Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Sløret høres flott ut! Kanskje jeg også skal se etter noe på ebay. Jeg skal kjøpe underskjørt også. Listen din ser fin ut den, alt under kontroll! :) Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken farge skal du ha på kjolen din forresten? Tror det var diamond withe på min...*må ringe og høre* Hvordan underskjørt har du tenkt å ha da? Jeg prøvde ett helt enkelt ett i butikken,men er litt usikker på om jeg kanskje skal ha ett sånn med ring...prøvde det til en annen kjole tidligere og synes de virket veldig flott.

Ble litt mye spm her nå,men kjekt å spørre når jeg vet du har samme kjolen som meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå! Gratulerer så mye med kjempefin kjole! Du endte opp med en MS-kjole du også ja.... ;)

Hvor på ebay fant du sløret ditt? Mulig jeg er helt grønn, men jeg finner det ikke. Hadde du kunnet legge ut en link? Har du slør som går utenfor slepet på kjolen eller ligger det inne på slepet. (Vanskelig å forklare... :sjenert: ) Jeg har vært og prøvd slør i brudebutikk, og de sier at jeg må ha et som er 2,5 m langt. Slik at det ligger litt utenfor kjolen. Skal opp til Kristins for å prøve slør i november, men har nok lyst til å prøve å finne et billig på ebay. Må jo spare penger der en kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her nå! Gratulerer så mye med kjempefin kjole! Du endte opp med en MS-kjole du også ja....  ;)

Hvor på ebay fant du sløret ditt? Mulig jeg er helt grønn, men jeg finner det ikke. Hadde du kunnet legge ut en link? Har du slør som går utenfor slepet på kjolen eller ligger det inne på slepet. (Vanskelig å forklare...  :sjenert: ) Jeg har vært og prøvd slør i brudebutikk, og de sier at jeg må ha et som er 2,5 m langt. Slik at det ligger litt utenfor kjolen. Skal opp til Kristins for å prøve slør i november, men har nok lyst til å prøve å finne et billig på ebay. Må jo spare penger der en kan.  :)

TUSEN TAKK! MS kjolene er nydelige! :)

*prøver å legge ut link* SLØR

Jeg måtte lete lenge før jeg fant det, da nesten alle slør på ebay er slike amerikanske: korte og store! :) Jeg har ikke bilde av mitt enda, da bildert er fjernet fra siden da jeg har kjøpt sløret, men mitt er som dette bare i Ivory og med litt mindre swarovski krystaller. 1 inch = 2,5 cm hvis du lurer på hvor langt du vil ha det! :)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenka Innlegget er lagt til I går, 19:47 

  Merkelig, jeg er sikker på at jeg skrev et innlegg her men så er det ikke her.. må se om jeg kan ha rotet litt og skrevet det et annet sted 

he he... man kan lett gå i surr :ler:

Sløret høres flott ut! Kanskje jeg også skal se etter noe på ebay. Jeg skal kjøpe underskjørt også. Listen din ser fin ut den, alt under kontroll! :) Ha en fin mandag! :klem:

oi... underkjørt ja..... *notere ned på lista mi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken farge skal du ha på kjolen din forresten? Tror det var diamond withe på min...*må ringe og høre*  Hvordan underskjørt har du tenkt å ha da? Jeg prøvde ett helt enkelt ett i butikken,men er litt usikker på om jeg kanskje skal ha ett sånn med ring...prøvde det til en annen kjole tidligere og synes de virket veldig flott.

Ble litt mye spm her nå,men kjekt å spørre når jeg vet du har samme kjolen som meg  :sjenert:

Bare spørre i vei.... :) Jeg har light gold på kjolen min! Den passet best til min hudtone! Underkjørt ja... tja si det. Blir nok et slikt jeg prøvde med hos Kristins. Et veldig enkelt med en ring nederst. Det var ikke så stort, men gjorde at kjolen så veldig fin ut + at jeg prøvde å sette meg ned i det og kjørtet spratt ikke opp (som jeg hadde sett for meg med slike ringer :ler: )

Må bare legge ut link til kjolen min igjen :Kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med slørkjøp! ;)

Har ikke så mye å meddele idag jeg, kommer sterkere tilbake senere ...

:klem:

Tusen takk! Og en :klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pønsker på hva jeg skal skrive i invitasjonene :klø: Jeg vet likssom ikke helt hvordan jeg skal formulere den røde setningen helt.... uten å virke gnien!

Kari Normann & Ola Normann

Inviterer herved til bryllup

I Såner Kirke lørdag den 21. juli 2007 kl. 14:00

Etter vielsen inviterer vi til middag på Refsnes Gods

Svar innen 1. Mai på tlf ___________ eller mail ___________

Antrekk for dagen: Mørk dress

Taler/sanger: Toastmaster ________tlf ____________

Etter middag har vi privat bar med mulighet til å kjøpe drikke

Se vår hjemmeside på : www.bryllupsdagen.no for mer informasjon

eller

Du er herved invitert

til å overvære

vielsen mellom

Kari Normann

&

Ola Normann

I Såner Kirke lørdag den 21. juli 2007 kl. 14:00

Etter vielsen inviterer vi til middag på

Refsnes Gods

Svar innen 1. Mai på tlf __________ eller mail __________

Antrekk for dagen: Mørk dress

Taler/sanger: Toastmaster ____________tlf ____________

Etter middag har vi privat bar med mulighet til å kjøpe drikke

Se vår hjemmeside på : www.bryllupsdagen.no for mer informasjon

Noen forslag? Noe jeg har glemt å nevne?

