Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Snart kommer du sikkert til å få masse tafsende ukjente middelaldrende damer som bare mååå kjenne på den voksende babymagen din :ler:

:ler::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å kjøpe slike isposer hvor man kan bare dra i dem, så blir hele posen til et og samme rom når isbitene er ferdigfrosset. Så klipper du bare av toppen, og du kan helle ut alle isbitene samtidig i stedet for å pille ut en og en. Tror kanskje du får tak i dem på rema1000 og sikkert andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å kjøpe slike isposer hvor man kan bare dra i dem, så blir hele posen til et og samme rom når isbitene er ferdigfrosset. Så klipper du bare av toppen, og du kan helle ut alle isbitene samtidig i stedet for å pille ut en og en. Tror kanskje du får tak i dem på rema1000 og sikkert andre steder også.

Å, takk for godt tips ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arghhh :frustrert: :frustrert: :frustrert::sinna: :sinna:

hva er det med folk om dagen. Nå synes jeg alle skal oppføre seg pent og nydelig mot oss bruder, og spesielt de som er gravide..

Er utrolig dårlig gjort å fortelle at noen er gravid. Sånt gjør man bare ikke, det er noe alle vet..

Stor trøste-:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii! :klem:

Så fin babymage du har fått da!! :rødme: Jeg ser virkelig forskjell på de to bildene, du begynner å få mage jo!! :baby:

Jeg også vil ha!!

Nå er det ikke lenge igjen!!! Gleeeed deg! (ikke at du ikke gjør det, da ;) ) Vi hadde iallfall en fantastisk dag!! :-D

Skjønner ikke hva det feiler alle folkene rundt deg ... dårlig gjort av venninna di!! :slåss: :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Begynner å gå opp for meg nå..skal faktisk bli mamma!!

Det må være rar følelse, kult med bilder hver uke. Litt gøy å ha til senere.

Det er bra du snart skal gifte deg ja, det kommer sikkert til å gå fort fremover nå med magen som vokser fra uke til uke.

Det var veldig dårlig gjort av din veninne og slange med leppa. Hvis folk sier "hold kjeft" så gjør vi det, helt enig med deg der. Men det er noen som er så gira på å sladra om spennede ting at de bare driter i sånt, mer spennende å få sagt ting enn å holde på det.. :frustrert:

Det var veldig skuffende for deg, skjønner det. :klem: Jeg synes du kan være litt tøff i trynet der og bare si med en hyggelig tone noe sånt som at: "jeg hørte du hadde informert x om at jeg var gravid, hun synes det var hyggelig" eller noe sånt. Så får du håpe at hun tar hintet og føler seg sikkelig teit.

Høres nå ut som om du får gjort masse da selv om det er nok dumme folk rundt deg. Bryllupskake til 1700,- er jo veldig bra. Særlig når det er 3 etg og greier. Snille de er som hjelper deg med å vaske hus. Det er ikke noe å henge med hodet for, du har nå nok nå. De synes sikkert det er hyggelig å hjelpe deg, de kan jo ikke gjøre så mye annet av det bryllupsgreiene som du selv må ha kontroll på.

Ønsker deg en fin dag også en liten :slåss: til de dumme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent ute, men må bare :frustrert::frustrert::frustrert: litt over den teite venninna di som ikke klarer å lime igjen brødskuffa. Tenk å røpe noe SÅ viktig!! Alle vet jo at man ikke sier slikt, og spesielt ikke så tidlig!! Dumma dumma dumma dumma!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arghhh :frustrert: :frustrert: :frustrert::sinna: :sinna:

hva er det med folk om dagen. Nå synes jeg alle skal oppføre seg pent og nydelig mot oss bruder, og spesielt de som er gravide..

Er utrolig dårlig gjort å fortelle at noen er gravid. Sånt gjør man bare ikke, det er noe alle vet..

Stor trøste-:klem:

Enig enig enig.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii! :klem:

Så fin babymage du har fått da!! :rødme: Jeg ser virkelig forskjell på de to bildene, du begynner å få mage jo!! :baby:

Jeg også vil ha!!

Nå er det ikke lenge igjen!!! Gleeeed deg! (ikke at du ikke gjør det, da ;) ) Vi hadde iallfall en fantastisk dag!! :-D

Skjønner ikke hva det feiler alle folkene rundt deg ... dårlig gjort av venninna di!! :slåss: :frustrert::sur:

Takker, føler meg litt oppblåst da, men en antydning er de jo..bare vent, snart har du bebymage også, og så mye å glede deg til!

