Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Heisann, og gratulerer med dagbok!

Morsomt å følge med en brudedagbok fra begynnelsen av, for en gangsskyld! :)

Du har fått planlagt kjempemye allerede da! Kjolen din var kjempefin, har vært innom nettsidene der jeg også, mye fint:) Håper du får tak i kjolen brukt. Hvis ikke har jeg hørt at hvis du kjøper kjole i Danmark kan du få den mye billigere.

Smart å kjøpe brudesko på økonomisko! Der tror jeg jeg skal lete jeg også:)

Lykke til videre, ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjedd noe nytt siden sist?

Heisann igjen :vinke:

Har vore travelt opptatt med jobb og besøk, så har ikkje fått vore her inne på nokre dagar.Ikkje mykje nytt sia sist, har vore slapp på bryllupsplanlegging i det siste. Har mange tankar som svirrar oppe i hovudet mitt, men blir aldri heilt einig med meg sjølv :ler:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og gratulerer med dagbok!

Morsomt å følge med en brudedagbok fra begynnelsen av, for en gangsskyld! :)

Du har fått planlagt kjempemye allerede da! Kjolen din var kjempefin, har vært innom nettsidene der jeg også, mye fint:) Håper du får tak i kjolen brukt. Hvis ikke har jeg hørt at hvis du kjøper kjole i Danmark kan du få den mye billigere.

Smart å kjøpe brudesko på økonomisko! Der tror jeg jeg skal lete jeg også:)

Lykke til videre, ha en fin kveld! :klem:

heia :danse:

kjekt med besøk og kjekt at vi er ein del som skal gifte oss neste år!

Har funne kjolen min på finn.no, en har jo ikkje prøvd han og veit ikkje om den sit fint..så kan nesten ikkje kjøpa den enda..

Såg forresten at dei skoa eg kjøpt var komt på salg no, men dai var jo ganske billige fra før.

klems ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt meg for å bestilla kvite serviettar, dei har på binders men kva er forskjellen på DUNI og DUNILIN? nokon som veit?

Såg dei hadde rullar med dukar der og, nokon som har erfaring med desse - 3 ulike typar:

Står jo ingenting om dei :sur: ..vil ikkje ha papirduk slik ein brukar i barneselskap heller... :ler:

Nokon som har erfaring??

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein ting til..

Er forloveden dykk veldig aktiv i planlegginga??

Hos oss har han vore lite aktive foreløbig, han har tankar om korleis ting skal vera, men sjeldan han engasjerar seg utan at eg tek opp temaet...men slik er vel mannfolk..??eller??kjem vel sterkare etterkvart...håpe håpe..

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein ting til..

Er forloveden dykk veldig aktiv i plenlegginga??

Hos oss har han vore lite aktive foreløbig, han har tankar om korleis ting skal vera, men sjeldan han engasjerar seg utan at eg tek opp temaet...men slik er vel mannfolk..??eller??kjem vel sterkare etterkvart...håpe håpe..

Nix, ikke spesielt aktiv.. Tror rett og slett ikke han klarer å engasjere seg så mye i det når det er så lenge til. Selv sånne ting som catering og sånn er han rivende likegyldig til..

Men nå har vi prøvd å fordele ansvarsområdet litt, sånn at han kan ta seg av litt sånne ting som han synes er gøy, fotograf, transport , hotell og sånt. Så tar jeg meg av blomster, invitasjoner og farger på servietter og sånn.

Her om dagen kom han faktisk inn til meg med mp3-spilleren og sa; "denne kunne vi hatt under seremonien, vet du". Tror det er første gang han har tenkt bryllup uten at jeg har snakket om det først. Da ble jeg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :vinke:

hm, forloveden min er ikke så utrolig engasjert. Dvs at han har ikke nevnt nye ting til bryllupet uten at jeg har vært den som har tatt opp emnet. Men jeg tror ikke at han ikke er lite engasjert av den grunn, det er bare veldig lenge til- og jeg også greier ikke å engasjere meg om alt rundt bryllupet enda. F.eks fargetema, pynting osv er altfor langt inn i framtida til at jeg greier å ha noen som helst mening om det ... Så det ordner seg nok med forloveden din:)

Ang. servietter har jeg dessverre ingen aning ... :sjenert: Har liksom ikke kommet så langt

Du må ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for hilsen i dagboken min. Måtte jo en tur innom og titte på din også! Ser ut til at du har kommet veldig langt i planleggingen. Henger nok ikke så langt etter jeg heller, det er jo så moro!

:hoppe: for Maggie kjoler. De er så fine!! Ender nok opp med en jeg også, men har bestemt meg for å gå inn i kjoleprøvingen uten en favoritt. Vil prøve alle mulige kjole-typer og flere merker. Så får jeg se hva som kler meg best! Er det for tidlig å bestille time for prøving nå eller?

Dion-kjolen til Maggie er bare fantastisk!! Har tittet litt på den, og Angelina.

Forloveden min er heller ikke superengasjert enda. Men det kommer!

Blir gøy å følge deg frem til vår "felles" bryllupsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Kjekt med mykje besøk!!Har hatt ei travel veke på jobben + at eg hjelper mamma med å måle ei loftsleilegheit, så har ikkje vore mykje KG tid..

Bare bea, Teria og Victori@ - Godt å høyra at det ikkje er berre min forlovede som ikkje engasjerar seg særleg endå, det er jo forståeleg sidan det gjerne ikkje er så spennande med serviettar og div. Vi får håpe at det bli betre etterkvart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med dagbok!

kul dato du har valgt! lykke til med planlegginga!

Takker :bukke:

datoen er vel litt klisjeaktig..men saken var at vi oppdaga ikkje att det var 07.07.07 før etter at vi hadde bestemt oss for dagen. Vi måtte ta det den helga eller helga etter fordi min kjære spelar fotball og har då kun fri 2-3 veker midt på sommaren. Om vi skal få tid til evt. bryllupsreise, så måtte det bli den helga.. Nokre dagar seinare oppdaga eg plutseleg den fine datoen, og vart igrunn enda meir fornøgd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

innom og ønsker god mandag.. :klem:

Hatt en fin helg?

takk takk..(litt forsinka... :ler: )

Helga var fin, slappa av og sove mykje, til helga har eg arbeidshelg, så då blir det ikkje så mykje avslapping..

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for tidlig å bestille time for prøving nå eller?

Er litt usikker på det og, men vil tru det går fint. Eg har tenkt å bestille time i løpet av september/oktober. Eg må reisa eit stykkje for å komma til brudebutikk,så eg må planlegga det veldig i forhold til jobb og skule.Er sikkert litt greitt å få det gjort, sidan eg har planar om å kjøpa brukt kjole, så då har eg litt betre tid til å finna ein brukt ein. Eg gler meg, lurer på kven eg skal ta med meg?kanskje mamma, søs el. Er det vanleg å ha 1 eller 2 med seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til har eg veldig lyst på baby, andre gonger tenker eg på kor anleis alt blir dersom vi får ein liten ein.og så må vi tenke på det økonomiske..han har fast jobb, eg har berre 50 % fast foreløbig, så kan vera lurt å vente til eg får meir. Men det kan jo forandre seg på 1 år da...Neste sommar har vi vore i lag i 8 år og 7 mnd, så vi kjenner kvarandre ganske godt då..

Mykje å ta hensyn til, om ein skal tenke på alt, så passar det vel aldri...

Jento e babysjuk.. :roll:

Andre som tenker på det samme?

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...