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Jeg tror jeg likte alternativ 2 best.. Uten noen åpenbar grunn for de er jo ganske like.. Bare likte den best.. :)

Synes setningen i rødt er helt grei som den står. Tror folk er så vant til ulike løsninger, og dere framstår ikke som gniene etter mitt syn, men heller klar og tydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Likte forslag nr 2 best eg og, og setningen om drikke var fin.

Du er komt langt i planlegginga di, fullt konroll virkar det som :klappe:

Klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Roma og Capri på bryllupsreise!!! Bestilte billetter i dag...

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

:hoppe::hoppe: Gratulerer! så morro!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: *løper til dagboken din for å gratulere mer* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk for innspillene, jeg tror nok vi går for nr 2 vi også, er fortsatt i tvil om jeg skal lage invitasjonene selv eller om jeg skal sette det bort... Jeg finner likssom ingen jeg liker. Lekte litt på jobb på fredag med forskjellige ark og slikt, men vi for se.

Jeg har nå begynt på et nytt prosjekt (som jeg sikkert kommer til å angre på om en stund :ler: ) Jeg har begynt å brodere navnene på bordkortene mine! Det ble skikkelig fint, men det er jo utrolig tidkrevende... Men nå har jeg begynt! Så da skal jeg bli ferdig! :ler: Skal legge ut et bilde når jeg bare for tilbake kamera mitt som min søster ALDRI klarer å levere tilbake :frustrert:

Ellers har jeg ikke vært noe flink med kostholdet mitt i helgen.......... :sjenert: var invitert ut fredag og lørdag og ble mye god mat og vin og litt for mye dessert :ler: Men, det er jo lov å kose seg litt også.... *prøver å overbevise meg selv* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg synes absolutt ikke du er gnien, vi har også bar med mulighet for at gjestene kan kjøpe seg drikke:) Jeg ser ikke helt vitsen i at folk skal få gratis drikke. Både fordi vi ikke har råd, og fordi jeg ikke vil at folk skal bli skikkelig fulle ... vil ikke ha noen fyllefest heller ;)

Vi har ikke privat bar da, vi har festen på et hotell så det er hotellets bar ... håper ikke det heller er gnient ...

Invitasjonene hørtes bra ut :) Først nå har jeg begynt å bekymre meg over hva vi skal skrive på våres, som ikke er laget engang... :sjenert:

Så stilig med broderte navn på invitasjonene! Men det er nok utrolig mye arbeid ... Jeg hadde aldri holdt ut, men jeg er ikke særlig tålmodig da ;) Det blir nok kjempefint!!

Synes ikke kostholdsglippen din var noe ille jeg. Som du sier, man må få kose seg litt avogtil!! Du får heller spise bare sunt resten av uka ;)

Kos deg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Takk for innspillene, jeg tror nok vi går for nr 2 vi også, er fortsatt i tvil om jeg skal lage invitasjonene selv eller om jeg skal sette det bort... Jeg finner likssom ingen jeg liker. Lekte litt på jobb på fredag med forskjellige ark og slikt, men vi for se.

Jeg har nå begynt på et nytt prosjekt (som jeg sikkert kommer til å angre på om en stund :ler: ) Jeg har begynt å brodere navnene på bordkortene mine! Det ble skikkelig fint, men det er jo utrolig tidkrevende... Men nå har jeg begynt! Så da skal jeg bli ferdig! :ler:  Skal legge ut et bilde når jeg bare for tilbake kamera mitt som min søster ALDRI klarer å levere tilbake  :frustrert:

Ellers har jeg ikke vært noe flink med kostholdet mitt i helgen.......... :sjenert: var invitert ut fredag og lørdag og ble mye god mat og vin og litt for mye dessert :ler:  Men, det er jo lov å kose seg litt også.... *prøver å overbevise meg selv*  :ler:

OJOJ! Du er jammen meg spenstig som har valgt å brodere! Jeg skal se om jeg ikke får lagt ut bilde av et av mine bordkort i ferdig stand også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: for den broderande dama i gjengen!

Når det gjeld invitasjonane så fant eg heller ingen eg likte, har gjennomsøkt halve internett. Fant tilslutt eit eg nesten likte, men veit at eg aldri blir heilt fornøgd med det, og derfor droppa eg det..Eg har derfor kjøpr hobbypapir(kartong) i rosa og i kremkvitt. Klipper/skjærer ut rosa kort i str. 13,5x13,5 deretter klipper/skjærer eg ut kremkvite kort i str. 11,5x11,5. Limer så desse inni dei rosa og eg får då eit rosa kort utanpå men kremkvitt ark inni, der skrifta står..vanskeleg forklart..lurer på om eg skal ha transparent papir utanpå det rosa igjen og, men det har eg ikkje prøvd..På framsida skal eg anten stemple på to hjerter, eller trykke dei på(på trykkeri). Trur det skal bli bra. Sølvfarga konvoluttar og personlege frimerker..

Berre ein ide til deg, om du vil gjera det enkelt, men fint(synst eg då..)

Italia :hjerte:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...