Du er faktisk gift!!!!Stas! og jeg har tre dager igjen!

Teite folk, håper de skjønner hvor viktig det er å holde kjeft når de en gang blir gravide selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være rar følelse, kult med bilder hver uke. Litt gøy å ha til senere.

Det er bra du snart skal gifte deg ja, det kommer sikkert til å gå fort fremover nå med magen som vokser fra uke til uke.

Det var veldig dårlig gjort av din veninne og slange med leppa. Hvis folk sier "hold kjeft" så gjør vi det, helt enig med deg der. Men det er noen som er så gira på å sladra om spennede ting at de bare driter i sånt, mer spennende å få sagt ting enn å holde på det.. :frustrert:

Det var veldig skuffende for deg, skjønner det. :klem: Jeg synes du kan være litt tøff i trynet der og bare si med en hyggelig tone noe sånt som at: "jeg hørte du hadde informert x om at jeg var gravid, hun synes det var hyggelig" eller noe sånt. Så får du håpe at hun tar hintet og føler seg sikkelig teit.

Høres nå ut som om du får gjort masse da selv om det er nok dumme folk rundt deg. Bryllupskake til 1700,- er jo veldig bra. Særlig når det er 3 etg og greier. Snille de er som hjelper deg med å vaske hus. Det er ikke noe å henge med hodet for, du har nå nok nå. De synes sikkert det er hyggelig å hjelpe deg, de kan jo ikke gjøre så mye annet av det bryllupsgreiene som du selv må ha kontroll på.

Ønsker deg en fin dag også en liten :slåss: til de dumme!!

Litt mer virkelig nå når magen er begynnt å vokse. Og veldig skuffet over folk som ikke klarer å forstå hva å ikke si noe betyr.Men er jo også veldig greitt å finne ut hvem en kan stole på da. Slik sett var det jo veldig greitt..

Føler jeg har bra kontroll til bryllupet, men helt sikkert ett eller annet som jeg har glemt..I går vasket vi ned hele huset, tak, vegger og glass + vanlig husvask. Helt fantastisk å få hjelp til slike ting, evig takknemlig for det. Hadde jeg skulle gjort det alene hadde det nok kun blii vanlig husvask..

Fin dag til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men må bare :frustrert::frustrert::frustrert: litt over den teite venninna di som ikke klarer å lime igjen brødskuffa. Tenk å røpe noe SÅ viktig!! Alle vet jo at man ikke sier slikt, og spesielt ikke så tidlig!! Dumma dumma dumma dumma!!! :sur:

Takk for hjelpekjefting, godt å få bekreftet at det ikke bare er jeg som synst slike ting er teit.. :frustrert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager :overrasket: guuud, nå er det snart, det som vi har pratet om i et helt år.Føles helt uvirkelig egentlig, på lørdag skal jeg gå opp kirkegulvet :hoppe: Alle sier dagen går så fort, så må nyte den hvert sekund. Og etter bryllupet har jeg enda mer å glede meg til, da skal magen vokse og jeg og mannen skal bli foreldre til gullet vårt :hjerter:

I dag har vi vert på butikken og hentet brusen til bryllupet. Og senere i dag skal vi hente kirkeprogrammene og festprogrammene, gleder meg til å se de. Elles må jeg prøve å få tatt litt sol i dag og ta en siste skjekk på alt. Søs henter dressen til mannen og underskjørtet mitt, og så må han prøve at alt er i orden. I morgen skal vi bort på lokalet og begynne å ordne til bord og div. og fredag er det pynting.

I natt drømte jeg noe forferdelig. Alt var så virkelig - jeg tok mannen på fersken med en annen dame, og så ville han ikke ha meg lenger. Jeg var så trist når jeg våknet i dag at jeg nesten gråt i tlf. til kjæresten :tristbla: (hormoner ja... :sjenert: ) Så hele dagen har vært litt rar, klarte ikke helt å skjønne at jeg hadde drømt når jeg våknet..

Elles var jeg på første kontroll hos jordmor i går, hun var så utrolig kjekk!! Kunne bare sittet der og pratet med hun hele dagen. Fikk høre fosterlyden :hjerter_rundt: og hun målte magen. Den låg litt under normalen, men hun sa det gjorde ingenting, og at det var vanskelig å måle presist nå så tidlig. Så krysset hun av på gift på skjemaet, for da slipper mannen å skrive under på at han er faren, siden de automatisk regner med at han er faren når vi er gift, noen fordeler får vi jo :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå. .så kjekt at du hadde en god tone med jordmora, det å ha vært spennende å høre fosterlyden og sånn.

Store herregud-nå-er-det-bare-tre-dager-igjen-:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Nå er det snart hei dundranes bryllupsdag altså... :juhu:

Så gøy med flink jordmor, de vokser sikkert ikke på trær.

Det er ikke så mye igjen nå nei, det kommer til å bli en så fantastisk dag. Men man må nok passe på å nyte den ja, tror nok det går fort når dagen først er der.

Fæle drømmer, har noen ganger sånn jeg også. Det er sikkelig guffent, tar en hel dag og komme over det. Skjønner hva du mener, det blir så virkelig, selv om man vet det bare er tull. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Huff da, kjedelig med rare gjester som ombestemmer seg og tar med noen andre i stedet. Kan det være noe morsomt å bli med i et bryllup når man ikke kjenner noen? Tenkte da på kompisen. Merkelig å ombestemme seg også. Man har jo bestilt mat, og det er jo ikke bare bare å få gjort om på det. Må jo ta hensyn til bordplasseringen også. Det er jo ikke bare å sette en person hvor som helst. Vi bruder liker å ha ting i orden.

Synd at din venninne vil bruke ditt navn, får håpe dere finner en løsning. For øvrig syns ikke jeg det er noe ille om dere har samme navn, det er jo uansett to forskjellige individer :klem:

Lykke til med den store dagen på lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅåå. .så kjekt at du hadde en god tone med jordmora, det å ha vært spennende å høre fosterlyden og sånn.

Store herregud-nå-er-det-bare-tre-dager-igjen-:klem:

Veldig kjekk jordmor, betyr veldig mye at de er så vennlige, alt blir så mye kjekker da :)

3 dager !!!! Snart bare to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart hei dundranes bryllupsdag altså... :juhu:

Så gøy med flink jordmor, de vokser sikkert ikke på trær.

Det er ikke så mye igjen nå nei, det kommer til å bli en så fantastisk dag. Men man må nok passe på å nyte den ja, tror nok det går fort når dagen først er der.

Fæle drømmer, har noen ganger sånn jeg også. Det er sikkelig guffent, tar en hel dag og komme over det. Skjønner hva du mener, det blir så virkelig, selv om man vet det bare er tull. :troest:

Ja, det nærmer seg, mange telefoner her nå, om alt mulig som skal fikses. Kjekt, men det suger energi, så skal snart legge meg.

Hun jordmoren har bare ett vikariat for hun faste er sykemeldt, så jeg håper hun her får fortsette ut mitt svangerskap, utrolig viktig med en god kjemi :)

Satser på en drømmefri natt i natt, bare søte drømmer om beby og bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, kjedelig med rare gjester som ombestemmer seg og tar med noen andre i stedet. Kan det være noe morsomt å bli med i et bryllup når man ikke kjenner noen? Tenkte da på kompisen. Merkelig å ombestemme seg også. Man har jo bestilt mat, og det er jo ikke bare bare å få gjort om på det. Må jo ta hensyn til bordplasseringen også. Det er jo ikke bare å sette en person hvor som helst. Vi bruder liker å ha ting i orden.

Synd at din venninne vil bruke ditt navn, får håpe dere finner en løsning. For øvrig syns ikke jeg det er noe ille om dere har samme navn, det er jo uansett to forskjellige individer :klem:

Lykke til med den store dagen på lørdag!!

Ja, folk er merkelige. Jeg hadde aldri blitt med i et bryllup der jeg ikke kjendte noen..Tror det kan bli veldig kjedelig for han også, men det driter jeg i..(stygt å si det men :sjenert: )

Håper vi finner en løsning på navnet til bebyen ja, kan jo være vi får jente da, så da er det jo ingen problem. De skal jo også flytte da, og da kommer vi ikke til å være så mye sammen med de, men vi har jo litt felles venner og de vil vel kanskje synst at de er teitt med samme navn,men det får vi tenke på når det nærmer seg, nå er det bryllup!!

Takk for lykkeønskninger :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at dere fikk en gutt i natt. Og han skulle hete Leander ;)

:klem: Å, du er så søt :kose: Sånne drømmer vil jeg også ha :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...