Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07


Kath

Anbefalte innlegg

VEEELDIG fin kjole!! Så moro at vi er kommet så langt. Føler kjolevalg er et stoort steg i planleggingen.

Får håpe du får den i den fargen du vil, og hvis du har tenkt å selge den etterpå blir det jo ikke sååå ille.. Fikk kjolen min til 7700,-  (nypris 9000,-) selv om de ikke hadde begynt salget enda, men da jeg fortalte at jeg bodde i Trndheim og ikke kom til å komme ned til et evt salg slo hun av 1300,- på den med en gang. Hun var skikkelig grei!  Fikk også sløret 1000 kr billigere da forloveren min oppdaget et lite hull på det. Det var så lite at jeg ikke brydde meg ( max 1,5 mm) og det kommer til å forsvinne når vi korter det med ca 30 cm for å få det til å passe med kjolelengden.

Så heldig du var! Kanskje jeg skal si at jeg kommer langveisfra jeg også :ler: Var å tittet på kjolen din (eksempelet ditt) NYDELIG! Trur jeg skal finkjemme alle sløra for å finne et med hull.... :ler: Selv om det er veldig deilig å ha kommet så langt, så er det litt vemodig også.... får jo ikke prøvd noen flere :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men.... jeg lurer på en ting.... skal dere alle ha underskjørt??? Synes det var ekkelt å ha på seg, og i tilegg vanskelig å sitte i! Finnes det underskjørt uten sånn ring nederst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du var! Kanskje jeg skal si at jeg kommer langveisfra jeg også  :ler: Var å tittet på kjolen din (eksempelet ditt) NYDELIG! Trur jeg skal finkjemme alle sløra for å finne et med hull.... :ler: Selv om det er veldig deilig å ha kommet så langt, så er det litt vemodig også.... får jo ikke prøvd noen flere    :grine:

Litt enig.. men nå gidder jeg ikke kikke på kjoler mer, for jeg er så fornøyd med den jeg har.. Nå gjelder det bare å gå ned de kg jeg ønsker, ellers må den syys max ut.. Håper egentlig å slippe det.. *må være flink*

Men.... jeg lurer på en ting.... skal dere alle ha underskjørt??? Synes det var ekkelt å ha på seg, og i tilegg vanskelig å sitte i! Finnes det underskjørt uten sånn ring nederst?

Jeg skal ikke ha underskjørt under min.. Ble bare rart med det, og jeg syntes heller ikke det var behagelig.. Tror ikke det er meningen å ha det under min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.... jeg lurer på en ting.... skal dere alle ha underskjørt??? Synes det var ekkelt å ha på seg, og i tilegg vanskelig å sitte i! Finnes det underskjørt uten sånn ring nederst?

jeg vet ikke faktisk. prøvde med underskjørt, men glemte helt å prøve å sette meg ned :overrasket:

jeg synes det var veldig behagelig, og det skjørtet jeg prøvde med hadde ikke ring nederst, men var et skjørt i flere lag som ga kjolen veldig fin form. Det kostet 850kr, men jeg venter med å kjøpe i tilfelle jeg finner et rimeligere.

på lilly.dk vet jeg de har underskjørt uten ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, kjempefin kjole!!! :-D

Jeg tror jeg vil ha underskjørt ... tror det blir fint på min kjole, for å få litt "fylde" ... Men jeg aner ikke enda da, kjolen er ikke sydd engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole du har valgt deg!!!

Artig at du har så mye i boks allerede. Har tittet litt på det du har kjøpt over nettet. Hvor mye kostet lovehearts'ene? Jeg har tenkt på noe liknende Mamma kom hjem fra england med flere bryllupsblader til meg. De hadde masse confetti reklamer.. tihi.

Moren din er snill som betaler kjole til deg!!! Jeg fant min kjole på Kristins jeg også, og heldigvis på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole du har valgt deg!!!

Tusen takk :)

Artig at du har så mye i boks allerede. Har tittet litt på det du har kjøpt over nettet. Hvor mye kostet lovehearts'ene? Jeg har tenkt på noe liknende  Mamma kom hjem fra england med flere bryllupsblader til meg. De hadde masse confetti reklamer.. tihi.

Jeg har kjøpt 200 (skal ha 2 i hver boks) slike små ruller men Just married lovehearts, 60 små hvite Just married bokser og 105 (var så mange i pakken!) personalised Wedding Wrappers med navnene våre på. Alt dette kostet meg kr. 1430,- kroner. Bestilte de på en mandag og fikk dem i posten på fredag sammen uke!!! Venninen min kjøpte masse lovehearts ruller på butikken, puttet 10 stk i et lite gjennomsiktig stoffstykket som hun surret sammen med et silkebånd, ble utrolig lekkert og kostet nesten ingen ting! Så det kommer ann på hvor mye man vil legge i det! Jeg er MEGET fornøyd med mine, det står jo våre navn og dato på dem!!! :)

Moren din er snill som betaler kjole til deg!!! Jeg fant min kjole på Kristins jeg også, og heldigvis på salg.

Mamma'n min er utrolig snill !!! *gla i mamman min* :) Jeg fant ut at de hadde salg litt sent... men men... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En snik leser står frem!Jeg så at du skulle gifte deg i Såner kirke,der giftet vi oss også,i 2002! Det var en drøm! :hjerte: Det er en utrolig fin kirke!En flott ramme rundt en flott dag! Og vi hadde bryllups natten på Refsnes gods! :hjerter:

Mimrer litt tilbake nå altså! hmmm :ler:

Hilsen fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 200 (skal ha 2 i hver boks) slike små ruller men Just married lovehearts, 60 små hvite Just married bokser og 105 (var så mange i pakken!) personalised Wedding Wrappers med navnene våre på. Alt dette kostet meg kr. 1430,- kroner. Bestilte de på en mandag og fikk dem i posten på fredag sammen uke!!! Venninen min kjøpte masse lovehearts ruller på butikken, puttet 10 stk i et lite gjennomsiktig stoffstykket som hun surret sammen med et silkebånd, ble utrolig lekkert og kostet nesten ingen ting! Så det kommer ann på hvor mye man vil legge i det! Jeg er MEGET fornøyd med mine, det står jo våre navn og dato på dem!!! :)

jeg tror jeg kommer til å kjøpe "just married" lovehearts jeg også. Kjøpte en rull vanlige love hearts på butikken for noen dager siden, men synes teksten på dropsene ikke akkkurat var så veldig bryllupsaktig...

også er det jo litt stas med navn og dato på dem også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole du har valgt, godt å vere ferdig med det tenke eg, litt vedmodig og..aldri meir prøve brudekjole (forhåpentlegvis..) er jo så sinnsjukt mange fine kjolar, akuratt der er eg litt misunneleg på kongelege som får gå i slike kjolar ofte, men berre på det området altså. Har lyst å kjøpa meg ein finkjole som eg kan bruka i bryllup og div. til eit par tusen kroner, er jo veldig stilig. Skal du selga din etter bryllupet?

Veldig romantisk med lovehearts med navn og dato på pakningen!Kunne tenkt med det sjøl, men trur kanskje eg skal til å vurdera pengebruken min litt i høve bryllupet snart...fort tusenlappane flyr...

Veit ikkje om eg kan hjelpa deg med tanke på bruk av underskjørt, for eg har ikkje prøvd kjolar endå, men om eg har forstått det rett så gjer underskjørtet det til at skjørtet på kjolen står meir ut !? I tilfelle så trur eg at eg skal ha, om det blir den kjolen eg drøymer om så...

snille mamma du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du har så mye i boks allerede. Har tittet litt på det du har kjøpt over nettet. Hvor mye kostet lovehearts'ene?

en pakke med 100 ruller lovehearts koster 431 kroner på lovehearts.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

En snik leser står frem!Jeg så at du skulle gifte deg i Såner kirke,der giftet vi oss også,i 2002! Det var en drøm! :hjerte: Det er en utrolig fin kirke!En flott ramme rundt en flott dag! Og vi hadde bryllups natten på Refsnes gods! :hjerter:

Mimrer litt tilbake nå altså! hmmm  :ler:

Hilsen fra Lilletrollet

Så gøy! Nå gleder jeg meg bare mer og mer..... vil gifte meg nå :sur: .... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du selga din etter bryllupet?

Mest sansynelig... tror det :)

Veldig romantisk med lovehearts med navn og dato på pakningen!Kunne tenkt med det sjøl, men trur kanskje eg skal til å vurdera pengebruken min litt i høve bryllupet snart...fort tusenlappane flyr...

Ja de penga.... :ler:

Veit ikkje om eg kan hjelpa deg med tanke på bruk av underskjørt, for eg har ikkje prøvd kjolar endå, men om eg har forstått det rett så gjer underskjørtet det til at skjørtet på kjolen står meir ut !? I tilfelle så trur eg at eg skal ha, om det blir den kjolen eg drøymer om så...

snille mamma du har!

Jeg prøvde med underskjørt, men synes det ble ubehagelig å bevege på seg, skal prøve uten, eller med et slikt uten ring!

mammer er bra å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde kjolen min med og uten underskjørt. Det ble finest med underskjørt. Dama i butikken anbefalte underskjørt fordi kjolen kan "klamre" seg til bena uten. Jeg likte underskjørt best selv, fikk mer luft under kjolen og følte den lå mye penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stund siden jeg har fått skrevet noe her (jobbet litt i det siste!) :klem: til alle som har vært innom! Jeg ser de fleste av oss begynner å få de fleste tingene på plass, og hvor deilig er ikke det! :) Så lang har jeg kommet:

LISTE :) :

-Kirke, Såner kl 14:00

-Lokale, Refsnes, har betalt dep.

-Forlovere, begge har funnet hver sin!

-Toastmaster, broren til gutten min

-Frisør og negler, venninne av søsteren min (utrolig flink :) )

-Solosangerinne til kirka, 2 sanger er plukket ut: "It is you" og "a whole new world!"

-Borkort, er HELT FERDIG med 60 stk :-D (bet)

-Lovehearts med esker (bet)

-Kaketopp (bet)

-Gjestebok (ramme) (bet)

-Mansjettknapper til gutten min (bet)

-Toastmasterbjelle (bet)

-Kurv til toalettsaker (bet)

-Kjole (mamma bet)

-Blomster, svoger fikser :)

-Brudebuketten har gutten min ansvaret for!

-Transport, onkel har fikset en til regn og en til sol :)

-Fotograf, Studio Vest

-Hjemmeside m/ønskeliste

Mangler:

-Sko til oss begge

-Slør

-Undertøy

-Strømper

-Toalettsaker

-Invitasjoner

-Bryllupskake

-Brudevalsmusikk

-Dress til gutten min

-Engangskameraer

-Ringer (skal kjøpe som julegave):hjerte:

-Musikk til festen

-Gaveutpakkere, Hmmm... hvem?:klø:

-Nummerlapper + liten bok til gavene

-2 graverte champange glass

-Kakespade/serveringssett (tror vi skal bruke en vi har!?)

-Hvite silkebånd til bordkortene

-Limegrønne tynne bånd til loveheartseskene

-Bryllupssris

-Smykker

Det var det jeg husket til nå!

Kommer sikkert på mer etter hvert.... finner alltids noe nytt :ler:

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::heiajente: for lister!!!

føler meg alltid kjeeeempeflink når jeg skriver lister. Godt å se at du også har god kontroll på hva som skal ordnes og gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...