Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Bare innom en liten tur  :vinke: jeg skal bruke mamma sitt strømpebånd jeg... noe gammelt, noe lånt og noe blått i en og samme ting  :)

:vinke: Var ein lur ide å bruke mamma sitt, og slå alt i sammen..tvilar på at mamma har teke vare på sitt, men no gav du meg ein ide om å ta vare på mitt slik at ei evt datter kan bruke det..no er vi langt fram i tid.. :sjenert: Sikkert litt spesielt for mamma di at du brukar det og. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje mykje nytt her, jobb og skule tek det meste av tida, skal fullføre eit semester innan oktober er omme, så det kan bli heftigt..ikkje mykje tid til andre ting med andre ord. Er skikkeleg oppblåst for tida, ser rett og slett gravid ut :overrasket:..er skikkeleg ubehageleg, og veldig irriterande..i dag har eg kjøpt meg gullsko, dei var dødskule :hjerter: elskar alt som er gull..og så rosa..innbiller meg sjølv om at eg verkeleg har bruk for dei...vel.. :sjenert: alltid kjekt med noko nytt. Har funne ut at eg må dryge kjoleprøvinga til etter oktober,då eg tvilar på at eg får tid å reise til byn før alt er over, så innan den tid, får eg berre fortsette å drøyme om kjolar, slør osv..

Ha ein fin dag mine jenter :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt spesielt for mamma di at du brukar det og. :klem:

Hun hadde faktisk tatt vare på sitt i håp om at hennes eldste ville bruke det en dag (altså meg!) Og det vil jeg jo :) (søsteren min skal også få bruke det når hennes dag kommer, går litt i arv, synes det er litt kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. tror jammen jeg og skal spare på mitt strømpebånd tilfelle noen av mine mange framtidige barn vil bruke det. *lur ide* Hva skulle vi gjort uten KG, bryllupet vårt hadde definitivt ikke blitt det samme uten.. :ler:

OI! blir imponert over folk som klarer å ta semestre på så kort tid. Du får være flink å lese, og drømme masse om kjoler og slør og sånt. hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :vinke:

Så flink du er, som fullfører semesteret innen Oktober! :klappe:

Husk å ta deg godt med pauser da, så du ikke sliter deg helt ut :)

Hm, kjedelig at du er oppblåst ... Kanskje det er noe mat du ikke tåler, eller er det bare pms kanskje ... Håper det går over iallfall!

Hihi, må bare overbevise seg selv om at man virkelig trenger en ny kjole, nye sko eller lignende avogtil. Noe må man jo unne seg ;)

Har ikke fått kommet meg på kjoleprøving enda jeg heller ... (men jeg skal ikke kjøpe kjole da ... ) Må dra med forloveren min en dag! ;)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde faktisk tatt vare på sitt i håp om at hennes eldste ville bruke det en dag (altså meg!) Og det vil jeg jo  :) (søsteren min skal også få bruke det når hennes dag kommer, går litt i arv, synes det er litt kult  :)

Veldig fin tradisjon :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm. tror jammen jeg  og skal spare på mitt strømpebånd tilfelle noen av mine mange framtidige barn vil bruke det. *lur ide* Hva skulle vi gjort uten KG, bryllupet vårt hadde definitivt ikke blitt det samme uten..  :ler: 

OI! blir imponert over folk som klarer å ta semestre på så kort tid. Du får være flink å lese, og drømme masse om kjoler og slør og sånt. hihi..

Kathjuli07 har verkeleg gitt oss ein god ide ja, og utan KG hadde ikkje bryllupet vorte det samen nei, eg er veldig glad for å ha KG, stakkars alle vennene og familien min om dei skulle høyrt på alt snakket om dukar, serviettar fargar osv. trur dei hadde vorte lei lenge før innbydelsane hadde vore sendt ut. :ler:

Hadde det vore opp til meg, så hadde eg ikkje gjennomført semesteret på så kort tid, men det er opplagt slik, så då får eg vel henge med. Litt rart at dei då kallar det deltid, når det er fulltid i to månader og ingentin getter det...men men, desto tidlegare juleferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :vinke:

Så flink du er, som fullfører semesteret innen Oktober! :klappe:

Husk å ta deg godt med pauser da, så du ikke sliter deg helt ut :)

Hm, kjedelig at du er oppblåst ... Kanskje det er noe mat du ikke tåler, eller er det bare pms kanskje ... Håper det går over iallfall!

Hihi, må bare overbevise seg selv om at man virkelig trenger en ny kjole, nye sko eller lignende avogtil. Noe må man jo unne seg ;)

Har ikke fått kommet meg på kjoleprøving enda jeg heller ... (men jeg skal ikke kjøpe kjole da ... ) Må dra med forloveren min en dag! ;)

Ha en fin dag! :klem:

Hei deg!

Som sagt så er det ikkje eg som vil fullføre semesteret på to mnd, men slik vart det no, so blir stress, men blir desto betre å bli ferdig. Kroppen min har vore heilt rar i det siste, sikkert PMS, noko drit det der..ser jo ut som eg er 6 mnd på veg, må gå å holde inn magen heile tida..må ha noko nytt av og te, gjer seg det, sjølv om forloveden meinar eg har nok frå før..

I helga skal vi på hytta + at eg må skrive oppgåve,skal sove lenge, og berre slappe av, kos dykk i helga de og!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg nett betalt rekningar for 10 000 kr..sure pengar..reprasjon på bil, internett og telefon,..internetten er jo vel brukt da, så den e jo grei :ler:

Telenor sender jo ut 3 mnd rekningar og den blir jo der etter...nei, no må eg orne og pakke til hytteturen, dataen blir med, men manglar nok nettverk der eg skal..kos dykk på kjolealg og prøving *misunneleg..*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :vinke:

Kjedelig med høye regninger ... Det dere kan gjøre er å sette inn en viss sum hver måned til faste utgifter. Da blir ikke pengene brukt opp når man får regninger som har hopet seg opp over noen måneder siden enkelte selskap sender ut regning hver 3 måned eller mer:)

Det gjør vi, og det fungerer utmerket

Har følt meg litt oppblåst i det siste jeg også ... stor mage, føler at jeg ser ut som jeg er 3-4 måneder på vei og greier, litt kjipt. Men det har bedret seg etter at jeg kuttet drastisk ned på colaen og godteriet. Sier ikke at det er derfor du føler deg som du er altså :)

Men jeg vil ha helt flat mage! Vil ikke se ut som jeg er gravid før jeg er det liksom :sur:

Håper du har hatt en super helg på hytta!

Du må ha en fortsatt fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :vinke:

Kjedelig med høye regninger ... Det dere kan gjøre er å sette inn en viss sum hver måned til faste utgifter. Da blir ikke pengene brukt opp når man får regninger som har hopet seg opp over noen måneder siden enkelte selskap sender ut regning hver 3 måned eller mer:)

Det gjør vi, og det fungerer utmerket

Har følt meg litt oppblåst i det siste jeg også ... stor mage, føler at jeg ser ut som jeg er 3-4 måneder på vei og greier, litt kjipt. Men det har bedret seg etter at jeg kuttet drastisk ned på colaen og godteriet. Sier ikke at det er derfor du føler deg som du er altså :)

Men jeg vil ha helt flat mage! Vil ikke se ut som jeg er gravid før jeg er det liksom  :sur:

Håper du har hatt en super helg på hytta!

Du må ha en fortsatt fin søndag! :klem:

Heija :klem:

God ide med å sette av penger, trur vi må starte med det, slik det er no så har vi masse pengar å rutte med enkelte månader, mens neste så må vi vere ganske sparsomme, hopar seg opp liksom.

Oppblåst er ubehageleg, skulle vært fornøgd om eg faktisk var 3-4 mnd på veg, men når ein ikkje er det, så blir det litt motlaust. Har vore på trening i dagtidleg, tok masse situps og har starta prosjekt-armar. Dvs at eg skal prøve få fine armar til den store dagen. Markerte musklar kanskje, ikkje store digre. Problemet her er vel at ein må ha mindre feitt på kroppen om musklane skal synast betre...der har vi utfordringa..leste i eit blad her om dagen at for å synlege musklar på magen, så må ein ha ein feittprosent på 12-15 %...det kjem vel aldri eg til å oppleve, enn så mykje ein ynskjer det.. :sjenert: Men viktig å trene magemusklane for oss graviddrøymande damene, dei seier nemleg at til sterkare magemuskalr du har, til fortare trekk livmora seg saman etter fødselen og vi får fortare flat mage..uff, eg er så fæl til å tenke alt for langt fram i tid.. :sjenert:

Hytta var bra, svigers kom på besøk på laurdag, og då fekk vi snakka litt bryllup..elles har eg fått gjort litt oppgåve.

:kose:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten slutta med p-pillane, då eg var veldig redd for at dei skulle forsinke bebi prosjektet til sommaren. Som sagt streva ei vennine av meg i eit år utan at dei fekk det til, så det er skrekken. Og eg berre seier det, når eg først har bestemt meg for noko, så har ikkje eg tida til å vente i eitt år.. :sjenert: Det har ikkje eg tolmodigheit til...ein veit jo aldri kva som skjer, men eg skal ikkje måtta vente på å bli gravid på grunn av at hormona sit igjen etter p.pillane vertfall..glad for at eg slutta sjølv om det blir litt meir stress med :humpe: . Så no har eg gått å venta på mensen i evigheitar, 27 dagar over tiden.. er ikkje gravid altså, måtte no skjekke det, men kroppen er sikkert heilt forvirra etter 5 år på p-pillen..så slik er det..

no er det oppgåve...

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!!Sluttet på pllen allerede! Da blir det jo helt sikert beibi til høsten da :klappe::klappe:

Jeg tør ikke slutte nå, for jeg kjenner både meg og sambo godt nok til at vi hadde blitt sløve med kondom etterhvert hvis vi likevel vil bli gravide om et år.. :ler: Og jeg vil på ingen måte får barn før bryllupet eller rett etter. Tør ikke ha mer enn ett år igjen av studiene, da kommer jeg jo aldri til å fullføre.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Må vel legge igjen en liten hilsen til deg jeg også. Masse gode ideer her ser det ut som. Kommer nok innom her og titter senere også :)

( når det gjelder pille slutten så hadde jeg en helt annen erfaring, hadde brukt den i fem seks år, fikk mensen en gang før det var baby på vei. Så det kan nok gå veldig fort også, jeg hadde jo trodd det kom til å ta mye lengre tid....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!!Sluttet på pllen allerede! Da blir det jo helt sikert beibi til høsten da :klappe:  :klappe:

Jeg tør ikke slutte nå, for jeg kjenner både meg og sambo godt nok til at vi hadde blitt sløve med kondom etterhvert hvis vi likevel vil bli gravide om et år..  :ler:  Og jeg vil på ingen måte får barn før bryllupet eller rett etter. Tør ikke ha mer enn ett år igjen av studiene, da kommer jeg jo aldri til å fullføre.. :ler:

Håper no på bebi vertfall, sjølv om eg synst det er veldig skummelt og. Fornuftig å vente litt slik at du får i sommarferien og har kun eit år igjen av studiane, enig me deg i det. Så får du fullført neste år og, utan å måtte ta igjen eksamenar på grunn av graviditet. Vi er veldig forsiktige, skal vere det fram til mai - juni, om vi ikkje forandrar meining då og vil vente endå lenger, foreløbig følest det trygt og godt langt unna :ler:

:klem:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :vinke:

Må vel legge igjen en liten hilsen til deg jeg også. Masse gode ideer her ser det ut som. Kommer nok innom her og titter senere også :)

( når det gjelder pille slutten så hadde jeg en helt annen erfaring, hadde brukt den i fem seks år, fikk mensen en gang før det var baby på vei. Så det kan nok gå veldig fort også, jeg hadde jo trodd det kom til å ta mye lengre tid....)

Hei :vinke: og takk for besøk i dagboka min, du er hjerteleg velkommen tilbake seinare og :kose: Veit det kan gå veldig fort og, men vi er begge typiske uflask personar, så kjenner eg oss rett så tek det ei tid :sjenert: men som du seier, ein veit jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! :vinke:

Ååååh, så morsomt at du har sluttet på p-pillen!!! Jeg også vil!! :hoppe: :hoppe:

Har funnet ut at hvis vi skal ha baby etter bryllupet må jeg slutte med p-plasteret i Mars ... Håper, håper, håper, håper situasjonen er slik at vi kan bli prøvere!!!

Men jeg gruer meg litt til å bruke kondom ... det er noe herk! :forvirret:

Men akkurat nå ser det mørkt ut for prøvingen, jeg har ikke fast jobb og forloveden har så og si fast inntekt, men ikke fastjobb ... men jeg er litt for pessimistisk da, sider forloveden iallfall, for mye kan skje på et år ... *håpe*

Magemuskler ja ... Huff, jeg er ikke tålmodig nok til å trene! :sur:

Prøver å ta 100 situps hver dag, men jeg hopper over det når jeg har mensen (da har jeg vondt nok i magen fra før ... ) og når jeg glemmer det .... :sjenert:

Lyst til å begynne med yoga, men dvd-en jeg fant på Platekompaniet finner jeg ikke igjen ... æsj ... :(

Hm, tenkte meg innom Platekompaniet i dag, får se om jeg finner noe! :-D

Jeg er også veeeeldig utålmodig når det er noe jeg vil. F.eks bestemte jeg meg for en mobil jeg ville ha på søndag, og kjøpte den på mandag. Jeg kunne ikke vente i to uker til forloveden kunne kjøpe den til meg engang ;)

Jeg vet det blir noe annet med mobil enn baby, men bare et eksempel.

Egentlig greier jeg ikke å vente med baby, men jeg må jo nesten så ... *sukk*

Så flink du er som trener!! :klappe:

Koselig med svigersbesøk da:) Hadde mine på besøk i helga også, og foreldrene mine i tillegg. Kjempekoselig!! :-D

Du må ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teria :vinke:

I dag sov eg litt lenge..skulle skrive oppgåve før eg skal på møte kl 13, men det gjekk i vasken.. :sjenert: Eg har same trua som forloveden din, mykje kan skje på eit år..så vi satsar på det!når det gjeld bruk av kondom så er det ikkje akuratt romantisk, men heilt greitt, eg veit jo at alternativet kan vera at bryllupet vert avlyst eller at eg står med kulemage på bryllupsdagen, og det vil eg ikkje. Hoppar ofte av i svingen og, sjølv om det ikkje er like sikkert, ein veit jo aldri heilt når...ja... :ler:

Elles så har eg gitt meg tida fram til bryllupet til å komme i god form,men har alt hatt 2 mandagar...du skjønnar...på mandag, då skal eg starte...jepp jepp, men eg tenker at det er litt griett å vera i god form som eit utgangspunkt til graviditet..Huff, eg er håplaus når det gjeld å snakke om bebi, må skjerpe meg, men det er det at eg e så vanvittig babysjuk for tida..hmm..

Elles er det lite nytt om bryllupet, har spurt dei som skal synge i kyrkje og skull efå tilbakemelding om dei var ledige. så då er det berre å velge ut songar. mange fine å velge blant, men har nokre alternativ.

Nei, no må eg springe, må ordne meg før møte, ha ein fine dag :klem: til deg

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...