Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

eg er  :sur: fordi dei har fjærna alle bilda mine som eg ville visa dykk, no må eg til å leita etter nettsidene der eg fant dei..*hugsar ikkje og masse arbeid og tid* :sur:

du trenger en :klem: ! Bare pass på at du legger dem inn med link til siden bildene er på så går det greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sur: Jeg visste jeg ikke var nok på forumet enda.. Rakk ikke å se bildene dine jeg. Men noen kommer kanskje på nytt som link?

Forøvrig bare innom med en :klem: jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger en  :klem: ! Bare pass på at du legger dem inn med link til siden bildene er på så går det greit!  :)

Takker, må finna igjen nettsidene som bileta var på, for eg har berre kopiert dei over på datamaskina mi..ja ja *leite leite*

Stor helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg visste jeg ikke var nok på forumet enda.. Rakk ikke å se bildene dine jeg. Men noen kommer kanskje på nytt som link?

Forøvrig bare innom med en  :klem: jeg..

:klem: tilbake. Skal leite opp nettsidene, slik at de kan få sjå bilda alle sammen, kan ta litt tid..må vera litt kjærast og, ikkje berre sitta på nettet.. :ler:

Kos deg i helga!Eg har fri, så eg skal ein tur på fest, samt sove, sove sove... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en herlig helg med fri, fest og soving. Jeg har fått unna husvask og nå prøver jeg å redde noen stueplanter fra den sikre død, men etter det skal jeg bruke helgen til omtrent det samme som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

Driftig du, har mange ideer om alt til bryllupet! Selv har jeg ikke så mye ideer akkurat nå, har en litt rolig periode ser det ut til. Inspirasjonen kommer nok snart tilbake:)

Så kjedelig at bildene dine ble fjernet!! :sur: Jeg hadde sååå lyst til å se alt det fine du hadde lagt ut ... Håper du får de opp igjen, jeg vil seee!:hoppe:

Håper vi alle treffes på gravidforumet til neste høst, ja;) Må bare skaffe meg jobb først, så jeg faktisk har råd til baby ... *sukk* babysyk jaaa!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en herlig helg med fri, fest og soving. Jeg har fått unna husvask og nå prøver jeg å redde noen stueplanter fra den sikre død, men etter det skal jeg bruke helgen til omtrent det samme som deg. :)

Har vore ei fin helg ja, tida går så fort..kjekt å gå ut, men blir så trøytt i dag..har kun lege på sofaen i dag, sett 5 episonar med 24, sesong 1..seier vel det meste.

Eg og er veldig god med blomster, vatning og slike ting..den eine blomsten min har nett vore utfor ei drukningsulykke, so no driv eg livredning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si FOR EN NYDELIG KJOLE!!!! :)

ha en sprudlende helg :klem:

Takker og takk for besøk i dagboka mi :)

Kjolen er berre heilt nydeleg :hjerter_rundt: gledar meg til å gå med den, berre synd det berre er ein dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Driftig du, har mange ideer om alt til bryllupet! Selv har jeg ikke så mye ideer akkurat nå, har en litt rolig periode ser det ut til. Inspirasjonen kommer nok snart tilbake:)

Så kjedelig at bildene dine ble fjernet!!  :sur:  Jeg hadde sååå lyst til å se alt det fine du hadde lagt ut ... Håper du får de opp igjen, jeg vil seee!:hoppe:

Håper vi alle treffes på gravidforumet til neste høst, ja;) Må bare skaffe meg jobb først, så jeg faktisk har råd til baby ... *sukk* babysyk jaaa!

Ha en fin helg! :klem:

Eg og har periodar der eg ikkje tenker på bryllupet og er ganske avslappa, andre dagar er eg veldig ivrig, så det går opp og ned her og..eg og må skaffe meg meir jobb før eg kan laga baby,om å gjera å få mest mogleg i permisjonspeng..*gledar meg* :) Kva jobb søker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::vinke:

hvordan har søndagen din vært? Jeg og min samboer har vært på valsekurs og koooosa oss. Virkelig moro altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:  :vinke:

hvordan har søndagen din vært? Jeg og min samboer har vært på valsekurs og koooosa oss. Virkelig moro altså!

Valsekurs altså, skjønnar at de har tenkt å imponera med brudevalsen..*jento er imponert* :klappe:

Søndagen har vore søndag for å sei det slik, vart ein fuktig tur på byn laurdag og då vart søndagen der etter...Eg og elskeden har sett 5 episodar med 24, sesong 1..eg låg på sofaen frå eg sto opp til eg gjekk på jobb i går kveld*jento er flaue av seg sjølv...* :rodme: i dag er det mandag og nye mulegheiter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten fått meg litt meir jobb for ei stund..78 % vikariat der eg jobbar no, har 50% fast i utg.punktet. Er fram til jul, men reknar med at det blir fram til sommaren(svangerskapsperm) så då har eg vertfall litt meir jobb, enn så lenge..Tek litt ekstravakter, så er eg neste opp i 100%.

Godt å få jobba mykje når ein kan det, legge seg opp litt pengar til seinare store utgifter.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valsekurs altså, skjønnar at de har tenkt å imponera med brudevalsen..*jento er imponert* :klappe:

Søndagen har vore søndag for å sei det slik, vart ein fuktig tur på byn laurdag og då vart søndagen der etter...Eg og elskeden har sett 5 episodar med 24, sesong 1..eg låg på sofaen frå eg sto opp til eg gjekk på jobb i går kveld*jento er flaue av seg sjølv...* :rodme: i dag er det mandag og nye mulegheiter..

jepp! vi har tenkt å storimponere! :ler:

Ikke noe å være flau over å sove lenge på en søndag. det er jo så deilig. jeg har sett MANGE lost-episoder ( i reprise tom) på søndager.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er monogramma som snille Kathjuli07 laga til oss..Skal ha eit av dei både på invitasjonen, kyrkjeprogrammet og på festprogrammet. Trur kanskje det blir anten første eller den siste, skal liksom bli "vi"..synst no det var litt romantisk eg då, og er veldig fornøgd!!Ein stor takk sendes til <span style='color:blue'>Kathjuli07</span> :klem: .Kan anbefalast!

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elles leitar eg forbrilsk på nettet etter alle sidene der eg hadde funne blomster, kaker o.l. fann igjen ei side i dag, her er ei byllupskake som eg synst var veldig fin. Blir noko lignande, vertfall rosa roser, med monogram på toppen eller initialane våre..trur det skal bli bra

Det er nr.9 på den mitterste rekka..nr 10 på rekka til høgre er og veldig fin..

Bryllupskake

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom over denne sida i dag, og fekk veldig lyst til å lage slike frimerker...blir blakk av all denne planlegginga eg... :sjenert: :klø:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er monogramma som snille Kathjuli07 laga til oss..Skal ha eit av dei både på invitasjonen, kyrkjeprogrammet og på festprogrammet. Trur kanskje det blir anten første eller den siste, skal liksom bli "vi"..synst no det var litt romantisk eg då, og er veldig fornøgd!!Ein stor takk sendes til Kathjuli07 :klem: .Kan anbefalast!

Jeg rødmer her :rodme::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne sida i dag, og fekk veldig lyst til å lage slike frimerker...blir blakk av all denne planlegginga eg... :sjenert:  :klø:

Sånne har jeg laget!!! gleder meg til de kommer i posten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne har jeg laget!!! gleder meg til de kommer i posten! :hoppe:

Kor mange bestilte du?skal du ha både på innbydelsen og på takkekorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...