha noe med at forloveden plutselig har skjønt at han skal gifte seg om 6 måneder :ler: Hans panikkfølelse har nok smittet over på meg :ler:

Nei... løsningen er nok å sette opp en oppdatert liste på hva som gjennstår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert LISTE :

-Kirke, Såner kl 14:00

-Lokale, Refsnes, har betalt dep.

-Forlovere, begge har funnet hver sin!

-Toastmaster, broren til gutten min

-Frisør og negler, venninne av søsteren min (utrolig flink)

-Solosangerinne til kirka, 2 sanger er plukket ut: "It is you" og "Your Song!"

-Borkort, er HELT FERDIG med 60 stk (bet)

-Lovehearts med esker (bet)

-Kaketopp (bet)

-Gjestebok (ramme) (bet)

-Mansjettknapper til gutten min (bet)

-Toastmasterbjelle (bet)

-Kurv til toalettsaker (bet)

-Kjole (mamma bet)

-Blomster, svoger fikser

-Brudebuketten har gutten min ansvaret for!

-Transport, onkel har fikset en til regn og en til sol

-Fotograf, Studio Vest

-Hjemmeside m/ønskeliste

-Slør (kjøpt på ebay)

-Brudevalsmusikk

-Kakespade/serveringssett ( vi skal bruke en vi har!)

-Sko til meg

-Limegrønne bånd til loveheartseskene

Mangler:

-Sko til forloveden

-Undertøy

-Strømper

-Toalettsaker

-Invitasjoner

-Bryllupskake

-Sjakett til gutten min (leie?kjøpe?)

-Engangskameraer

-Bestille Ringene

-Musikk til festen

-Gaveutpakkere, Hmmm... hvem?

-Nummerlapper + liten bok til gavene

-2 graverte champange glass

-Brodere ferdig navnene på silkebåndene

-Bryllupssris

-Smykker

-Underkjørt

-Kaker

-Bilder av gjestene til presentasjonsoversikten

-Sende in alt av erklæringer

-Materialer til Bordplasseringsoverikten

-Møte med Refsnes

-Møte med Fotograf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor har du fått tak i den rammen du skal ha som gjestebok. Er ute etter en sånn selv.... :)

Har du tenkt noe mer på om du ønsker å selge det sløret du har til overs? Helt greit om du ev ikke ønsker det. Bare kjekt å vite, sånn at jeg kan bestille på ebay istede. :)

Skjønner godt hva du mener med panikk når du ikke har "gjort" noen bryllupsforberedelser på 3 mnd. Henger to mnd etter selv. Men jeg tror både du og jeg har såpass kontroll at vi nok kommer i mål. ;) Skal bli deilig å bli ferdig med invitasjoner og bordkort. Føler at akkurat nå så er det det som tar mest tid!

Kos deg med forberedelsene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor har du fått tak i den rammen du skal ha som gjestebok. Er ute etter en sånn selv....  :)

Har du tenkt noe mer på om du ønsker å selge det sløret du har til overs? Helt greit om du ev ikke ønsker det. Bare kjekt å vite, sånn at jeg kan bestille på ebay istede.  :)

:klem:

Hei

Rammen har jeg kjøpt her: Gjesteramme De har UTROLIG mye fint på denne siden!!! :)

Jeg skal selge det ene sløret ja, men jeg vil prøve de begge til kjolen for å se hvem av de jeg synes passer best, da det ene er litt lenger enn det andre. Jeg må få kjolen min først, som forhåpentligvis skjer innen ca 2 måneder! :) Men, du skal få lov å kjøpe det ene hvis du vil det! :)

kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.... jeg har en sånn følelse.... panisk følelse at jeg henger litt etter med planleggingen!?!?!  :overrasket: Tiden går bare så utrolig fort! Kan også ha noe med at forloveden plutselig har skjønt at han skal gifte seg om 6 måneder :ler: Hans panikkfølelse har nok smittet over på meg  :ler:

Nei... løsningen er nok å sette opp en oppdatert liste på hva som gjennstår!

:vinke:

Hehe, kjenner til den følelsen ... Jeg føler jeg ikke har planlagt noe som helst nesten, bare det aller viktigste.. Men i mitt tilfelle er det sant også,da! :ler:

Du derimot, du er veldig veldig godt i gang da!!

Gjestebok? Hm, det fikk jeg også lyst til å ha! Skikkelig dumt spørsmål, men kan du forklare alt hva man gjør/gjør av en gjestebok? F.eks hvor plasseres den i bryllupet? Skal gjestene bare skrive navnet sitt, eller en liten hilsen også?

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gjestebok? Hm, det fikk jeg også lyst til å ha! Skikkelig dumt spørsmål, men kan du forklare alt hva man gjør/gjør av en gjestebok? F.eks hvor plasseres den i bryllupet? Skal gjestene bare skrive navnet sitt, eller en liten hilsen også?

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Den er STOR !!!! :) Og jeg vil gjerne at alle gjestene skriver en "liten" hilsen ! Den blir satt opp på et slikt.... hva heter det "staffeli" (noe i den duren, slik man har malerier på når man maler de!?) :ler: Slik at det blir enkelt for gjestene pg skrive! Den blir plassert inne på gaverommet. Så har vi et kjempefint minne vi kan ha på veggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig gjesteramme! Den likte jeg!

Vi skal også ha gjestebok, men jeg har bare kjøpt en helt "vanlig" en, et fotoalbum med svarte sider. Lurer veldig på om vi skal skaffe oss en direkteskriver slik at vi kan lime inn bilde av de som kommer og så kan de skrive hilsenen sin ved siden av, men vet ikke om vi bruker penger på det. Får sette oss i tenkeboksen...

Men gjestebok av et eller annet slag er jo i alle fall kjempekjekt å ha til senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tror du har bra kontroll jeg Kath. Jeg og får av og til en følelse av at jeg har veldig mye å ordne og får litt panikk. Men det er jo mange dager igjen, men samtidig så skal vi jo drive med dette ved siden av alt det andre som skjer, så det er godt hva som er gjort..gruer meg til vi skal til å betale for alt dette jeg...MYE penger..jaja, kjekt blir det iallefall og dagen kommer om vi er ferdige å planlegge eller ikke. Jeg kommer til å bli kjempestressa de siste ukene vertfall.

Den ramma, er den veldig stor eller?sto vel kanskje mål på den sida, men såg ikke så nøye på den. Var veldig fin ja, veldig koselig minne å ha på veggen. Vi har kjøpt en svart album til samme formål, skal lime et bilde av oss utenpå den.

Nå er det innbydelsene som skal utformest, skal sendest ut i mars/april, så har en del arbeid der..

Ha en fin dag!

Klem J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt Invitasjoner og jeg synes det var usedvanlig billig!Kr. 1300,- for 40 stk inkl. trykk, bilde på baksiden, alle gjestenes navn og adresser på konvolutter og korruktur!!! Så nå gllllleeeeeddddeeeer jeg meg til de kommer!!!!! :):)

Jeg har også bestilt vinetikketter (på Ebay) med bilde av oss og teksten " Vi takker for all den gode hjelpen på den store dagen" Som vi skal gi til alle som har hjulpet oss; gaveutpakkerer, "blomstersvoger" etc! (skal legge ut bilde når vi for de!)

Deilig å ha gjort litt til bryllupet :)

Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det er deilig å komme litt i bryllupsmodus igjen etter en lang desember-pause. Var ikke ille pris for invitasjonene nei. Så deilig å ha det i boks allerede. Når tenker du å sende ut dine? *lurer på når vi skal sende ut våre* Jeg sitter fremdeles og flisespikker på gjestelista vår, hans side er stor sett klar men jeg har store problemer med å bestemme meg.. Nå har jeg bestemt meg for å kutte ut noen onkler og tanter (halvsøsken av far) fordi jeg aldri ser dem (kun 1 gang i året på julemiddag hos farfar) og gjør heller plass til noen av de herlige kusinene og fetterne som jeg har masse kontakt med. Dermed ble det visst barn i bryllupet likevel.

vinetikettene høres morsomt ut! stilig å få "egen" vin i bryllupet, det komemr sikkert gjestene til å like. Hvordan fester man dem på flaskene? lim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er STOR !!!!  :) Og jeg vil gjerne at alle gjestene skriver en "liten" hilsen ! Den blir satt opp på et slikt.... hva heter det "staffeli" (noe i den duren, slik man har malerier på når man maler de!?) :ler: Slik at det blir enkelt for gjestene pg skrive! Den blir plassert inne på gaverommet.  Så har vi et kjempefint minne vi kan ha på veggen :)

:vinke:

Tilbake fra en litt fraværende periode jeg nå ;)

Gjesteboken hørtes bra ut da, vil ha noe lignende! Det heter staffeli ja (jeg er hobbykunstner ... ). Får høre med forloveden om hva han synes ;)

De vinetikettene hørtes jo veldig fine ut! :-D Dessuten setter folk helt sikkert pris på å få slike! :-D

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...