Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Ja brodere ja... er litt mer tidkrevende enn hva jeg hadde forventet :legrine: Klarer å lage 1 om dagen :ler:

Jeg pakket opp sløret mitt for å prøve det på i dag og til min store overraskelse lå det 2 slør der?!?! Jeg har kun blitt trukket av kontoen for 1 og har kun bestilt 1 og på kvitteringen står det 1 og nå har jeg 2!

Det ene var litt lenger enn det andre men ellers helt likt ! 2 slør for prisen av 1 :)

Hva skal dere gjøre for å få en rynkefri kjole og et rynkefritt slør den store dagen??? Lurer veldig på dette!!!

Ellers ønsker jeg dere alle en riktig god helg!!!

:klem: kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal dere gjøre for å få en rynkefri kjole og et rynkefritt slør den store dagen??? Lurer veldig på dette!!!

Det virker ikke som kjolen min har et stoff som rynker seg lett, men jeg skal uansett frakte den i kjoleposen, og henge den klar i skapet 2 dager før

håper det skal gå greit :)

hvis du har en kjole som rynker seg lett kan du jo spørre på salongen der du kjøpte den, de bør ha noen nyttige tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakket opp sløret mitt for å prøve det på i dag og til min store overraskelse lå det 2 slør der?!?! Jeg har kun blitt trukket av kontoen for 1 og har kun bestilt 1 og på kvitteringen står det 1 og nå har jeg 2!

Det ene var litt lenger enn det andre men ellers helt likt ! 2 slør for prisen av 1  :)

:klem: kath

Så du har fått to slør ja! Det er ikke dårlig! Du bestilte i fargen Ivory med swarowski stener? Hvor lange er de? Du får si ifra om du ønsker å selge det ene..... ;)

Håper du har hatt en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har fått to slør ja! Det er ikke dårlig! Du bestilte i fargen Ivory med swarowski stener? Hvor lange er de? Du får si ifra om du ønsker å selge det ene.....  ;)

Håper du har hatt en fin helg!  :klem:

Jepp, Ivory med swarovski stener! Hvor lange, skal vi se *finner frem målene*.....det ene (som jeg bestilte) er ca 225 langt og 212 bredt etter målene på internettsiden. Det andre er ca 270 langt og 180 bredt (tror kanskje det siste passer best?!). Jeg skal prøve begge til kjolen når jeg får den for se hvem som passer best, det jeg ikke skal ha selger jeg gjerne, jeg trenger jo bare et.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som kjolen min har et stoff som rynker seg lett, men jeg skal uansett frakte den i kjoleposen, og henge den klar i skapet 2 dager før

håper det skal gå greit  :)

hvis du har en kjole som rynker seg lett kan du jo spørre på salongen der du kjøpte den, de bør ha noen nyttige tips.

Hmm.... husker ikke helt hvordan stoffet var? :sjenert: Tror det rynket seg litt, de på Kristins vet nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris som har fått to slør da!

ellers innom med en  :klem:  og ønske om en fin-fin uke!

Jepp 2 slør til den nettopris av kr. 500,- inkl. toll!!! Og på Kristins skulle de ha over 2000,. for 1 tilsvarende slør.... :)

Ellers bestilte jeg personlige frimerker på fredag og fikk de i posten i dag! :) De var jo ikke særlig billige, men det for gå! For fine var de, gutten min synes de var riktig så kule :ler: han trodde de var fake først og at de ikke kunne brukes på ordentlig :ler:

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Ivory med swarovski stener! Hvor lange, skal vi se *finner frem målene*.....det ene (som jeg bestilte) er ca 225 langt og 212 bredt etter målene på internettsiden. Det andre er ca 270 langt og 180 bredt (tror kanskje det siste passer best?!). Jeg skal prøve begge til kjolen når jeg får den for se hvem som passer best, det jeg ikke skal ha selger jeg gjerne, jeg trenger jo bare et.. :ler:

Jeg er veldig interessert i såfall. Skal på Kristins i slutten av november for å prøve lengde osv. Da vet jeg mer om hvor langt jeg trenger osv. Så da kan jeg jo gi deg beskjed etter at jeg har vært der, om det er greit for deg? Du har med Plain edge? Ikke sånn Pencil edge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert i såfall. Skal på Kristins i slutten av november for å prøve lengde osv. Da vet jeg mer om hvor langt jeg trenger osv. Så da kan jeg jo gi deg beskjed etter at jeg har vært der, om det er greit for deg? Du har med Plain edge? Ikke sånn Pencil edge?

