Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Kjem vel til å fortelle det til dei fleste vi og, det sprer jo seg som rykter likevel...vi skal jo ha det i fellesferien, så ikkje så dumt å gi folk tidleg beskjed, vi får ta det litt som det kjem.

Vi så ingen grunn til å vente med å fortelle det, vi ringte rundt til familien omtrent med en gang, også sa vi det til venner ganske rett etterpå :)

ser det har foregått mye planlegging her i det siste, sitter på jobben nå, men jeg får smuglese litt så jeg blir oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malaysia!!det høyrest veldig romamtisk ut :hjerte: Berre de to eller?dyrt?kunne tenkt meg å reisa dit..har sikkert mykje fint der ja, så kan vera lurt å vente.

Sov godt  :klem:

hadde det bare vært så vel.. Jeg og min kjære har faktisk aldri vært på ordentlig ferie sammen.. (nok en grunn til at vi faktisk MÅ prioritere å få til en bryllupsreise sammen)

Skal med klassen min på skolen(3.klasse siv.ing) faktisk, det blir nok moro det og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryssar fingrane for at det blir jobb på deg snart, slik at vi kan diskutere baby-ting neste haust... :kose:

Når det gjeld monogramma, så blir det nok ein av dei med hjarte på ja. Må få tatt meg ein bytur å handla litt ein dag, treng litt div. stæsj til innbydelsar, og dei andre papirtinga til bryllupet.*finne dato*kanskje eg kan bestille kjoleprøving samtidig.. :klem:

Takk for det, vi får håpe det hjelper!!;)

Det er så utrolig mange med stor gravidmage for tida her også! Føles som om uansett hvor jeg snur meg så ser jeg noen med stor mage *misunnelig*. Og så er det så utrolig mange nydelige babyer også, som ser opp på meg med store, nydelige øyne og smiler til meg *smelte helt og totalt* :sjenert:

Jeg gleder meg så utrolig til å begynne å prøve, diskutere babyting og alt det der! :hoppe: Men bør jo glede meg til bryllupet først da ;)

Godt valg å velge monogrammene med hjerter;)

Utrolig fine brudebuketter du har funnet! Har ikke engang tenkt på hvordan min skal se ut...

Ang. å fortelle "gud og hvermann" om bryllupet så har jeg fortalt det til alle vennene mine og de i slekta jeg har møtt den siste tida. De slektningene jeg ikke har møtt har helt sikkert fått høre det fra noen andre i slekta uansett. Jeg går ikke rundt og forteller det til folk på jobben, folk jeg ikke omgås mye og slikt- men de har en tendens til å finne det ut av seg selv når de ser ringen, etter en veldig lang stund som regel ;)

Forstår godt at du synes det er ekkelt at mora di skal forstå at dere har sex... men det har hun nok forstått allerede ;) Men jeg skjønner hvordan du har det. Lurer på hva farmoren og farfaren min mener jeg, vi er samboere- og de er kristne og imot sex før ekteskapet ... :sjenert: Men foreldre og besteforelde vil som regel bare det beste for barna og barnebarna sine :)

God natt, sov godt! :klem:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje så mykje nytt her, blir ein del jobbing for tida. I natt drøymte eg at eg føda, det var ikkje vondt, men ungen kom aldri ut, uansett kor eg pressa, så eg vart sendt heim frå sjukehuset med ungen fortsatt i magen..god fantasi :ler: *eg må slutte å tenke så mykje på beibi* :fy_fy:

Korleis har de tenkt å sikre brunfargen til den store dagen? Min forlovede er ganske brun i utgangspunktet, og får han nokre solstrålar i ansiktet, så blir han veldig brun..urettferdig.. :sur: Så eg bør nok vera litt brun eg og, elles trur eg bilda kan bli noko rare..Solarium er jo greitt, nokon som har erfaring med spraytan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis har de tenkt å sikre brunfargen til den store dagen? Min forlovede er ganske brun i utgangspunktet, og får han nokre solstrålar i ansiktet, så blir han veldig brun..urettferdig.. :sur:  Så eg bør nok vera litt brun eg og, elles trur eg bilda kan bli noko rare..Solarium er jo greitt, nokon som har erfaring med spraytan?

har hørt at spraytan kan farge av på kjolen, og at det kan bli litt unaturlig brunt (ihevrtfall hvis du ikke er spesielt brun i utgangspunktet), men jeg har ingen personlig erfaring med det.

Jeg har god erfaring med fuktighetskremer med selvbruning i (har prøvd Dove og Natusan).

Tenkte å være ekstra nøye med hudpleie: skrubbing og fuktighetskremer den siste tiden før bryllupet, og kanskje ta litt solarium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje så mykje nytt her, blir ein del jobbing for tida. I natt drøymte eg at eg føda, det var ikkje vondt, men ungen kom aldri ut, uansett kor eg pressa, så eg vart sendt heim frå sjukehuset med ungen fortsatt i magen..god fantasi :ler: *eg må slutte å tenke så mykje på beibi* :fy_fy:

haha. Jeg drømte også at jeg fødte i natt. Bare det at ungen var ikke min. Det hadde visst vært en forveksling inni magen min, så jeg måtte føde på nytt og på nytt helt til den rette babyen kom. *ikke noe å si på fantasien her heller. Tenker og alt for mye på beibi..*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis har de tenkt å sikre brunfargen til den store dagen? Min forlovede er ganske brun i utgangspunktet, og får han nokre solstrålar i ansiktet, så blir han veldig brun..urettferdig.. :sur:  Så eg bør nok vera litt brun eg og, elles trur eg bilda kan bli noko rare..Solarium er jo greitt, nokon som har erfaring med spraytan?

Jeg har ikke tatt det selv, men har flere venninner som har det. De fleste valgte en alt for mørk nyanse synes jeg, og ble overnaturlig brune. Men selv synes de det var fint da... Tror de også unngikk hvite klær de par-tre første dagene for å unngå å smitte over.. Men det varierte litt fra person til person. (de gjorde det samme sted) Så mitt tips blir å prøve det ut på forhånd og se hvilken nyanse som passer deg, samt finne ut hvordan fargen "sitter" på deg. Så kan du jo vurdere ut fra de om det passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at spraytan kan farge av på kjolen, og at det kan bli litt unaturlig brunt (ihevrtfall hvis du ikke er spesielt brun i utgangspunktet), men jeg har ingen personlig erfaring med det.

Jeg har god erfaring med fuktighetskremer med selvbruning i (har prøvd Dove og Natusan).

Tenkte å være ekstra nøye med hudpleie: skrubbing og fuktighetskremer den siste tiden før bryllupet, og kanskje ta litt solarium

Jeg har ikke tatt det selv, men har flere venninner som har det. De fleste valgte en alt for mørk nyanse synes jeg, og ble overnaturlig brune. Men selv synes de det var fint da... Tror de også unngikk hvite klær de par-tre første dagene for å unngå å smitte over.. Men det varierte litt fra person til person. (de gjorde det samme sted) Så mitt tips blir å prøve det ut på forhånd og se hvilken nyanse som passer deg, samt finne ut hvordan fargen "sitter" på deg. Så kan du jo vurdere ut fra de om det passer for deg.

Blir kanskje ein sydentur på våren, så halde fargen ved like med solarium, det er nok det beste. Skrubbe ja, blir viktig med god hudstell i tida før bryllupet..Skrekken må bli å få ei stor diger kvise midt i ansiktet o.l. Men det er vel vanskeleg å garantera seg mot slike ting.. :sjenert:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. Jeg drømte også at jeg fødte i natt. Bare det at ungen var ikke min. Det hadde visst vært en forveksling inni magen min, så jeg måtte føde på nytt og på nytt helt til den rette babyen kom. *ikke noe å si på fantasien her heller. Tenker og alt for mye på beibi..*

:ler:

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye mulegheiter..starta dagen med trening og no fargar eg håret, tilbake på kur etter litt sjokolade og kake i går... :rodme:

Ikkje mykje nytt ang. bryllupsplanlegging..men vi har snakka om babylaging..vi kjem mest sansynleg til å bjønne å prøve litt før bryllupet, ein mnd eller to.Reknar ikkje med det klaffar med ein gong, men då er vi vertfall i gang..kor eg gledar meg :hoppe: det er ca 8-9 mnd til, 10 mnd til bryllupet!

men no var det bryllupet vi skulle konsentrera oss om... :sjenert: mykje detaljar som skal ordnast. Har bestemt meg ang. brudebukett. Det blir denne, med mindre eg kjem over ein som er enda finare..

I og med at vi skal leige eit lokale, må vi ha folk til å servere..korleis skal eg gjera det?,kjøper mat får eit cateringfirma, men trur ikkje dei har folk med som kan servera..*tenke tenke*..må finne nokon som ikkje skal i bryllupet, men som eg likevel kjenner..kanskje har mamma eller svigermor nokre venninner dei kan spørje..kor mykje er det vanleg å betale for ein serveringsjobb?

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er ikkje jento flink til å slanke seg... :sjenert:

det er ingen krise..begynn med frisk mot nå!

Og ta igjen det usunne med å trimme litt ekstra i morgen. en ekstra gåtur på kvelden kanskje. :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi første liste...

SENTRAL INFO:

Dato: 7.juli 2007

Klokka: 13.00

Kyrkje: OK

Festen: Bestemt, må bestillast.

Forlovara: Ok,eg har to, han har ein

Fargar: Rosa, sølv, og kvit

Toastmaster: Bestemt, ikkje spurt

Filming av dagen: Bestemt, ikkje sprut

Ansvar for fotografering:?

Fotograf: Høyre på prisar, 2 alternativ

Fotograf kl: 14.30

Transport: Låne ein fin bil?av kven?

Overnatting: ?

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAKER:

1. Kransekake - venninne til mamma

2. Verdens beste - bestemor til mannen

3. Ostekake - mor til mannen +

4. Dajmiskake - Kir

5. Lefser - kjøpe

6. Suksessterte - mamma til venninne, ?

7. Iskake - kjøpe

8. Sjokoladekake - bestemor til mannen

9. Bryllupskake - søskenbarnet mitt

10. Gulrotkake - venninne av mor til mannen

11. Peanuttkake - Marg

12. Suksessterte - Hel

13.nøttekake - R

14.ostekake - venninne til mamma

15. - venninne til mamma

16. - Tanke til mannen

Ei av kakene må vere i hjarte-form

Kaketopp: OK

Vart denne

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<span style='color:blue'>BORDET:</span>

Bordkort: Kremfarga satengband rundt stettet på glaset, kremfarga kule til å feste med - Kjøpt inn, ikkje laga.

Lys: Kremfarga kubbelys, denne til å ha under. Kjøpt 36 stk glassunderlag, 13 kubbelys.

Bordpynt: rosa roseblad på borda -OK + nokre oppsatsar

Dukar: kremkvite, må kjøpe

Serviettar: kvite, dunilin, sette opp i "hjerteform"

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<span style='color:blue'>INNBYDELSAR, KYRKJEPROGRAM OG FESTPROGRAM:</span>

INNBYDELSAR: Driv å lagar, heilt enkle, kvite eller rosa, men monogram på, satengband i ryggen (motsatt farge)

Dikt i innbydelsen: anten "no giftar eg meg" eller kom, del den store dagen" (sjå tidlegare innlegg)

KYRKJEPROGRAM (nr.2): Kremkvite A4-ark, bretta i to på langs, rosa satengband i ryggen, bilete av oss utanpå, og monogrammet.

FESTPROGRAM (nr.1):Rosa eller kremkvite A4 ark, bretta i to på langs, satengband i ryggen, bilete av oss frampå + monogram.

Desse er ikkje ferdige, men dette er eit utkast:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BLOMSTER OG OPPSATSAR:

Brudebukett: Denne

Brystbukett til mann: Enkel rosa rose

Pynt i kyrkja: - Forlovarane mine strør rosa og kvite roseblad opp kyrkjegolvet når alle har sett seg.

- to oppsatsar ute, grøne hjerteforma "småtre"

- to oppsatsar ved trappa i kyrkja.

Roseblad: Bestilt, skjekke at det er nok

Oppsatsar: høyre om prisar

Brudebukett: Høyre om prisar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAT OG DRIKKE:

Mottakelse: frå 15.30 - Servere frukt : - kiwi, jordbær, druer, melon osv.

- Velkomstdrikk: champanje- Martini asti, cider/cider lett

(Låne glass av venninne, Spurt- OK)

Forrett: ?

Hovudrett: Svinekam, gratinerte poteter, fløytesaus, og gr.saker

Dessert: Jordbær, vaniljeis og vaniljesaus?

Nattmat: Spekemat, eggerøre, potetsalat osv.

Kven lagar: catering, bestille tid, og høyre på prisar

Drikke til maten: - Raudvin, kva sort har eg ikkje peiling på...

- øl, brus, farris

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KYRKJA:

Solosong i vielsen: bestment, høyre om pris, har anna alternativ om veldig dyrt.

Solosongar: 1. From this moment

2. You raise me up

3. Songbird/ser på mig?

4. Vi vandrar saman

Lese under vielsen: Yngste brødrene våre

Utdeling av kyrkjeprogram: Våre eldste søsken

Salmar:?

vers som skal bli lese i kyrkja:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GÅVER:

Ansvar for å pakke opp: kjærasten til yngste bror til mannen, og ei venninne av meg

ØNSKELISTE:

- 4 dessertskåler frå Rosendahl

- 12 Raudvinsglas frå Rosendahl

- 12 kvitvinsglas frå Rosendahl

- Svart kaffikanne, avlang

- Blomstervasar

- Kakefat

- Kakespadar

- gavekort på møbelforettning (til utemøblar)

- utevarmar

- Koffertar, 2 små, 2 store

- Videokamera

- Grill

- Kjøkenmaskin

- Maleri/Kunst?

- Brødristar

- Digitalt kamera?

Gjestebok: Ok, lime bilete av oss utanpå, pennar OK

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...