Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Mener å huske at jeg lagret et par av de sidene du hadde bildene på jeg..... *leter febrilsk*

Blomstene tror jeg du fant på www.bernzonsblommor.se

Kaken, kan den ha vært på www.weddingfads.com ??

Det var vel det jeg husker.... Håper det var til noe hjelp?

Kjempefine monogrammer...Spørs om ikke jeg må smiske litt med Kathjuli07 om hun kanskje kan lage ett til meg og. :blomst::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kor mange bestilte du?skal du ha både på innbydelsen og på takkekorta?

Jeg har bestilt til innbydelsene (60 stk) Til takkekortene vil jeg bruke et bilde fra bryllupet, så jeg bestiller nye da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine monogrammer...Spørs om ikke jeg må smiske litt med Kathjuli07 om hun kanskje kan lage ett til meg og.  :blomst:  :sjenert:

Bare send meg en pm så fikser vi det :) (liker å pusle med slike ting, når det er dødtid på jobben!)

Endret av kathjuli07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har periodar der eg ikkje tenker på bryllupet og er ganske avslappa, andre dagar er eg veldig ivrig, så det går opp og ned her og..eg og må skaffe meg meir jobb før eg kan laga baby,om å gjera å få mest mogleg i permisjonspeng..*gledar meg* :) Kva jobb søker du?

Bra det ikke er bare meg som er litt inaktiv i perioder ... :sjenert:

Så bra du har fått litt større stilling forhåpentligvis fram til sommeren! :-D

Jeg søker meg en jobb innen interiør, dvs alt som har med interiør å gjøre:butikkjobb,arkitektkontor ++. Er utdannet interiørkonsulent.

Er litt redd jeg ikke får meg jobb før bryllupet ... men men, må være positiv!!!

Utrolig fine de monogrammene! Du er flink kath!!! :klappe:

Jeg ville valgt en av de hvor det er lagd et lite hjerte av "begynnelsen" på v-en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg lagret et par av de sidene du hadde bildene på jeg..... *leter febrilsk*

Blomstene tror jeg du fant på www.bernzonsblommor.se

Kaken, kan den ha vært på www.weddingfads.com ??

Det var vel det jeg husker.... Håper det var til noe hjelp?

Kjempefine monogrammer...Spørs om ikke jeg må smiske litt med Kathjuli07 om hun kanskje kan lage ett til meg og.  :blomst:  :sjenert:

Har funne igjen nettsida med blomsterbukettane!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Tusen hjarteleg takk Victori@ :bukke: :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt til innbydelsene (60 stk) Til takkekortene vil jeg bruke et bilde fra bryllupet, så jeg bestiller nye da!  :)

Trur eg bestiller og, men ikkje til alle inbydelsane trur eg, det er jo ikkje alle ein treng å sende med posten, veldig fint då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det ikke er bare meg som er litt inaktiv i perioder ... :sjenert:

Så bra du har fått litt større stilling forhåpentligvis fram til sommeren!  :-D

Jeg søker meg en jobb innen interiør, dvs alt som har med interiør å gjøre:butikkjobb,arkitektkontor ++. Er utdannet interiørkonsulent.

Er litt redd jeg ikke får meg jobb før bryllupet ... men men, må være positiv!!!

Utrolig fine de monogrammene! Du er flink kath!!!  :klappe:

Jeg ville valgt en av de hvor det er lagd et lite hjerte av "begynnelsen" på v-en:)

Kryssar fingrane for at det blir jobb på deg snart, slik at vi kan diskutere baby-ting neste haust... :kose:

Når det gjeld monogramma, så blir det nok ein av dei med hjarte på ja. Må få tatt meg ein bytur å handla litt ein dag, treng litt div. stæsj til innbydelsar, og dei andre papirtinga til bryllupet.*finne dato*kanskje eg kan bestille kjoleprøving samtidig.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då skal de få sjå dei "foreløbig mest aktuelle" brudebukettane..

Bukett 1

Bukett 2

Bukett 3

Bukett 4 - men denne skal vera i rosa ikkje i raud

Som de sikkert skjønnar skal eg ha rosa roser, evt litt kvite blomster, veldig enkel brudebukett..*drøyme*

Ein takk til Victori@ som hadde teke vare på nettadressa, slik at eg fant dei igjen :klem:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å være til hjelp Jento!! Det er vel jeg som skal takke for en bra side med utrolig mange fine buketter! Tror kanskje jeg har funnet ut hvordan min skal se ut. Du har funnet utrolig mange fine. Jeg likte nr 3 best, selv om alle 4 var kjempefine!!!

:hoppe: For fine buketter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å være til hjelp Jento!! Det er vel jeg som skal takke for en bra side med utrolig mange fine buketter! Tror kanskje jeg har funnet ut hvordan min skal se ut. Du har funnet utrolig mange fine. Jeg likte nr 3 best, selv om alle 4 var kjempefine!!!

:hoppe:  For fine buketter!!!

Vi får hjelpa kvarandre! :)

Eg og likar best nr 3..e berre så nydeleg.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi her har det vært mye aktivitet.

:hoppe: for at du fant igjen noen av bildene. Jeg synes alle bukettene var nydelige, begynte faktisk å lure på om jeg må revurdere min egen. (jeg som trodde jeg hadde bestent meg )

Monogrammene var også kjempefine. :klappe: til kathjuli. Hvis du vil ha min mening synes jeg den siste var finest.

Og kakene da.. nam. Jeg får så lyst på kake.. *Fyyy, jeg som har slanket meg i hele dag..*

Fine farger du har valgt som tema. Jeg eeelsker rosa. :rosasmil:

endret: skrivefeil

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg då vore så modig at eg har fortalt om bryllupet til min mor. Som sagt har dei hatt litt problem i det siste og eg har ikkje følt at det har passa inn. Ho vart glad trur eg, er jo ikkje akuratt nokon bombe, sidan vi snart har vore saman i 8 år..*jento er letta*

Skjønnar om nokon synst det er teitt å grue seg litt til å sei det til si eiga mor, men eg synst berre det er pinleg å sei slike personlege ting. Eg kan godt prate ope om sex, barn og bryllup med mine vennar, men blir noko anna enn med mamma, sjølv om vi har eit godt forhold, og ho er verdens beste! Gruar meg meir til å sei det om vi evt. blir gravide, for det vil jo sei av vi driv å PULAR :humpe::overrasket: Off, blir flau berre av å tenke på det.. :rodme:

:ler::ler:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har og starta på "minus minst 5 kg kuren", det vil sei eg byrja for ei stund sida, og resultatet er - 1,7 kg!Bra det, men eg har veldig lett for å legge på meg, så har ikkje tord å vege meg etter helga sidan eg var ute. Alkohol har jo ein del kaloriar med seg..trenar ca 3 gonger i veka, litt styrke og litt kondis..går og mykje på jobb.

Gjekk ein gong før på eit grete rodekurs, så har gått ut i frå det denne gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de sagt det til "gud og kvarmann" at de skal gifta dykk?

Eg lurer litt på å berre seie det til den nærmaste familie og dei nærmaste vennene no før jul, og så seie det til alle rundt juletider.veit ikkje heilt kvifor, men for mange kan det jo virke som ei evigheit til..*diskutere med meg sjøl* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventar på at elsklingen skal komma heim frå trening, har ein date i kveld, skal sjå 24 og ete middag..

I dag har eg vore på trening saman med ei venninne som er gravid, og der møtte vi ei anna god venninne av meg som har ein beibi på 3 månader, så då fekk eg dulla litt med han, og vart jo ikkje mindre bebisjuk... :sjenert: Det kryr av bebiar og bebimagar rundt meg, og når ein har så mange venner som skal ha/nett fått, så er det ikkje fare for at det ikkje blir snakka om bebi, graviditet, utstyr osv..trur eg byrjar bli ganske informert.. :ler:

*jento er nok ein gong bebisjuk, og det kjem de til å få høyre ein del det neste året...håpar de held ut maset...* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting å handle når eg skal til byn (ein eller anna dag)

- stæsj til innbydelsane på panduro:

1. Transparente tags

2. Satengbånd i rosa og kvit, festast langs "ryggen" på innbydelsen

3. Satengband i kvitt, breidde 12 mm, til bordkorta. Har kjøpt perler som eg skal tre bandet igjennom, festas rundt stettet på glaset, og skriva navn på bandet...vanskeleg forklart, hadde eit bilete som eg leitar etter, kjem tilbake til dette.

4. Stempel? og konvoluttar

5. strømper

6. Kvite dukar- på binders?ikea?

7. Dunilin serviettar- kvite- på binders?

8. Kubbelys

9. Rosa dekorsand

....og sikkert uendeleg mange andre ting...

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Jento!

Så bra at du har fortalt det til moren din. Skjønner at det ikke er så lett hvis dere ikke er vant med å dele ting med hverandre. Kan jo bli litt klamt. Jeg var litt sånn med pappa. grudde meg ikke akkurat, men var veldig usikker på hvordan han skulle reagere. Han er ikke typen som gjør mye ut av ting, og er ikke alt for opptatt av hva som skjer i familien. Jeg ble kjempeoverrasket da han faktisk ga meg en klem og gratulerte meg...

Jeg vil ned nesten 10 kg (argg.. ) og går på GR-kurs for første gang. Virker som et bra opplegg.

Ja, vi har fortalt det til nesten alle venner og kjente. Har ikke tenkt over å ikke fortelle de fordi det er lenge til.. (hihi de er sikkert drittlei av å høre om bryllup allerede) Faktisk har vi fortalt det såpass tidlig sånn at de skal ha mulighet til å planlegge ferie, osv alt etter som de ønsker å delta i feiringen eller ikke.

Fn handleliste, jeg tør ikke kjøpe bordpynt enda, da jeg ikke har bestemt oss (det er jo en kjensgjerning at det er jeg som engasjerer meg mest i serviettfarger, blomster, lys osv :ler: ) for hvordan vi skal ha det. Dessuten ska jeg til malaysia ved påsketider og lurer på om jeg skal handle inn litt da istedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er skoa mine,gå inn på LOW AND LOVERLY BRIDAL SHOES, så er det nr 8 på venstre rad. Desse er nesten heilt identiske med dei eg kjøpte på økonomisko.

sko

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi her har det vært mye aktivitet.

:hoppe: for at du fant igjen noen av bildene. Jeg synes alle bukettene var nydelige, begynte faktisk å lure på om jeg må revurdere min egen. (jeg som trodde jeg hadde bestent meg )

Monogrammene var også kjempefine. :klappe: til kathjuli. Hvis du vil ha min mening synes jeg den siste var finest.

Og kakene da.. nam. Jeg får så lyst på kake.. *Fyyy, jeg som har slanket meg i hele dag..*

Fine farger du har valgt som tema. Jeg eeelsker rosa. :rosasmil:

endret: skrivefeil

Heija, det er mykje fint å velga i, ikkj erart ein blir forvirra av og til..trur ein har bestemt seg, men så finn ein noko som ein likar enda betre..takk for tilbakemelding på fargar, monogram og blomster. De på KG bli viktige rådgivara, føler ikkje at eg kan mase på alle andre om fargar, monogram osv. Ikkje alle som interesserar seg like mykje om det som oss... :sjenert:

kake ja...må holde meg unnda det ei stund... :sjenert:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jento!

Så bra at du har fortalt det til moren din. Skjønner at det ikke er så lett hvis dere ikke er vant med å dele ting med hverandre. Kan jo bli litt klamt. Jeg var litt sånn med pappa. grudde meg ikke akkurat, men var veldig usikker på hvordan han skulle reagere. Han er ikke typen som gjør mye ut av ting, og er ikke alt for opptatt av hva som skjer i familien. Jeg ble kjempeoverrasket da han faktisk ga meg en klem og gratulerte meg...

Jeg vil ned nesten 10 kg (argg.. ) og går på GR-kurs for første gang. Virker som et bra opplegg.

Ja, vi har fortalt det til nesten alle venner og kjente. Har ikke tenkt over å ikke fortelle de fordi det er lenge til.. (hihi de er sikkert drittlei av å høre om bryllup allerede) Faktisk har vi fortalt det såpass tidlig sånn at de skal ha mulighet til å planlegge ferie, osv alt etter som de ønsker å delta i feiringen eller ikke.

Fn handleliste, jeg tør ikke kjøpe bordpynt enda, da jeg ikke har bestemt oss (det er jo en kjensgjerning at det er jeg som engasjerer meg mest i serviettfarger, blomster, lys osv :ler: ) for hvordan vi skal ha det. Dessuten ska jeg til malaysia ved påsketider og lurer på om jeg skal handle inn litt da istedet..

Hei deg

Kan egentleg dele alt med mamma, ho er veldig open, men eg er litt meir beskjeden når det gjeld mine personlege ting, og så synst eg det var veldig vanskeleg sidan dei har hatt det veldig tøft ein periode,ikkje så kult å sei du skal gifta deg, når ho har mista trua på ekteskapet...litt ironisk eigentleg,følte meg litt egoistisk, men trur det skal gå bra, ho virka vertfall glad for nyheiten.

Kjem vel til å fortelle det til dei fleste vi og, det sprer jo seg som rykter likevel...vi skal jo ha det i fellesferien, så ikkje så dumt å gi folk tidleg beskjed, vi får ta det litt som det kjem.

Eg har klart for meg korleis bordet skal sjå ut:kvit duk, masse kvite kubbelys, rosa sanghefter, rosa roseblad strødd på bordet, kasnkje nokre oppsatsar og kvite serviettar..må prøve å dekke ein dag, for å sjå korleis det blir.

Malaysia!!det høyrest veldig romamtisk ut :hjerte: Berre de to eller?dyrt?kunne tenkt meg å reisa dit..har sikkert mykje fint der ja, så kan vera lurt å vente.

Sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...