Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

BRUDEN:

Kjole: kjøpe brukt, ca 6-7000 kr. DION-MAGGIE SOTTERO

Slør: ?

Diadem: OK,

Sko: OK

Hår: vennina til mor til mannen har frisørsalong

Sminke:vennina til mor til mannen har frisørsalong

Negler:

Strømper:

Undertøy:

Strømpeband:Bestille dette OK

Smykke:

Armband: OK

Hårpynt: OK

Brunfargen:

post-10291-1157641314.jpg

post-10291-1157641359.jpg

post-10291-1157641398.jpg

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen er det mykje å hugsa på, godt det ikkje er kvart år ein giftar seg... :ler:

Har laga meg mange lister som eg skal fylle ut etterkvart som eg ordnar ting, synst eg har vore ganske flink :danse: , manglar nok ein del endå, men det er no måte på kor mykje ein skal hugse på på ein gong...No er vertfall tankane mine byrja feste seg på papiret :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! :vinke:

Du begynner virkelig å få ting på plass du! *imponert* :klappe:

Tror du gjorde et godt valg ang. brudebuketten, den var nydelig!! :-D

Mange morsomme babydrømmer her ;) Drømmer sjelden om sånt jeg, dessverre ... :sjenert:

Morsomt at dere har bestemt dere for å planlegge prøving noen måneder før bryllupet! Heldig dere:)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med besøk jenter :klem:

treng litt hjelp!

Har prøvedekka bordet, og klarar ikkje bestemme meg ang om eg skal ha rosa eller kremkvite festhefter. Her er dei ulike, og i forhold til bordet. Synst kanskje det vart litt mykje rosa med det rosa.*usikker* Set pris på tilbakemeldingar

post-10291-1157645852.jpg

post-10291-1157645882.jpg

post-10291-1157645934.jpg

post-10291-1157645962.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt med besøk jenter :klem:

treng litt hjelp!

Har prøvedekka bordet, og klarar ikkje bestemme meg ang om eg skal ha rosa eller kremkvite festhefter. Her er dei ulike, og i forhold til bordet. Synst kanskje det vart litt mykje rosa med det rosa.*usikker* Set pris på tilbakemeldingar

Jeg eeelker rosa og syntes ikke det ble for mye. Synes nesten det ble litt mye hvitt i motsatt fall.

Men begge deler var flott. Likevel lander jeg på rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding jenter :kose:

Må prøve dekke fleire gonger, må kjøpe serviettar og. Tenkte om eg tek dei rosa festprogramma, så skal eg ha kvite serviettar og omvendt. synst begge deler vart fint sjølv, så eg får tenke litt meir på det.

I dag har eg kjøpt glassunderlag til kubbelysa. Fant tilfeldigvis på Europris, til 8 kr stykke. Kjøpte 36 stk, då tenke eg at eg har 8 lys på kvart bord. Skal mest sansynleg sitte i E-form. litt vanskeleg å vite kor mykje ein eigentleg treng av slikt. Kjøpte 7 kubbelys og, dai hadde ikkje igjen fleire. Dama i kassen måtte tru eg var gal :ler:

Elles prata eg med ei vennine av meg i går, ho gifta seg i fjor og er erfaren på området. Ho ville snakke med dei som song i kyrkja til ho, og spørje om dei kunne synga i min (vår :ler: )vielse og. Vart glad for det, nok ein ting som er fiksa!Greitt å deligera ting og å få litt hjelp. Ho ville og hjelpa meg med andre ting, kjekt med venniner som engasjerar seg, slik at eg slepp plage dei som ikkje er intressert i serviettar, blomster o.l. med mine mange tankar.

Elles må eg sette av ein dag på kalendaren min for tur til byn og brudekjoleprøving. Jobbar veldig variabelt, så vi får sjå kva eg kjem fram til. Skal studere på deltid i tillegg til 80-100% jobb, så blir ein travel haust.

Eg er virkeleg starta å gleda meg til den store dagen, ettersom meir og meir av planlegginga kjem i boks :danse:

Kvelden er satt av til å pleie forholdet, no blir det taco og tv, kanskje ein film, ha ein fin kveld :klem:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg kjøpt glassunderlag til kubbelysa. Fant tilfeldigvis på Europris, til 8 kr stykke. Kjøpte 36 stk, då tenke eg at eg har 8 lys på kvart bord. Skal mest sansynleg sitte i E-form. litt vanskeleg å vite kor mykje ein eigentleg treng av slikt. Kjøpte 7 kubbelys og, dai hadde ikkje igjen fleire. Dama i kassen måtte tru eg var gal :ler:

De har mange store og små kubbelys på IKEA til billig penge! Svogeren min som er blomsterdekoratør, kjøpte inn til bryllupet til broren til gutten min i sommer fra IKEA. Han knøyt rosa gjennomsiktig satinbånd i en sløyfe rundt dem, ble utrolig fint! Så puttet han slike hvite stener du også får kjøpt der og strødde de utover bordet, og puttet 2 dråper med rød konditorfarge i vasene til blomstene (vannet ble rosa) det er utrolig hvor fint man kan gjøre uten at det koster skjorta!! :) (Rosa er så fiiiint!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode idear..du gav meg eit godt tips om satengband rundt lysa *sjå for seg* og konditorfarge i vatnet. Rosa er fint ja, og så saman med kremkvit, synst eg det blir så romantisk :hjerter_rundt: tur på ikea er notert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke strømpebåndet ditt før nå, men det var jo helt nydelig skjønt!!!

Men jeg er litt blond da ... trenger man egentlig strømpebånd, eller bruker man det for en annen grunn? :sjenert:

Borddekkingen din var helt nydelig! Jeg tror jeg ville gått for rosa festhefter:)

Føler at jeg ikke har planlagt noe jeg, når jeg ser hvor langt du er kommet!

Ha en super mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømpebånd har ingen praktisk funksjon men det er jo ganske sexy, også kan man jo følge tradisjonen med at brudgommen skal dra av strømpebåndet med tennene, og kaste det til ungkarene blant gjestene :ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke strømpebåndet ditt før nå, men det var jo helt nydelig skjønt!!!

Men jeg er litt blond da ... trenger man egentlig strømpebånd, eller bruker man det for en annen grunn? :sjenert:

Borddekkingen din var helt nydelig! Jeg tror jeg ville gått for rosa festhefter:)

Føler at jeg ikke har planlagt noe jeg, når jeg ser hvor langt du er kommet!

Ha en super mandag! :klem:

Hei ja!

Ja, strømpebandet er veldig søtt, det er blå steinar i hjertet, slik at då får eg "something blue"...om det har noko å seie... :sjenert: Ang. strømpeband, så veit ikkje eg heller om ein MÅ ha det. einaste eg har opplevd i forhold til det er at brudgommen skal ta det av bruda med munnen og så kaste det til dei ugifte mannfolka som er i bryllupet, den som då får det, skal vistnok gifte seg neste gong.. :klø: akuratt som om bruda kastar sin brudebukett. Så om det er så veldig nødvendig... :sjenert: Gjer likso ikkje meg noke om eg ikkje har det..om ikkje det er noko som eg har gått glipp av...???

Veldig fornøgt med borddekking, og trur kanskje er landar på dei rosa sanghefta ja, vertfall foreløbig, med kvite serviettar til..satsar på at det blir bra.

Eg har masse tankar oppi hovudet, og det byrja bli fullt, så eg måtte få noko ned på papiret..genialt å få det inn på data. Planen no er å oppdatere dei ulike "kategoriane" etterkvart som eg planlegg meir, då legg eg inn bileter osv. Manglar ein del enda då, men føler eg er godt i gang..treng det og, då eg starta på skulen i dag, og det er visst litt å gjere..

Ha ein fin mandag du og, tenker du har mange tankar i hovudet ditt om korleis du vil ha det, det er berre å få det ned på papiret ;)

:klem:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

strømpebånd har ingen praktisk funksjon men det er jo ganske sexy, også kan man jo følge tradisjonen med at brudgommen skal dra av strømpebåndet med tennene, og kaste det til ungkarene blant gjestene  :ler:  :sjarmor:

Såg dette innlegget etter eg hadde svart teria, men då har vi vertfall oppfatta det likt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...