Helt ok!!!

Jepp, plain edge, man kan faktisk klippe sløret i ønsket lengde uten at det blir ødelagt! Jeg skal ta et bilde av sløret å legge det ut forhåpentligvis i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du fikk to slør da, kan jo tjene på det ;)

Stilig med personlige frimerker. Det skal vi også ha:)

Hvilket motiv har dere, av dere selv, eller ?

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Utrolig kjekt å handle online altså. Tror jeg også skal se om jeg finner slør på nett når jeg har fått meg jobb. Må jo ha litt penger i kassa først.

Ellers alt vel her? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heldig du er som har fått to slør, bra noko er billig i denne bryllupsverden..om du sel set har du jo plutseleg gratis slør til deg sjølv. Genialt!

Personlege frimerker har eg lyst på og, såg det var litt dyrt ja, men verdig fint. Skal du ha på alle inbydelsane eller berre på dei du skal sende i posten? Eg har nesten ingen som skal sendast i posten, men kunne tenke meg å ha dei berre til pynt på konvolutten. Kor mykje betalte du?

Ha ein fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du fikk to slør da, kan jo tjene på det ;)

Stilig med personlige frimerker. Det skal vi også ha:)

Hvilket motiv har dere, av dere selv, eller ?

Ha en fin mandag! :klem:

Vi har tatt et kyssebilde av oss selv hvor vi ser i øynene på hverandre :hjerter_rundt: De ble veldig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kjekt å handle online altså. Tror jeg også skal se om jeg finner slør på nett når jeg har fått meg jobb. Må jo ha litt penger i kassa først.

Ellers alt vel her?  :klem:

Jepp, her er alt vel :) Nå får jeg data hjemme også (har bare hatt en gammel bærbar en fra før) Så kan jeg sitte her enda mer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heldig du er som har fått to slør, bra noko er billig i denne bryllupsverden..om du sel set har du jo plutseleg gratis slør til deg sjølv. Genialt!

Personlege frimerker har eg lyst på og, såg det var litt dyrt ja, men verdig fint. Skal du ha på alle inbydelsane eller berre på dei du skal sende i posten? Eg har nesten ingen som skal sendast i posten, men kunne tenke meg å ha dei berre til pynt på konvolutten. Kor mykje betalte du?

Ha ein fin dag!

:klem:

Vi skal ha de på alle innbydelsene da kun 3 blir levert personlig. 220,- tror jeg det var for et brett?! Husker ikke helt... tror det er 24 frimerker på et brett?!... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ny jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe::hoppe: Jeg begynner allerede i morgen!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Er så GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!! :)

Skal skrive mer i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Vi og tok kyssebilder i sommer, skal ha både på framsida av kyrkjeprogrammet og på festprogrammet. Ikkje eit vi kysser på, men klemmer og ser kvarandre inn i augene, veldig fine.

Kjekt med data heime, heilt til du blir heilt hekta og forloveden meiner du har sete meir på dataen enn vore med han det siste året.. :sjenert: (litt overdreve då men..)

Ny jobb :hoppe: Kva? kvar? korleis? kvifor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tatt et kyssebilde av oss selv hvor vi ser i øynene på hverandre  :hjerter_rundt: De ble veldig fine  :)

Åååå, det hørtes jo kjempekoselig ut!!! :hjerter_rundt::hjerter:

Gratulerer med ny jobb! :hoppe:

Håper du får en fortsatt flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...