Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Gratulerer så mye som kone :) Håper dere har en kjempefin bryllupsreise :) Skal bli gøy med referat - og kanskje bilder??? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg er tilbake fra bryllup, "bryllupsreise", og UL!!!! men bare en snartur innom før vi drar på hytten i ettermiddag.

Har hatt to fantastisk uker, bryllupsdagen var så helt perfekt, alt gikk som det skulle, jeg var utrolig vakker i kjolen (synst jeg selv da... :ler: ) mannen var likeså, alt vart slik jeg hadde tenkt og vi holdt på til klokken var 04.30. Vi var faktisk en av de siste som gikk hjem.

Jeg var så uheldig at jeg hadde fått noen kviser på brystkassen de siste dagene, sikkert nok stresskviser, for de siste dagene var virkelig stressende. Mye å gjøre, men frisøren klarte å sminke over de, og en kunne nesten ikke se de. Hadde en veldig fin stund hos frisøren, var skikkelig nervøs, satt bare å syntes dette var helt merkelig. Men vart jo så nydelig. Forloveren hentet meg hos frisøren og på vei til kirken kom vi plutselig på at vi hadde glemt brudebuketten :overrasket: så vi som luffet i 60 km/t, måtte plutselig sette klampen i bånn og kjøre i 100 km/t til kirken. Men vi rakk det med god margin.

I kirken ventet far på meg, han virket litt nervøs han også. Jeg skalv i knærne før dørene opnet seg, og husker ikke så veldig mye av kirken egentlig, men var fornøgd med både musikkvalg og prest. Bortsett fra at presten gjorde en liten feil. Han skulle si inngangsordene etter første musikkinnslag, mens han tok det med en gang vi hadde satt oss, slik at det vart en del musikk helt i begynnelsen.

Mens vi var av fotografen, var gjestene på båttur, noe som hadde vært fantastisk. Vi var av fotografen i to timer, og jeg vart drittlei på slutten.Har fått mange bilder av han og veldig mange fine.

Maten var fantastisk, mange gode taler og musikk, kaker og nattmat var utmerket! Vi koste oss masse. Brudevalsen gikk også helt fint. Alle som vi snakker med sier det var et helt fantastisk bryllup, planlagt til fingerspissene...(godt jeg har noe igjen for all tiden jeg har brukt.. :ler: )

Fikk så utrolig mange presanger, helt vilt, veldig mye fint. Men vi kan ikke beholde alt, så dagen i går gikk med til bytting og rydding i gaver.

En helt fantastisk dag, den største så langt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også UL`en da!!! Min søte lille gulljente!!!! Det er en jente :babyjente: Legen var 95 % sikker, så kan jo være hun tar feil, men var bare så utrolig kjekt å se nurket vårt.

Til alle som vil bli gravid: Dere har mye å glede dere til!!!!!

Ny termin 20.des., 5 dager før jeg trodde selv, men tror fortsatt min er rett da :sjenert::ler: Synst det er litt rart at når jeg hadde positiv eggløysingstest lørdagen og så sier legen at jeg vart gravid onsdagen før??men men, jenta mi er like velkommen fordiom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som vil se bilder fra bryllupet, send meg en PM med mailadresse, så skal jeg sende bilder. Blir ikke før over helgen, men skal få gjort det så snart som mulig :klem:

Kos dere masse til vi snakkes igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:vinke:

Så gøy å høre at dere hadde en fin bryllupsdag og bryllupsreise :) Gleder meg til å se bilder :)

Må gratulere nok en gang med et lite nurk :) Nå kan vi jo gratulere for ei lita :babyjente: !!!!!! Så spennende! Det må være helt fantastisk å få se henne :) Har dere fått bilde med dere hjem???

Ha en kjempefin helg på hytta!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for jentebebis! :) Da ble det ikke gutt likvel, som du trodde da. Hehe. Synes det er sååå lenge til min egen UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :-D :hoppe:

ÅÅåå, får dere ei lita jente?! Så koselig!! Akkurat som venninna mi det: hun var overbevist om at hun fikk en gutt, men fikk ei jente i stedet ;)

Herlighet, det gjør meg ikke mindre babysyk akkurat ... :sjenert:

Har prøvd å sende deg pm om at jeg gjerne vil ha bilder, men vet ikke om de kom fram ... :sjenert: hvis ikke så vet du det jo nå;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei og hopp :hoppe: Er tilbake fra ferie og vil gratulere deg så mye med alt sammen, både vel overstått bryllup og den jenta (satser vi på) som er på vei.

Det må være noen spennende og fantastiske dager fremover nå, lykke til med alt sammen. Må nok sende en PM for å få se noen bilder ja, det er helt sikkert.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jento!!

Så godt å høre at dagen deres var like fantastisk som vår. Jeg skjønner fortsatt ikke at jeg er gift og at dagen er forbi... Litt trist men samtidig litt deilig!

Gratulerer så mye med jentebabyen! Det må ha vært fantastisk å se henne på UL! Gleder meg til det en gang blir min tur!

Jeg ser gjerne bilder på mail, vet ikke om du fortsatt har mailadressen min men jeg sender deg en PM uansett. Kan godt sende over bilder jeg og om du vil.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis nok en gang,

dagen deres hørtes kjempe gøy ut også,og ikke minst at det blir en liten tullemor ,jeg har to tullejenter som vi koser oss med herlig.

bra gjordt og holde ut til kl 4.30

meg og min kjære forsvant litt over 24 :ler: kjmpe trøtt masse inntrykk,

hva gjør vi nå da????ja ja du har babybok og følge,jeg tror ikke jeg følger deg der enda :ler:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jento!!

Så godt å høre at dagen deres var like fantastisk som vår. Jeg skjønner fortsatt ikke at jeg er gift og at dagen er forbi... Litt trist men samtidig litt deilig!

Gratulerer så mye med jentebabyen! Det må ha vært fantastisk å se henne på UL! Gleder meg til det en gang blir min tur!

Jeg ser gjerne bilder på mail, vet ikke om du fortsatt har mailadressen min men jeg sender deg en PM uansett. Kan godt sende over bilder jeg og om du vil.

:klem:

Jeg vil gjerne se bilder ja =) Har du mailadressen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fraværende om dagen, blir ikke tid til så mye nett. har sendt over bilder til dem som sendte mail-adressen sin. Var noen som ikke hadde skrevet mail-adressen på PM`en, så må ha disse før jeg kan sende over bilder til desse.

Vet ikke om kvaliteten på bildene er max, har fått de på mail av fotografen, slik at de er nok forminsket litt for at han skulle få plass til de på en mail. gi beskjed om det ikke er bra bilder, så skal jeg se hva jeg får gjort.

Godt med helg, skal bare slappe av og kose meg. Nå er det meste ryddet opp etter bryllupet, og må starte å tenke på takkekort. Ser på bilder vi kan tenke oss å ha, men mye arbeid å skrive. Hadde bestilt 200 takkekort, men tror vi nesten må ha det dobbelte..Fikk så utrolig mye.

Så lenge, ha det bra.

-Jento-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Haha!! Jeg synes vi måtte ha mange takkekort, men ser jo at det er barnemat i forhold til hva dere skal ha! Vi har bestilt 80stk. Hehe. Stakkars stakkars jento og mannen som må skrive alle de takkekortene!

Ha en fin helg :klem:

Ps. Takk for bilder, du var nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk vakker du var som brud!!! Mannen din må ha dånt når du kom oppover kirkegulvet??

Dere var et flott par!

Hvordan er formen om dagen? Håper kvalmen har gitt seg for godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for bilder,dere er ett veldig fint par...

nydelig bukett også.

du har litt av en jobb fremover med takkekort,vet du hvordan

du vil ha de???

jeg vet bare at det skal være lime og hvit siden det har gått igjen i bryllupet.

kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

OIOIOI!! Her er det noe jeg ikke har fått meg meg!! Jente!!! Jippi!

til mitt spede forsvar har jeg giftet meg i mellomtiden, skjønner du, så jeg har ikke fått lest så mye her.. ... :sjenert:

Jeg vil gjerne se bilder hvis jeg kan. Sender deg PM med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye her om dagen.Har ikke startet å tenke på bilder til takkekort, var så mange fine at klarer ikke velge..Mye jobb, men hadde blitt godt å være ferdig..

Nå sparker bebyen hver dag, og ekstra ivrig når mammaen skal legge seg til å sove..elles bruker jeg dagene til ivrig å bruke alle klæren mine som jeg har panikk for at jeg ikke skal få brukt på en stund..så jeg går fint kledd uansett om jeg bare er hjemme.

Alle jeg møter skryter av det fantastiske bryllupet vårt, og jeg bare soler meg i glansen..Eneste som var dumt !?? var at bryllupet kom veldig tett inntil bursdagen min, slik at alle tenker at vi feiret nok i bryllupet og fikk nok presanger da..men jento elsker presanger og feiring, så er litt snytt..men skjønner det da, hadde gjerne tenkt det samme..

Ha det bra så lenge, titter snart innom igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som var dumt !?? var at bryllupet kom veldig tett inntil bursdagen min, slik at alle tenker at vi feiret nok i bryllupet og fikk nok presanger da..men jento elsker presanger og feiring, så er litt snytt..men skjønner det da, hadde gjerne tenkt det samme..

skjønner hva du mener.. jeg ble 25 3 dager ør bryllupet og fikk nesten ikke gratulasjoner... alle bare snakket om bryllupet, men det gjorde jeg jo selv også da.. .:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...