Gjest Reka Skrevet 1. juni 2008 #16301 Del Skrevet 1. juni 2008 Oj himmel!! Har du sovemedisin i melken din eller Flinke lillegutt som sover så lenge!! :-D Håper du får en flott søndag og koser deg med guttene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #16302 Del Skrevet 1. juni 2008 1. juni og sommer Så deilig at lillegull sover så godt om natten! Håper det fortsetter! Nyydelig bilde av gullene dine! De er litt like, er de ikke? De er blitt mer og mer like. Lillemann var ikke så lik storebror i begynnelsen, men nå er det forskjellige bilder hvor vi nesten ikke ser forskjell på dem, rent bortsett fra hårfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #16303 Del Skrevet 1. juni 2008 Mannen tok med seg lillemann i vogna for å få han til å sove, men nei. Han har ikke sovet siden klokka 11 og er en smule overtrøtt og sinna nå. Jeg ga han pupp og da sovna han på ammeputa, han våkna da vi løftet han opp, men nå ligger han i vogga. Klager litt, men han skal lære seg å sovne alene, så han får bare klage litt. Hører at det er litt halvhjerta likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #16304 Del Skrevet 1. juni 2008 Lillemann sov til i 16 tiden. Da fikk han pupp og lå litt under babygymmen. Da klokka var 17.30 var han igjen i seng, men klager litt nå. Svigermor har vært her og spist laks tilberedet i stekepose og jeg er stappa. Det er så vanvittig godt og enkelt og jeg spiser så alt alt for mye. Smurfen ba om å få legge seg klokka 17.45 :dåne: Så sliten stakkars. Tåler ikke å ha helg. Jeg blir helt ferdig i helgene jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #16305 Del Skrevet 1. juni 2008 Smurfen sover som en stein. Stakkars, så sliten. Men jeg lurer på om det kan være sykdom på gang, for det bruker å være de aller første tegnene :klø: Nuvel, vi får se. Nå ligger han i vår seng og sover. Lillemann ligger i bagen på stua. Kjenner det irriterer meg at han ikke vil ha pupp på kvelden, men at flaske er OK. Ja ja, det kan jo være like greit og, ellers hadde jeg sittet der med puppen framme fra klokka 18 til klokka 22 - 23.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16306 Del Skrevet 2. juni 2008 Vært på farten idag....nydelig vær Må amme, I'll be back... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juni 2008 #16307 Del Skrevet 2. juni 2008 Nydelig vær her i hovedstaden også, nyt det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16308 Del Skrevet 2. juni 2008 Da var lillemann i drømmeland etter litt pupp. Jeg har hjulpet smurfen å bygge sammen et lego fly og en lego politibil som han har fått idag. Kjøpte det til han for han ønsker seg "smålego" så da kan vi jo begynne med et par småting i sommergave. Han begynner å bli stor gutten min så nå må vel Duplo'en vaskes og legges på vent til lillemann blir stor nok. Idag har vi vært på farten. Kjørte hjemmefra klokka kvart over 10. Mannen hadde legetime kvart på 11, og mens han var der dro smurfen og lillemann og jeg på et senter i nærheten for å kjøpe enda en babydyne til lillemann sånn at vi har en fast i vogna og en i vugga, og slipper å bytte mellom. Så måtte vi på helsestasjonen (samme bygg som legekontoret) for å amme siden lillemann ble akutt sulten. Smurfen fikk lekt litt på venterommet der mens jeg ammet. Så kom mannen og henta oss der. Han er forøvrig aktivt sykmeldt t.o.m 2. juli og han fikk svar på blodprøver han har tatt. Det viser seg at han har urinsyregikt :klø: og han fikk tabletter mot det uten noe mer forklaring. Har lest litt om det etter at jeg kom hjem, men det virker ikke så veldig alvorlig. Han har iallefall ikke disse anfallene det snakkes om. Ja ja, vi får se om det er endring i urinsyrenivåene om en mnd eller to. Da skal han inn for å ta nye prøver. Etter legebesøk og amming dro vi på Jordbærpikene, som åpnet her idag. Skikkelig koselig sted og nydelig mat Lillemann sov en liten dupp i vogna mens vi var der, men ellers har han stort sett vært våken i hele formiddag. Så mye nytt man må følge med Så handla vi litt. Var innom Princess og handla billige håndduker. Endlig kan vi kaste det gamle og stygge Så handla jeg solkrem til smurfen og meg selv på apoteket, litt mat på Rema og så dro vi hjem. Vi traff forresten min mormor og morfar på Rema, og de har ikke sett lillemann enda siden de bor et stykke unna. Mormor ble jo så rørt over å se det nyeste oldebarnet sitt og jeg er så glad for at vi traff dem. Nå har vi spist middag. Brødskiver på meg som ikke klarer varm mat i varmen. Pannekaker på smurfen. Gubben er ute for å justere litt på parabolen for noen kanaler faller ut og ellers nyter vi sommerværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16309 Del Skrevet 2. juni 2008 Jinx ble forresten mamma til en liten gutt i går, 1. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juni 2008 #16310 Del Skrevet 2. juni 2008 Urinsyregikt..... kjenner noen som har det. De lever og slipper disse anfallene ved å spise mye frukt og grønnsaker, drikke rikelig (2-3 liter per døgn), unngå overvekt og være forsiktig med fett, sukker og alkohol. Rødt kjøtt bør man også være forsiktig med, som eks biff. Håper medisinene kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16311 Del Skrevet 2. juni 2008 Har notert ned tipsene til han. Han har jo ikke noen plager med det, han visste jo ikke at han hadde det, men det er sikkert greit å være føre var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juni 2008 #16312 Del Skrevet 2. juni 2008 Har han eller har hatt et av de vanligste symptomene, som er smerter i et hovent, rødt og bevegelsesinnskrenket ledd, ofte grunnleddet på stortåen? Heldigvis, selv om det er en revmatisk sykdom, er den en tilstand som lett lar seg behandle/lindre og kan også gå over. Så håper det beste for monja mannen Var det allopurinol tabletter han fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16313 Del Skrevet 2. juni 2008 Har han eller har hatt et av de vanligste symptomene, som er smerter i et hovent, rødt og bevegelsesinnskrenket ledd, ofte grunnleddet på stortåen? Heldigvis, selv om det er en revmatisk sykdom, er den en tilstand som lett lar seg behandle/lindre og kan også gå over. Så håper det beste for monja mannen Var det allopurinol tabletter han fikk? Han har ikke hatt noen av de symptomene. Det eneste som kan knyttes til den diagnosen er nyrestein. Han fikk allopurinol ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #16314 Del Skrevet 2. juni 2008 Lillemann er 2 mnd gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juni 2008 #16315 Del Skrevet 2. juni 2008 Hurra for 2 måneder :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. juni 2008 #16316 Del Skrevet 3. juni 2008 God morgon! Gratulerar med tomånadersdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #16317 Del Skrevet 3. juni 2008 Og han "feira" dagen med å sove fra 23 til 8 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. juni 2008 #16318 Del Skrevet 3. juni 2008 Så deilig, lillegutten vet å feire på en måte som gjør mammaen glad :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #16319 Del Skrevet 3. juni 2008 5,3 kilo med sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. juni 2008 #16320 Del Skrevet 3. juni 2008 Så søt han er! Gratulerer med 2 månedersdagen! Jeg prøver å oppdatere meg litt og leste det med mannen din, godt det ikke virker som om det er veldig alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå