Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Eneste som var dumt !?? var at bryllupet kom veldig tett inntil bursdagen min, slik at alle tenker at vi feiret nok i bryllupet og fikk nok presanger da..men jento elsker presanger og feiring, så er litt snytt..men skjønner det da, hadde gjerne tenkt det samme..

:ler: sånn hadde jeg også tenkt ;) Bra jeg har bursdag i mars da! Min lillesøs har lit angst for det, vi gifter oss 2. august og hun har fire dager etter. Tenk hvis ingen gidder å komme til oss igjen da? ...og når kan hun ha selskap egentlig??? :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dakal jento som ikke får presang. Du kan få en av meg: :gave::gratulerer::flagg:

Så moro at lille-jenta sparker! (Bortsett fra at hun holder deg våken når du skal sove da :fnise: ) Hvor langt på vei er du nå/Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye her om dagen.Har ikke startet å tenke på bilder til takkekort, var så mange fine at klarer ikke velge..Mye jobb, men hadde blitt godt å være ferdig..

Nå sparker bebyen hver dag, og ekstra ivrig når mammaen skal legge seg til å sove..elles bruker jeg dagene til ivrig å bruke alle klæren mine som jeg har panikk for at jeg ikke skal få brukt på en stund..så jeg går fint kledd uansett om jeg bare er hjemme.

Alle jeg møter skryter av det fantastiske bryllupet vårt, og jeg bare soler meg i glansen..Eneste som var dumt !?? var at bryllupet kom veldig tett inntil bursdagen min, slik at alle tenker at vi feiret nok i bryllupet og fikk nok presanger da..men jento elsker presanger og feiring, så er litt snytt..men skjønner det da, hadde gjerne tenkt det samme..

Ha det bra så lenge, titter snart innom igjen :)

Så koselig at du er her igjen! :-D

Begynt å få stor mage nå, eller? Så artig at hun sparker! :-D

Kos deg som nygift, og gravid! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sparker bebyen hver dag, og ekstra ivrig når mammaen skal legge seg til å sove..elles bruker jeg dagene til ivrig å bruke alle klæren mine som jeg har panikk for at jeg ikke skal få brukt på en stund..så jeg går fint kledd uansett om jeg bare er hjemme.

Hei!

Så kos med småspark og liv :) Det sies at bebisene er våkne når vi sover...og når vi er våkne, sover de...fordi de blir vugget i søvn når mamman går og beveger seg på dagtid ;) Vet ikke om det faktisk er sant :sjenert:

Endret av Susiepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hvordan går det med jento ?????

herlig med spark,det stemmer bra det susiepia sier.....

kos deg og håper på :sol::sol::sol::sol::sol:

klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakal jento som ikke får presang. Du kan få en av meg: :gave::gratulerer::flagg:

Så moro at lille-jenta sparker! (Bortsett fra at hun holder deg våken når du skal sove da :fnise: ) Hvor langt på vei er du nå/Når har du termin?

Takk takk :klem: Du er snill og jeg er lite her inne om dagen..

Jeg er 22 uker i dag, og har termin 20 des. Formen er fin, jobber fullt og magen vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du er her igjen! :-D

Begynt å få stor mage nå, eller? Så artig at hun sparker! :-D

Kos deg som nygift, og gravid! :-D

Masser av spark om dagen, gleder meg til mannen kan kjenne det og. Stor mage ja, og nå har kiloene begynnt å komme.. :sjenert: lagt på meg 1,5 kg så langt, og mere skal det bli..

Kos deg som nygift du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så kos med småspark og liv :) Det sies at bebisene er våkne når vi sover...og når vi er våkne, sover de...fordi de blir vugget i søvn når mamman går og beveger seg på dagtid ;) Vet ikke om det faktisk er sant :sjenert:

Kan nok stemme det, i natt når jeg var på toalettet kl 05.00 var det fullt leven i magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hvordan går det med jento ?????

herlig med spark,det stemmer bra det susiepia sier.....

kos deg og håper på :sol::sol::sol::sol::sol:

klem :klem:

Alles bra her, fin form og magen vokser for hver dag følest det ut som :ler: Elles går dagene med til jobb, hus og etterarbeid etter bryllupet..har enda ikke startet på de 200 takkekortene..gruer meg til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masser av spark om dagen, gleder meg til mannen kan kjenne det og. Stor mage ja, og nå har kiloene begynnt å komme.. :sjenert: lagt på meg 1,5 kg så langt, og mere skal det bli..

Kos deg som nygift du også!

Så nå vises det at du er graivd? ;)

At du legger på deg er bra, skal gjøre det nå vet du ;)

Takk for det, det gjør jeg! koser meg som nygift, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alles bra her, fin form og magen vokser for hver dag følest det ut som :ler: Elles går dagene med til jobb, hus og etterarbeid etter bryllupet..har enda ikke startet på de 200 takkekortene..gruer meg til det..

Tror deg ang. at magen vokser. Jeg har fulgt med på noen magebilder av andre, og der vokser de fra uke til uke allerede før uke 12 i svangerskapet :fnise:

Hos meg er det enda bare en deigete ting. Gleder meg til det blir kul :) Men jeg er bare i uke 9 enda, så det skjer nok ikke med det første. Jeg har nok lagt på meg litt på magen pga jeg har spist ekstra mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...