Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

Så fiine invitasjonene er, vet du hva skrifttypen heter?

Moro at brudekjolen er kommet, har du fått hentet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fine invitasjoner!

jeg har hatt en liten bryllupsdvale jeg også.. men nå skal finpussen gjøres, så da må jeg jo innom her og hente inspirasjon.

Hvordan sitter kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!!!

Vi pusser opp på jobben, så nå har jeg jobbet dobbelt i en hel uke..... er såååå sliiiten.... :sove: Men, det blir utrolig bra!!! :)

Jeg hentet kjolen på tirsdag og etter jeg har gått ned mine siste 5 kilo vil den sitte perfekt :) Jeg trenger ikke å sy noe på den :) Den henger nå hos mamma som egentlig er ganske greit, ellers ville jeg prøvd det daglig he he :ler:

Skrifttypen het bare nr 2 hos trykkeren!? SÅ inge hjelp der! Sorry Bare Bea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så moro at brudekjolen er kommet! :hoppe: :hoppe:

Smart å ikke ha den hjemme, ja... må ikke slite den ut ved å prøve den daglig- eller kanskje flere ganger daglig ;)

Dessuten vil du vel ikke at forloveden skal se den før den store dagen? ;)

Jøss, for en uke du har hatt! Håper du har fått slappet av i helgen nå da, og at neste uke blir mye, mye roligere! :)

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt at brudekjolen er kommet!Og sikkert lurt å ha den hos mamma. Jeg hadde nok prøvd den tett og ofte dersom jeg hadde hatt den heime..Tror jeg skal gå litt i den noen dager etter bryllupet. Synst fortsatt det er trist å bare få bruke den en dag..men thats life.

Må ikke slite deg ut, viktig å slappe av litt også. Du har det meste under kontroll og jeg er stresset for alt jeg ikke har kontroll over. Alle brudene slanker seg, tror jeg må legge inn en innsats jeg også..

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du huske å slappe av de snupp!

5 kilo klarer du lett som en lek... Jeg SLITEr med mine siste 4..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å ha fått brudekjolen! Jeg har lyst til å prøve min hver dag jeg!

Har du fått ordnet deg underskjørt? Skulle du ha sånn med ringer eller uten ringer?

Hvor lang tid tok det før du fikk mansjettknappene til din kjære? Jeg har bestilt til min kjære nå, er så spent på hvordan de er. Ble din kjære fornøyd eller? Hva skal han ha på seg? Vi var i Ski i går og leide sjakett. De var utrolige hjelpsomme der! Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Her er jeg :-)

Jeg har bevisst tatt litt fri fra all bryllupsplanleggingen i det siste! Har prioritert familie, venner og kjærste :sjarmor: Og kost meg masse, men på lørdag var det bare å samle alle ideer og lister og begynne igjen! :)

Vi har jo sendt ut alle invitasjonene, de fleste har svart, men venter på noen få!

På lørdag dro jeg kjæresten ut av sofa'n og ned til Kristins Brudesalong! Vi skulle finne antrekk om han ville eller ikke :ler: Det var visst mange som tenkte som meg for der var det FULLT av mannfolk oppe og et virrvarr av bruder nede :ler:

Jeg hadde aldri vært i 2. etg der tidligere og ble først litt skuffet over det lille utvalget som var der?! Mye leieutvalg, men ikke så mye kjøpeutvalg. Men etter å ha ventet en liten stund (var VELDIG mange mennesker der, nesten så at kjæresten snudde i døra :ler: ) fikk vi hjelp av en meget profosjonell mann! Så nå er min kjærste den stålte eier av en utrolig fin (men DYR) dress, med vest og kalvekryss (heter det det?!?!) i matchende farger til kjolen min!

Etterpå dro vi på kjøpesenteret, kost oss med lunsj og gikk innom gullsmeden :) Hvor vi endte opp med GIFTERINGER!!!!!! :hoppe::hoppe: Jeg fikk en 4 mm spennring i gull med 0,20 diamant og kjærsten en enkel gullring 5 mm!! SKal legge ut bilde senere!!!

Det er så deilig å ha disse tingen på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha fått brudekjolen! Jeg har lyst til å prøve min hver dag jeg!

