Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Huff, det florerer visst av teite organister og trompetister. Håper dere får en ordnings på det begge to, og at dere blir fornøyd med dagen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hadde mannen det morsomt i utdrikningslag? Min hadde det kjempemorsomt, fikk han ikke igjen før i dag jeg! :ler:

Godt å bare slappe av hjemme når man er sliten. Du må pleie deg selv og lille babygutten vet du ;)

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært flink i dag, så du kan med god samvittighet slappe av nå :)

Mannen skulle visst få hoppe likevel, men en annen dag pga. været. Nå har jeg kommet hjem etter å ha kost meg masse med niesen og nevøen. De er så gode begge to. Lille nevøen prøver å finne melk når han ligger inntil brystet på meg når han er sulten. Kjipe tante har ikke melk der, men det er nå morsomt å se på den lille krabaten som har instinkter. Hehe.

åå, gode nevøen din, jeg gleder meg til min beby skal ligge slik :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jento! Her har det skjedd mye ser jeg.. For en utrolig teit organist, han må være i slekt med trompetisten vår, Nå vil han kanskje ikke spille 2 soloer likevel, bare 1. Vi betaler faktisk 2400 for at han skal spille også, sier han at han ikke har tid til å øve på flere... Arghh.. jeg blir så sint..! da vi booket han, ba vi faktisk om 3 sanger.. 2 marsjer og en solo... nå vil vi ha 1 marsj og 2 soloer, det kan da f.. ikke spille så j.. stor rolle..?? han har jo i utganspunktet sagt ja til spille de sangene, så jeg ble litt overrasket over beskjeden..Huff, ikke meningen å utbasunere slik i boka di, men jeg blir litt oppgitt. Ikke tid til å finne en ny heller, vi sleit jo nok med å finne han her.. Men mannen skulle prøve å snakke med han, jeg begynner bare å kjefte, og det hjelper ikke så mye :ler:

Håper det går bra med deg og beibien.. nå er det ikke lenge igjen, når skal dere offentliggjøre graviditeten?

halloen bea :klem:

åååååå, jeg vet akuratt hvordan du har det, blir sur og oppgitt på dine vegne jeg nå, går ikke å oppføre seg slik :slåss:

Organisten min og tropetisten din er rett og slett teite, kan ikke gjøre slik mot bruder når det er så lite tid igjen, klart vi blir ampre og sure da :slåss: Håper virkelig det ordner seg for dere, jeg for min del har gitt opp, han min er håpløs skjønner du..Jeg synst det er mye å betale for at trompetisten bare skal spille 2 sanger, så da kan han jammen øve litt for pengene, han har jo likevel en rimelig god timesbetaling..og han har sikkert vært borti noen av sangene før også..teiting :sur:

Går bra med oss, vi er bare litt kvalme, men er bedre nå enn jeg var for noen uker siden. Håper bare formen skal bli enda bedre før bryllupet. Vi skal offentliggjøre det etter bryllupet, dvs. jeg gidder ikke skrike det ut akuratt, men kommer til å si det om noen spør. Men regner med det sprer seg rimelig kjapt likevel. Det vil jo også om ikke lenge være vanskelig å skjule. Tok første magebilde i dag, og har nok fått en liten kul ja, kanskje jeg legger det ut her i morgen (siden jeg ikke har graviditetsdagbok..)

Er egentlig litt overrasket over at det ikke har kommet ut, er 14 uker på veg og de nærmeste venninene har visst det i 4 uker. Det viser nå at jeg kan stole på de, men så viser det seg fort da, dersom noen sier det, da får jeg fort vite hvem jeg ikke kan stole på..ikke så kult å være den venninen som jeg ikke kan stole på lenger...

Kos og klem til deg, men ønske om en god uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det florerer visst av teite organister og trompetister. Håper dere får en ordnings på det begge to, og at dere blir fornøyd med dagen.

:klem:

Rekner med dagen blir like fin, men for min del hadde det blitt kronen på verket :sjenert: Men men, har nesten glemt det jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hadde mannen det morsomt i utdrikningslag? Min hadde det kjempemorsomt, fikk han ikke igjen før i dag jeg! :ler:

Godt å bare slappe av hjemme når man er sliten. Du må pleie deg selv og lille babygutten vet du ;)

Du må ha en fortsatt fin helg! :klem:

å, nå hadde jeg skrevet det lange innlegget, og så plutselig slår dataen seg av..

Nå blir det ikke like langt, må sove før kvalmen tar helt av her..

Mannen hadde hatt det knallkjekt, var superfornøgd med dagen. Sliten i dag, og sikkert veldig trøtt i morgentidlig.

Kjenner jeg er litt sliten om dagen,tenker mye på bryllupet og det suger energi av meg.

Ønsker deg en fin uke, den siste som ugift :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, nå innså jeg plutselig at det er vår siste uke som ugift (som du skrev over). Det har jeg ikke tenkt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har fått gjordt en del ser jeg,krysser fingre for at kvalmen går sin vei.

kjekt at mannen koste seg............min storkoste seg,alle prøvde å få han full,men det visste seg at de ble full istedet :ler:

han var hjemme 5.30. trøtt hi hi.

lykke til med innspurten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg veldig sliten, merkelig når jeg sover til klokken 12..vært en tur på jobb, tatt sol og vært å levert inn ringene til pussing og inngravering. Ringt brudebutikken og de skal ringe meg igjen i morgen.

Nå slapper jeg av på sofaen. Synst listen min ikke er så veldig lang lenger, men en del ting er det nok igjen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp å stå!!

Treig om dagen, trøytt og sliten av en eller anna grunn. I dag er det prøvetime av frisøren. Gleder meg :rosasmil: Elles prøver jeg å komme på andre ting som må gjørest, men det meste kan jeg ikke gjøre enda, så da kan jeg egentlig bare kose meg i dag :)

Må ned på jobben en tur nå, gjøre noe fornuftig. :sjenert: har funnet ut at en blir ganske lat av å være sm, treg maskin å starte opp igjen..merker det.

Ha en fin dag så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp å stå!!

Treig om dagen, trøytt og sliten av en eller anna grunn. I dag er det prøvetime av frisøren. Gleder meg :rosasmil: Elles prøver jeg å komme på andre ting som må gjørest, men det meste kan jeg ikke gjøre enda, så da kan jeg egentlig bare kose meg i dag :)

Må ned på jobben en tur nå, gjøre noe fornuftig. :sjenert: har funnet ut at en blir ganske lat av å være sm, treg maskin å starte opp igjen..merker det.

Ha en fin dag så lenge :klem:

:ler: Lurer på hvorfor!

Prøvetime er morsomt! Jeg var veldig fornøyd med min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei, lykke til med prøvetime.

Håper du blir bedre form utover dagen. Blir blir jo litt slapp nå om sommeren også da når folk har fri og det er fint vær osv. Merker det selv, lite tiltak å hente når man er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, lykke til med prøvetime.

Håper du blir bedre form utover dagen. Blir blir jo litt slapp nå om sommeren også da når folk har fri og det er fint vær osv. Merker det selv, lite tiltak å hente når man er på jobb.

Skulle gjerne hatt litt mer energi ja :sjenert: men men, har jo late dager da, så skal ikke klage. Eneste bryllupsrelaterte jeg har gjort i dag er å bestemme rosafarge på brudebuketten og avtalt levering av denne hos frisøren på bryllupsdagen. Brudebutikken har også ringt, og bekreftet at jeg kan hente dressen til mannen og underskjørtet mitt onsdagen før bryllupet.

Elles har jeg vært på besøk til en vennine, som skal ha beby 5 uker før meg. da vi snakket om navn, fant vi ut av vi hadde samme guttenavn først på listen, nemlig Leander... :sur: Sist vi snakket sammen, så sa jeg at vi skulle ha anten leander eller oliver dersom det vart gutt....synst det var litt dårlig gjort å velge det samme da..hun skal jo ha 5 uker før meg, og vet hun skal ha en gutt....der gikk det navnet... :sur: Hva skal jeg gjøre nå da?? kan vel ikke komme 5 uker etterpå å si at barnet vårt skal hete det samme som deres? Hun sa jo at det gjorde ingenting da, men hva vil alle andre tro.. :tristbla: jaja, kan jo være vi får jente ja, og kan jo være de ombestemmer seg..*drømme*

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det synes jeg var dårlig gjort. Men hva med Oliver da? Det er jo veldig fint! :) Tenk om det blir jente! Når får dere sett hvilket kjønn det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det synes jeg var dårlig gjort. Men hva med Oliver da? Det er jo veldig fint! :) Tenk om det blir jente! Når får dere sett hvilket kjønn det blir?

Oliver er jo veldig fint det også, men nå hadde vi fått smaken på Leander og hadde igrunn bestemt oss for det..og så kommer hun å sier dette..kjenner jeg blir veldig irritert :slåss: Jeg kunne aldri gjort noe slikt, nesten som jeg håper vi får jente nå, så jeg ikke kan bruke Leander. Men men, det kan jo hende det ikke er en Leander som kommer ut, mange sier jo at de har bestemt navn og så passer det ikke til barnet som kommer ut.

Vi skla på UL 19.juli. Vi har bestemt at dersom de ser kjønnet veldig godt,og de kan si sikkert at det er en gutt/jente, så skal vi vite det. Dersom de bare tror hva det er, så vil vi heller ha spenningen der til fødselen, for da tørr jeg ikke handle inn noe uansett. Blir utrolig spennende, gleder meg, men akuratt nå er jeg bare irritert :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner deg godt. Jeg forstår ikke hvorfor noen mennesker må være så kjipe. Men dere får se hva som kommer ut. Kanskje det er en Harry Åge? (haha, jeg bare tuller med deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Jeg forstår ikke hvorfor noen mennesker må være så kjipe. Men dere får se hva som kommer ut. Kanskje det er en Harry Åge? (haha, jeg bare tuller med deg).

Harry Åge blir det vertfal ikke, det kan jeg love deg!!!! :ler:

Enkelte mennesker er bare helt utrolige, og de legger ikke merke til det selv..det synst eg er ganske skremmende og irriterende, får lyst å si noe, men må vel holde kjeft.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme fra prøvetime, og jeg er veldig veldig fornøgd!!! Blir utrolig vakker, og bare gleder meg så enormt (håper bare disse teite kvisene skal forsvinne snart..)

Vi har avtalt at jeg skal komme 8.30 på bryllupsdagen, da skal vi ha god tid.

Frisøren spurde meg om jeg var stresset, for jeg var så tørr i hodebunnen...jaja, ikke lett å skjule ting her nei.. :sjenert::ler: Har fått meg en shampo som skal ordne problemet, så da satser vi på det.

I morgen skal jeg hente alle sjokoladene og starte å pakke de inn, ta mer sol (håper kvisene forsvinner...) og så skal jeg prøve å ordne sløret mitt. Skal først prøve å dusje med det, altså henge det på badet mens jeg dusjer, så får vi heller se om jeg må stryke det i tillegg. Såg ikke så veldig skrukkete ut i dag. Elles blir det kafekos med venniner og bare kose oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, nå hadde jeg skrevet det lange innlegget, og så plutselig slår dataen seg av..

Nå blir det ikke like langt, må sove før kvalmen tar helt av her..

Mannen hadde hatt det knallkjekt, var superfornøgd med dagen. Sliten i dag, og sikkert veldig trøtt i morgentidlig.

Kjenner jeg er litt sliten om dagen,tenker mye på bryllupet og det suger energi av meg.

Ønsker deg en fin uke, den siste som ugift :):klem:

Ååå, så irriterende når sånt skjer! :frustrert: Dumme KG!!

Så bra at mannen hadde det bra på utdrikningslaget! :-D Min storkoste seg vist også, men han var den eneste som var edru nok til å kjøre hjem dagen derpå, og det er jo ikke bra- han skulle jo være den minst edrue!! :ler:

Synes det var virkelig dårlig gjort av venninnen din å stjele navnet deres!! :sur: Hadde det vært meg så vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort ...

Ikke såå lenge til Ul nå jo! Det blir spennende!!! :-D

Jeg hadde nok kjøpt klær til babyen selv om jeg ikke visste kjønnet jeg, det er så mye som er fint til begge kjønn, og jeg er ikke helt for at jenter _skal_ ha rosa og gutter blått. Variasjon er fint! :-D Men skjønner det veldig godt at du vil kle en jente i f.eks noe søtt og veldig jentete da, det kommer vi også til å gjøre ;)

Ikke lenge til det bare er én uke igjen for deg heller, nå!! :hoppe:

Ha en fortsatt fin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...