Sandra Skrevet 19. april 2008 #15781 Del Skrevet 19. april 2008 Gratulerer med 12-års dag! Så fin knotte-gutten din er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. april 2008 #15782 Del Skrevet 19. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15783 Del Skrevet 20. april 2008 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen I natt fikk Knotten mat klokka 24 og klokka 05. Så sov han til klokka 08.30. Da skifta vi bleie, puppet litt i senga, gjøgla litt med pappa'n, puppet litt mer, skifta fra pysj til vanlige klær, kledde på uteklær, puppa enda litt mer og nå sover han i vogna ute på verandaen. Det har han gjort siden klokka 10. Etter at han la seg har jeg fått pumpet brystet han ikke ammes fra, satt på en maskin med kluter, fyllt opp hyllene til Knotten på badet med rene klær, kluter og bleier, lagt sammen masse klær som Smurfen la på plass og surfa litt på nett. Riktig så effektiv idag Smurfen og mannen skal på skogtur og jeg lurer på om jeg kanskje skal ut i hagen å rydde litt når minstemann skal sove neste dupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. april 2008 #15784 Del Skrevet 20. april 2008 Gratulerer så mye med 12år sammen Jeg synes knotten ligner veldig på storebror, hvertfall øynene. Herlig små hvertfall Sånn en natt vil jeg også ha, ikke med mating hver eller annenhver time. Blir nesten gal jeg. Men lurer på om han har litt økedøgn/dager nå, for jeg syns det er veldig ofte mat. Ellers må vi kanskje prøve å snu døgnet litt, for han sover lengre perioder på dagen enn på natta.. Her planlegges også dåp Morsomt det. Tror vi skal ha den 20. juli, de skulle ringe opp igjen fra prestekontoret til uka. Jeg er litt usikker på fadderene jeg da. Vil ha bestevenninna mi sånn som sist og så har jeg egentlig flere for hånd. Men så er jeg redd to av de som var sist blir sure hvis de ikke får være nå også, meeen hvor mye hensyn skal man ta da? Uff, ikke lett! Kos deg med alle guttene dine og ha en deilig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15785 Del Skrevet 20. april 2008 Da har jeg helgt opp klesvask, satt på en maskin med nytt, tatt ut av oppvaskmaskina, satt på en ny, vaska over kjøkkenbenker, rydda stuebord....... det skal bli herlig å få mannfolka ut av huset i morgen. For mannfolk er blinde for husarbeid det er sikkert. Mannebeinet er ute og legger om dekk på bilen min. Jammen meg på tide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15786 Del Skrevet 20. april 2008 April: Jeg synes dere skal gjøre som dere vil med tanke på dåp. Det er deres dåpsdag. At andre kanskje blir sure er jo deres problem. Barnslig er det og. Vi har valgt en dato der ikke alle i familien kan, men det får så være. Det var den datoen som passa best for oss. Men det er jo så koselig å planlegge. Det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15787 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har visst sovet i ettermiddag jeg. Mannen ga Knotten flaske klokka 16 sånn at jeg skulle få sove. Nå sover han i vogna si i gangen og jeg fikk pumpa ut 180 ml istedet for å amme. Ja ja, jeg har nå fått et lite lager igjen. Det merkes at lilleprinsen spiser MYE mer nå for tiden ja :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15788 Del Skrevet 20. april 2008 Det er så deilig å ha klærne ute til tørk De blir jo så friske. Må nytte på nå før naboene begynner å ha kumøkk på åkerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. april 2008 #15789 Del Skrevet 20. april 2008 Frisk kumøkk! Glemmer ikke den dagen sambo sa han måtte hjem og sette på en klesvask, for "det er sånn fin tørk ute nå." Det var før vi flytta sammen. Har aldri hørt det siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15790 Del Skrevet 20. april 2008 Smurfen er hysterisk for at innslagene med fotball på Dagsrevyen er slutt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. april 2008 Forfatter #15791 Del Skrevet 20. april 2008 Knotten virker så utilpass på puppen. Krøker seg sammen, krester og grynter, slipper taket etter et par drag og blir sinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2008 Forfatter #15792 Del Skrevet 21. april 2008 Her starta dagen klokka halv 4. Da kom Smurfen inn til oss og nekta å gå tilbake til senga si. Istedet begynte han å krangle med gubben. Da orka ikke jeg mer, for når jeg først våkner har jeg så vondt for å sovne igjen og da var det ikke vits for meg å ligge der og "ta opp plass". Så jeg sto opp Og det er så forbanna typisk, for lillebror sover enda og har sovet helt siden klokka 24 Han hadde sikkert sovet til klokka 5 sånn at jeg hadde blitt litt uthvilt, men nå sitter jeg på stua og koker istedet. Nesten gleder meg til han våkner, sånn at jeg får litt selskap Og jeg som nesten aldri klarer å sove på dagen - uansett hvr trøtt jeg er. Hva skal jeg finne på nå da? Vaske hus kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2008 #15793 Del Skrevet 21. april 2008 Huffda, håper du får sovet litt mer i dag da. Hørt noe mer fra Murmelmy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. april 2008 #15794 Del Skrevet 21. april 2008 Det var en tidlig start på dagen! Lurte litt når jeg så du hadde vært på besøk i dagboken min før kl. fem i morges. Jeg synes det var tidlig å stå opp kvart over syv jeg. :søvn: Håper dagen blir ok allikevel. Gratulerer med 12-års dagen () på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2008 Forfatter #15795 Del Skrevet 21. april 2008 Kjekt med undertøy på fotballbanen kanskje? http://www.youtube.com/watch?v=pkgyTdlDHoA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. april 2008 #15796 Del Skrevet 21. april 2008 Håper du får en kjempe fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2008 Forfatter #15797 Del Skrevet 21. april 2008 Søskenkjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. april 2008 #15798 Del Skrevet 21. april 2008 Åhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. april 2008 #15799 Del Skrevet 21. april 2008 Ååå søtingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. april 2008 #15800 Del Skrevet 21. april 2008 Så herlege gutane dine er monja! Gratulerar med overstått 12årsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå