Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Ja, så var det min tur til å starte bryllupsdagbok.

Bryllupet står 7.juli 2007, då har vi vore saman i 8 år, forlova i 4 år.Mange som meiner det er på tide med både baby og bryllup, men vi er ganske unge og har derfor ikkje stressa med det..men no byrjar det å skje ting altso... :ler:

Foreløbig har vi bestilt kyrkje og ingenting anna..men har mange tankar i hovudet om korleis ting skal sjå ut..

Synst det er litt skummelt dette her, men og veldig spennande. Det er jo dette vi vil!!

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerar så masse! :)

Takker :)

Er du gift? Var nett innom dagboka di, men rakk ikkje lese så masse..gratulerar meg bebi i magen, sjøl om du snart er ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :velkommen:

Gratulerer med dagbok :) Blir spennende å høre om kjoler, smykker, mat, lokaler og alt som hører med fremover ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Amalie_85 og milla27

altso, så var det dette bryllupet då..

Kyrkje er bestilt til kl 13.00 7.juli 2007. Må vel snart få oss til å bestille lokale og, tenkte på å leige eit ungdomshus.

Har ikkje fått fortalt det skikkeleg til familiane våre enda, vi sa berre at vi skal gifte oss i 2007, må snart få gjort det og, men tingen er at det passar litt dårleg akuratt no, fordi eit av foreldrepara mest sansynleg skal flytte frå kvarandre :cry:

Synst eigentleg det passar dårleg å komme med den nyheiten rett etterpå, for det har vore ei vanskeleg tid. Vanskeleg å vera "happy" når nokon så nært deg har det så vondt.Har veldig lyst å sei det, men lurer på om eg skal vente ein månad eller to..kva ville de ha gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers har eg brukt mykje tid på internetten for å finna idear o.l. Har funne draumekjolen. Når eg såg den, tenkte eg: der er den, kjolen som eg skal gifta meg i...

har ikkje prøvd den enda, men har prøvd ein med tubetopp og drapering i midja og den satt veldig fint, så håpe håpe... :rosasmil:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Så gøy at dere har fått satt dato for bryllup etter 4 år som forlovet :)

Lykke til med planlegginga!

Flott kjole forresten :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen er kjempe fin! Hvis jeg ikke tar helt feil, så var det en jente som prøvde den i en brudebutikk jeg var innom i dag. Liknet veldig ihvertfall og hun var så nydelig i den kjolen. Mer skal det ikke til for å få meg rørt om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen er kjempe fin! Hvis jeg ikke tar helt feil, så var det en jente som prøvde den i en brudebutikk jeg var innom i dag. Liknet veldig ihvertfall og hun var så nydelig i den kjolen. Mer skal det ikke til for å få meg rørt om dagen :)

Ja kjolen er veldig vakker, skal prøve å få kjøpt den brukt, då den kostar bortimot 17 000 ny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elles har vi begge spurt og fått ja frå forlovarane våre. Eg skal ha 2 forlovara - mi barndomsvennine og mi søster. Han skal ha sin bestekamerat.

Innkjøpa eg har gjort til no er:

ein heil gjeng med roseblad - rosa og kvite. Forlovarane mine skal strø roseblad i kyrkja, og eg har tenkt å pynte med rosa roseblad på bordet. Kvit du og rosa roseblad + masse lys.

Har tenkt på om eg skal ha telysestakar med telys og rosa dekorsand, eller om eg skal ha kvite kubbelys...har mest lyst på telys, men det som er dumt med dei er at ein mest sannsynleg må skifta dei ut mens ein sit med bordet, blir kanskje litt stress..nokon som har erfaring/tankar om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har og kjøpt:

- Tiara (500 kr, brukt,men veldig fin)

- Brudesko (250 kr på økonomisko) Hadde eigentleg funne nokre på nettet, men dei kosta 500 + frakt (usa). Så kom eg over desse og dei var heilt like, så då slo eg til!

- øyredubbar, enkle, samme steinar som det er på kjolen.

- gjestebok, liten svart album som eg skal lage framside på

- alkohol: 5 liter sprit, 2 liter cognak og 3 liter baileys (kjøpt på taxfree)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er!

Jeg har tenkt veeeeldig mye, men ikke kjøpt inn så mye. Men jeg burde kanskje begynne. Fant et lekkert blått strømpebånd på lilly.dk som jeg kan kjøpe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så masse du har fått orden på allerede da :klappe: Tok sin tid før jeg kom igang med innkjøp.... Eller alkoholen startet jeg tidlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagbok :vinke::vinke:

Det er så moro å planlegge!!:hoppe::hoppe:

Wow så flink du er som allerede har begynt å handle.. Selv om jeg har planlagt masse, er jeg ikke i nærheten av å begynne å gjøre innkjøp enda.. er så redd jeg skal ombestemme meg hele tiden.. hehe

det var forresten en nydelig kjole.. jeg har ikke kommet så langt enda at jeg har prøvd kjoler, men det er hvertfall utrolig masse å velge mellom, og det er så moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, koster kjolen såpass mye ny ja... får håpe du finner en brukt da. Hvis ikke, så kan det jo også fort hende at valget blir et annet, hvis du skal i butikker å prøve litt kjoler ;)

Rosebladene var veldig fine... skal ha noe liknende selv, bare at i lilla til middagsbordene. Tenkte først på å bruke telys jeg også, men tenkte den samme tanken som deg. Blir kanskje litt stress med å måtte bytte de ganske ofte. Så vi skal ha hvite kubbelys til middagsbordene og noen litt mindre kubbelys i rosa på skåler med dekorsand til kaffe/kake bordene.

Har du noe bilde av tiara, brudesko og øredobber da? Syntes det er så gøy å se hva andre skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsy,miss77,Bare Bea,milla27 :vinke:

Tilbake etter ei helg på hytta, fint ver og masse avslapping. Jobb igjen i dag, dagane flyr..

Synst sjøl eg er litt flink å handla litt og litt, var verfall det ei stund. Synst det er greitt å fordela utgiftene over tid, så blir det ikkje så mykje på ein gong. håpar berre eg ikkje finn noko sm eg likar betre, det er faren me å kjøpa ting så tidleg.

Skal prøva å få tatt bilde av tiara osv.

Ha ein fin dag folkens :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...