Har du fått ordnet deg underskjørt? Skulle du ha sånn med ringer eller uten ringer?

Hvor lang tid tok det før du fikk mansjettknappene til din kjære? Jeg har bestilt til min kjære nå, er så spent på hvordan de er. Ble din kjære fornøyd eller? Hva skal han ha på seg? Vi var i Ski i går og leide sjakett. De var utrolige hjelpsomme der! Anbefales!  :)

Har du fått mansjettknappene??? Jeg fikk de etter 1 uke. Han ble kjempefornøyd!!! Han skal ha på dress, skal legge ut bilde av dressen senere :)

Jeg kjøpte et underskjørt med ringer, men er ikke helt sikker på om jeg skal bruke det! Det ble så voldsomt likssom :ler: Må prøve litt mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at forloveden har funnet dress i matchende farge som kjolen din, og at dere har kjøpt ringer! Kan ikke vente til du legger ut bilde! :hoppe:

Vi kjøpte ringer for en uke siden, men har ikke fått de enda, jeg er så utålmodig!! :hoppe: :hoppe:

Hva er kalvekryss? *se dumt ut* ;)

Ha en fortsatt fin dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at forloveden har funnet dress i matchende farge som kjolen din, og at dere har kjøpt ringer! Kan ikke vente til du legger ut bilde! :hoppe:

Vi kjøpte ringer for en uke siden, men har ikke fått de enda, jeg er så utålmodig!! :hoppe: :hoppe:

Hva er kalvekryss? *se dumt ut* ;)

Ha en fortsatt fin dag! :-D

Gullsmeden ringt i dag og sa at ringen var klare til henting!!! :hoppe: vi bestilt de på lørdag, utrolig fornøyd med servicen til nå :)

kalvekryss (eller hva det nå heter :sjenert: ) er sånn man har i sjakett, ikke slips, mer en kryssning av et slips og et tørkle!? Klarer ikke helt å forklare, skal finne bilder jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Åh, du har så lekker kjole!!!! Kjempefine ringer også altså. Jeg håper samboeren min skal ha kalvekryss. Syns det er litt sexy jeg :sjenert:

Jeg satser på å sende samboeren min til Kristins jeg også. Jeg skal dit for å tilpasse kjolen min, så da kan han virre i 2. etasje så lenge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpe du finner et bilde, leiter selv til min mann...

Kjolen er nydelig, MS har mange nydelige kjoler.

Er kjempe fornøyd med min kjole litt lik din, vrien på magen, knytting i ryggen og splitt på siden, men min er agape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kaffebesøk hos svoger som har ansvar for alle blomstene i bryllupet. Vi fikk se masse bilder av hva han har gjort tidligere. Jeg ble utrolig imponert!!! Han har ordnet blomstene til nobelsfredspris, kongens 70 års lag på Akershus festning, prinsessbryllupet, vunnet EM + masse mer!!! Han driver Storgatens Blomsterhandel i Oslo.

Jeg føler meg utrolig heldig som har han til å ordne alt for meg :) Jeg har gitt han full frihet til å gjøre hva han vil med de fargene jeg har valgt meg ut! Gleder meg masse til å se hvordan det blir :) Gleder meg til å se hvordan brudebuketten vil se ut også (vet bare at den blir rund) :)

:hoppe::hoppe:

så glad, så glad!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i møte med prest og organist den 17. april. En samling for alle brudeparene som skal gifte seg i sommer. Hvor vi får tips om slamer etc + at vi skal snakke med organisten angående solo innslag etc.

Vi skal i møte med hovmesteren på Refsnes Gods samme dagen for å ta ut meny, få hjelp til bordplassering og gå igjennom kjøreplanen for dagen! Til nå er vi veldig fornøyd med all hjelp og inviativ fra Refsnes! De opptrer meget profosjonelt! Håper de fortsetter med den gode hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nærmer seg virkelig når møter med prest og lokalet skal skje....

luksus og ha en som ordner med blomster i fam.kjekt.vi har frisør.....

vi får det travelt i england da skal vi i møter og prøve dress osv.

vi reiser 2 uker før.

ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...