Fibonacci Skrevet 8. mai 2008 #16021 Del Skrevet 8. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16022 Del Skrevet 8. mai 2008 Begge ungene sover Til og med vanskelige Smurfen :dåne: Han som ALDRI skal legge seg. Så idag var planen å la han være våken så lenge som han ville til han sovna selv. Og da sov han før klokka 21 :dåne: Jeg er i sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #16023 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå er vi hjemme fra bytur. Fikk handla masse og bare kost oss. Smurfen er i bhg og koser seg med lek og moro. Jeg måtte kjøpe hårspray til han idag :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. mai 2008 #16024 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå er vi hjemme fra bytur. Fikk handla masse og bare kost oss. Smurfen er i bhg og koser seg med lek og moro. Jeg måtte kjøpe hårspray til han idag :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. mai 2008 #16025 Del Skrevet 9. mai 2008 Så heldig du er som har barn som sover om natten. Her har visst lillegutt startet en liten nattevåktime® som begynner å slite litt på mor. Han har vært så flink både på sykehuset og siden vi kom hjem, men de siste nettene har han vært våken i samme periode hver natt. *trøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #16026 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal ikke si for høyt at han er flink til å sove for da ombestemmer han seg sikkert og begynner å våkne ofte. Nå tror jeg vi har bestemt oss for koldtbord til dåpen: - Badsturøkt hjortekjøtt - Speket hjortekjøtt - Elgsteik (kald) - Speket elgkjøtt - Roastbiff - Speket rådyrlår - Spekeskinke - Røkt laks - Varmrøkt hvitløkslaks Vi betaler 110 kr pr pers for kjøtt og fisk og så fikser vi tilbehør selv. Tror ikke vi orker å styre med varm mat etter dette etargildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #16027 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal ikke si for høyt at han er flink til å sove for da ombestemmer han seg sikkert og begynner å våkne ofte. Nå tror jeg vi har bestemt oss for koldtbord til dåpen: - Badsturøkt hjortekjøtt - Speket hjortekjøtt - Elgsteik (kald) - Speket elgkjøtt - Roastbiff - Speket rådyrlår - Spekeskinke - Røkt laks - Varmrøkt hvitløkslaks Vi betaler 110 kr pr pers for kjøtt og fisk og så fikser vi tilbehør selv. Tror ikke vi orker å styre med varm mat etter dette etargildet. Vurderer å bytte ut speket hjortekjøtt med badsturøkt bever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mai 2008 #16028 Del Skrevet 9. mai 2008 Så flinke dere er med dåpsforberedelser da. Når skal dere ha dåp? Vi skal sannsynligvis ha 15. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #16029 Del Skrevet 9. mai 2008 Så flinke dere er med dåpsforberedelser da. Når skal dere ha dåp? Vi skal sannsynligvis ha 15. juni. Vi skal ha dåp den 22. juni. Har sendt inn papirer til kirkekontoret så nå satser vi på at alt går i boks. Det bør det, for invitasjonene er allerede sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #16030 Del Skrevet 9. mai 2008 Mannen satt med nybadet Knott på fanget. Bare inntullet i håndkle og plutselig smalt det der bak gitt. Så nå skylles han i vasken, men det var sikkert deilig å få gjort litt "storarbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. mai 2008 #16031 Del Skrevet 9. mai 2008 *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #16032 Del Skrevet 9. mai 2008 Smurfen sovna i 21 tiden idag og :dåne: Jeg er enda sjokkert over hvor greit det går å legge han for tiden. Lillemann sov, men plutselig var han ikke så enig i at det var noe kult, så nå ligger han i bag'en sin i sofan og slapper av. Tipper han sovner om ikke så alt for lenge....tror jeg. ----------------------------------- Naboen driver og sprer møkk på åkeren 10 meter unna husveggen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #16033 Del Skrevet 10. mai 2008 Idag har vi hatt besøk av svigerfar, svigermor, svigerinna mi og sønnen hennes som er året eldre enn smurfen. Lillemann var veldig utrolig da de var her og sovna ikke før klokka halv ett. Da sov han et par timer. Nå har jeg lagt han igjen og jeg håper han finner søvnen selv. Han ligger i vogna si ute i gangen og jeg håper han sover litt igjen. Det her ikke akkurat vært overflod av den slags i dag. Men han sov til halv 10 idag da, kun avbrutt med et par matinger i natt. Mannen har tatt med seg smurfen på sirkus. De skulle ut å spise først så de koser seg skikkelig de. Spent på hvordan smurfen takler sirkus. Han kan jo være litt vrang på sånt, men forhåpentligvis fenger det han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. mai 2008 #16034 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor tung er den gracoen, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #16035 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor tung er den gracoen, egentlig? Jeg mener å huske at den er ca 3 kg, for det ble sagt at med nyfødt baby og stol veide den det samme som HTS stolen veide uten baby i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. mai 2008 #16036 Del Skrevet 10. mai 2008 Okei, finfint! Jeg glemte jo å spørre om det midt i alt bilstolsnakket på butikken. Han sa forresten at han hadde en iZi Sleep igjen, og at han ikke kom til å ta inn flere, både på grunn av vekt og andre ting som montering. Så jeg tror vi har gjort et godt valg med graco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #16037 Del Skrevet 10. mai 2008 Tror og dere gjorde et godt valg. Vi er veldig fornøyde med den iallefall. Enkel å montere i bilen (sa gubben ), enkel å ta med seg og ungen sitter godt i den. Vi har jo allerede justert opp selene et hakk så jeg er spent på om vi må bytte stol like tidlig med lillemann som med Smurfen. Han bytta til stol nummer to da han var 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #16038 Del Skrevet 10. mai 2008 Spent på hvordan det går med han som er på sirkus. Fikk sms fra gubben i sted om at han satt med store øyne så det høres jo lovende ut. Spørs om det er like spennende i en time til da. Regner med at de skal ut å se på dyrene i pausen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #16039 Del Skrevet 10. mai 2008 *bestiller takkekort for barselgaver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. mai 2008 #16040 Del Skrevet 10. mai 2008 *bestiller takkekort for barselgaver* Holder på med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå