Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #5941 Del Skrevet 5. januar 2006 Du kan da vel klaske litt om det blir nødvendig likevel, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #5942 Del Skrevet 5. januar 2006 Kanskje det...... Æsj, jeg orker ikke å bry meg, men selv om jeg sier det blir jeg så irritert, så jeg bryr meg nok litt likevel Det aller verste er at jeg bryr meg om han, men ikke sånn. Huff, det er litt forvirrende det der. Jeg elsker jo mann og barn, men....... Åh, jeg blir så usikker på meg selv. Hadde jeg vært singel hadde jeg nok driti i om han hadde en hjemmebane for å si det sånn. Men ikke nå. Min hjemmebane er det aller viktigste i mitt liv og sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. januar 2006 #5943 Del Skrevet 5. januar 2006 Utrolig irriterende da! Send han en melding og si rett ut at du vil han skal slutte og at han må respektere det. For du vil vel han skal slutte? Har selv sendt noen "ønsker ikke kontakt"-meldinger til en eks esk nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #5944 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg vil at han skal slutte, men ikke at vi ikke skal være venner. Tror jeg ser det an og irriterer meg litt mer til over helga iallefall. Jeg er jo bare så tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. januar 2006 #5945 Del Skrevet 5. januar 2006 Da sier/skriver du det rett ut. Ikke gå rundt grøten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 5. januar 2006 #5946 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg tror jeg også ville sagt det rett ut... Kjipt å ikke skulle klare å forholde seg normalt til ham på jobben, når du egentlig vil at dere skal være venner! Synes han bør respektere det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. januar 2006 #5947 Del Skrevet 6. januar 2006 Håper du får en fin helg, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #5948 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, god helg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #5949 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, nå er du vel godt i gang med de 15 timene dine vel - selvom jeg vet at du har lenge igjen før du kan ta helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5950 Del Skrevet 6. januar 2006 Hellu girls!!!! Jeg er bare hjemom en tur, for litt middag, litt Torsteinkos og litt pappakos Så skal jeg ile på jobb igjen til klokka er 19. Bare nyyyyyter en liten pause. Så det blir ikke tid til den helt store dagbokrunden akkurat nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #5951 Del Skrevet 6. januar 2006 Har du lang vei til jobb, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5952 Del Skrevet 6. januar 2006 3 mil hver vei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5953 Del Skrevet 6. januar 2006 CIA hadde en ledig stilling som leiemorder. Etter at alle bakgrunnssjekker, intervjuer og tester, var det tre personer igjen. To menn og en kvinne. Før siste avgjørelse ble tatt ble en av mennene ført fram til en metall dør, der de gav ham en pistol. "Vi må vite om du følger dine instruksjoner, uansett omstendighet. Inne i rommet kommer du til å finne din kone sittende i en stol. Drep henne." Mannen sa "Dette må være en spøk, jeg kunne aldri drepe min kone" Da sa agenten "Da er du ikke rette mann for jobben." Den andre mannen fikk samme instruksjoner. Han tok en pistol og gikk inn i rommet. Alt var stille ca fem minutter, så kom mannen ut med tårer i øynene. "Jeg prøvde, men jeg klarer ikke drepe min kone" Da sa agenten "Du har ikke det som trengs, dra hjem med din kone, du" Til slutt var det kvinnens tur. Hun fikk samme instruksjoner, å drepe sin mann. Hun tok pistolen og gikk inn i rommet. Det ene skuddet etter det andre hørtes, for så å høre lyden av skrik, slamring og noe som smallt mot veggene. Etter ett par minutter ble alt stille. Døren ble langsomt åpnet, og der sto kvinnen. Hun tørket svette av pannen og sa: "Pistolen er jo ladet med løsskudd, så jeg måtte slå han ihjel med stolen...!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5954 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg bare måtte legge inn den historien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #5955 Del Skrevet 6. januar 2006 Utrolig bra historie!!! 3 mil til jobben...det blir en del kjøring på en dag som denne da, hvis du er hjemom mellom øktene. Føler meg veldig bortskjemt med mine 6 km... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5956 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har vært bare en tur til jobb og tilbake enda idag da. Så det blir 12 mil idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #5957 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #5958 Del Skrevet 6. januar 2006 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddlina Skrevet 6. januar 2006 #5959 Del Skrevet 6. januar 2006 Du må ikke slite deg helt ut, monja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2006 #5960 Del Skrevet 6. januar 2006 oi.. imponert.. så lang vei til jobb.. også reiser du frem og tilbake flere ganger hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå