Gå til innhold

Jento skal bli kone


jento

Anbefalte innlegg

Fant ut av problemet, hadde brukt opp plassen for vedlegg, så måtte slette litt..

Altså, her kjem magebilde (selv om dette er en bryllupsdagbok... )

Uke 15 først og så uke 14..

Vokst litt siste uke??synst det...

post-10291-1183296077_thumb.jpg

post-10291-1183296091_thumb.jpg

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ut av problemet, hadde brukt opp plassen for vedlegg, så måtte slette litt..

Altså, her kjem magebilde (selv om dette er en bryllupsdagbok... )

Uke 15 først og så uke 14..

Vokst litt siste uke??synst det...

Ei vennine av meg tok bilder av magen måned for måned og har den i et bildemotage, kult å se at den gradevis vokser og på siste bilde har hun en bitteliten sønn i armene! Huff.... nå ble jeg veldig babysyk..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja du hadde vokst mye på en uke! :) Koselig med babymage. Håper på en slik en jeg også snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo... Fiiine magen som passer på beibien inni deg.

Herregud, jeg kjenner det rykker i eggstokkene bare jeg er i dagboka di :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo... Fiiine magen som passer på beibien inni deg.

Herregud, jeg kjenner det rykker i eggstokkene bare jeg er i dagboka di :ler:

:ler: Kjenner til den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Nå begynner du å få babymage jo :) Jammen meg bra at du skal gifte deg på lørdag :) Får sommerfugler i magen på dine vegne her :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei vennine av meg tok bilder av magen måned for måned og har den i et bildemotage, kult å se at den gradevis vokser og på siste bilde har hun en bitteliten sønn i armene! Huff.... nå ble jeg veldig babysyk..... :ler:

Ja, det er bare å henge i :ler: Jeg skal ta bilde hver uke, kjekt å ha å se på senere og kanskje sammenligne ved neste graviditet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja du hadde vokst mye på en uke! :) Koselig med babymage. Håper på en slik en jeg også snart ;)

Bare vent, du får nok bebymage du også, håper bare du slipper å være like kvalm som meg..Nå er jeg begynnt å føle meg litt mer gravid og litt mindre oppblåst, og har problem med å skjule magen i trange klær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj som du vokser! Godt det ikke er lenge til bryllupet slik du får på deg kjolen :)

*Babysyk*

fine magen som vokser......det bra du gifter deg nå ellers kunne det blitt kjole krise :ler:

Nå begynner du å få babymage jo :) Jammen meg bra at du skal gifte deg på lørdag :) Får sommerfugler i magen på dine vegne her :)

:klem:

Ja, det er godt bryllupet er nært forestående, ellers hadde nok kulen på magen begynnt å syne enda mer. Er jo i desse ukene den begynner å komme frem. Kvalmen er begynnt å slippe taket *bank i bordet* også, så da kan jeg nyte tilværelsen litt mer..

:klem:

Endret av jento
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo... Fiiine magen som passer på beibien inni deg.

Herregud, jeg kjenner det rykker i eggstokkene bare jeg er i dagboka di :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker følelsen med baby i magen...Det føles bra. Fine bilder!!! :klem:

Begynner å gå opp for meg nå..skal faktisk bli mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, du får nok bebymage du også, håper bare du slipper å være like kvalm som meg..Nå er jeg begynnt å føle meg litt mer gravid og litt mindre oppblåst, og har problem med å skjule magen i trange klær..

Snart kommer du sikkert til å få masse tafsende ukjente middelaldrende damer som bare mååå kjenne på den voksende babymagen din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med meg og teite folk ????? jeg må være ekstremt stygg med folk, ellers så har jeg gjort noe virkelig galt som skal fortene alt jeg nå gjennomgår... :tristbla:

I tillegg til alt det andre jeg har fortalt om, fikk jeg i går vite at en vennine av meg (dama til svogeren min, (bror til mannen)) har sagt til en vennine av seg (som forøvrig er den største sladdrekjerringen..) at jeg er gravid..Dette sa hun en dag eller to etter at jeg fortalte det til henne..og det er 5 uker sider..Jeg fikk høre det av en annen vennine i går. For hun som hadde hørt det hadde kommet og skulle si det til hun... :tristbla: *innviklet....*

Jeg er så utrolig skuffet over venninen min :tristbla: Hadde ikke sagt det til hun dersom jeg trodde jeg ikke kunne stole på hun..hun var faktisk en av de siste jeg trodde kom til å si noe...På en eller annen måte skal jeg få sagt det til hun at jeg vet at hun har sagt det, men vet ikke helt hvordan enda, men si det skal jeg, for ellers lærer hun aldri, og bare da kan hun bli en bedre venniner for noen andre..

Synst det er et så stort svik at jeg har lite lyst å se henne akuratt nå, og aller minst en uke i syden med de (vi skal med broren til mannen og dama tirsdag etter bryllupet..... :sjenert: )

Hva feiler det folk da??? Klarer de ikke å holde på en hemmelighet??? Jeg kunne aldri sagt det til noen annen dersom en vennine betrodde en slik ting til meg, og hun ba instendig om av en skulle holde kjeft! ALDRI.

Mest synd for venninen min da, for nå er hun blitt en vennine jeg vet jeg ikke kan stole på...Ikke så veldig kult for hun å ha det på seg...

Bare trist og utrolig skuffet i dag :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, så teit.. :( Jeg ville nok endt opp med å si det rett ut til henne. Utrolig dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Huff... det er ikke så mye annet å si at det er ikke alltid man kan skjønne hva folk driver med... også får du en STOR trøste- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutenom å være litt trist og skuffet så har jeg fått ordnet en del ting i dag;

Har vært å hentet ringene våres, med ny inngravering og nypusset, så nå ligger de klare til påsetting:hoppe: . Betalte bare 120 kr for det, hadde regnet med en 400 kr, så endelig litt billig bryllupsting :)

Har kjøpt klesrull som jeg må ha til kjolen for å ta bort støv. Bakeren har ringt, slik at jeg har fått endelig bestilling av bryllupskaken, og avtalt levering av denne. Tror den blir utrolig stilig :sol: Han skulle ha 1700 kr for den, og det er ingenting å si på for en treetasjes bryllupskake. Vi valte vaniljekrem som fyll i den største og vanlig krem med jordbær i de to minste etasjene.

Etterpå må jeg på butikken å kjøpe poser til å fryse isbiter i, og se etter engangsglass.

I morgen skal bestemor og svigermor hjelpe meg med å vakse huset. Orker ikke alene, har så mye annet å styre med, at synst det er godt med litt hjelp (selv om jeg egentlig er litt flau over det... :sjenert: liker best å klare ting selv..)

Elles så skal jeg ned på et hotell i dag å spørre om jeg får kjøpt tennpirkere med de. Og så skal vi sette opp nytt kjøkkenbord :)

Så har jo fått gjort en hel del i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så teit.. :( Jeg ville nok endt opp med å si det rett ut til henne. Utrolig dårlig gjort.

Huff... det er ikke så mye annet å si at det er ikke alltid man kan skjønne hva folk driver med... også får du en STOR trøste- :klem:

Takk for klem :klem: Off, ja, synst dette er noe av det verste en vennine kan gjøre mot en..ødelegger all tillit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...