Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen! Deilig å sove lenge. La meg ikke før klokka 23 i går (satt med puppen ute fra 17.30 - 22.00 :dåne: ) og var rimelig utslitt da. Lillemannen våkna og fikk mat klokka 2 (da bruker han merkelig nok bare 45 minutter på begge brystene :klø: ) og så våkna han igjen klokka 5. Men da tok :gubben: han opp og ga han flaske så jeg skulle få sove. Han sovna igjen klokka 6 og sover enda. Men nå er jeg bra sprengt så jeg håper nesten at han våkner snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så heldig du er som kan få sove over en mating i ny og ne!! Her i gården har det ikke vært snakk om..han tar hverken mm eller mme på flaske/kopp..DET skal jeg notere meg bak øret... - at det er lurt å venne dem til begge deler, så har man muligheten til å hente seg litt inn avogtil! -

400 kroner for leie er jo ingenting!! Så heldig dere er!! :)

Vi betalte 1200 kr for en helg, men det var inkludert vask - så jeg syns ikke det heller var så verst! :ler: UTROLIG greit å slippe å vaske gulv når man er ferdig med storkalas! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for at jeg vil ha en baby til. Så var det bare å overtale mannebeinet da :klø:

Allerede klar for nummer tre? :overrasket::) Tenker du stortrives i rollen som mamma jeg :Nikke:

Grattis med billig leie av lokale! Ingenting er som penger spart :-D

Ha en fortsatt flott onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart dere må ha 3 barn. :ler:

Du får legge inn litt kvinnelist og ekstra forføring ved jevne mellomrom.

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden: Veldig greit å venne dem til litt både og. Jeg setter umåtelig pris på å kunne sove over en mating når mannen ser råd for å gi flaske istedet. Ikke er jeg redd for at han skal bli sugeforvirret heller, for han er flink både med pupp og flaske.

Simpleminded og pondusa: Jo, det frister virkelig med en nummer tre, men mannen har sagt at han ikke vil ha flere etter at han har fyllt 40 så da er det bare å stå på for han runder det tallet i mai neste år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV altså :sur:

Tre uker før Knotten ble født ga jeg beskjed til arb.giver om at de måtte sende over skatte og inntektsopplysninger for permisjonen min til NAV. Det skulle de gjøre.

Da Knotten ble født en smule for tidlig sendte jeg beskjed til arb.giver og fikk bekreftet at opplysninger var sendt (for plutselig hasta det jo litt).

Uka etter at Knotten ble født ringte jeg NAV, men nei, de hadde ikke fått noe. Han jeg snakka med skulle ringe hun som hadde med det å gjøre og så ringe meg tilbake.

Etter nesten en uke uten å ha hørt noe ringte jeg NAV igjen og han ringte hun damen mens jeg snakka med han. Joda, de hadde fått opplysningene og alt var i rute.

I går hadde jeg enda ikke fått noen papirer på vedtak om permisjon og ringte igjen. Da fikk jeg snakke med ei som ikke visste noe :sprettoy: men hun skulle iallefall sjekke. Ringte tilbake og nei, NAV har ikke mottatt noen skatte og inntektsopplysninger.... WHAT?????? De bekreftet jo at de hadde fått dem bare for noen dager siden Nei, hun skulle ringe litt rundt og så ringe tilbake idag da.

Etterhvert fikk vi telefon om at joda, de hadde funnet opplysningene, de skulle skrive hastevedtak, men pengene kommer iallefall til rett tid. Og jeg er en smule lettet - dog mindre imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ordner det seg med festdrakt til lillemann. Vi ville jo ha lik med smurfen, men på EXIT her i byen fant de bare skjorta i den str. Til tross for at de selges i sett :klø:

Nuvel, etter mye leting her i butikken endte de opp med å ringe til EXIT i nabobyen og de har dem. Så vi får den derfra. De skulle ha den i butikken her den 8. mai. Makan til god service :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en helt annen rytme på ammingen i kveld. Han våkna klokka 17.15. Ble skiftet på og ammet fra 17.30 til 18.00. Så sovna han plutselig :dåne: Og sov til klokka 19.00. Da var det klart for pupp nummer to. Og nytt bleieskift først. Vi har og vært litt våkne og kost litt og, men nå virker han til å være klar for senga igjen, men han klarer ikke å bestemme seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille vennen min er 3 uker gammel :hjerte:

Og i natt har vi hatt en delvis økenatt tror jeg. Vi la oss klokka 23 og da sov han faktisk til klokka 02.30. Så ble det pupp i senga, en hel time, men det var fordi han (og jeg) duppa innimellom. Klokka 03.30 var han tilbake i senga si. Da våkna han igjen klokka 04.30 og fikk mer pupp. Han sovna etter et kvarters tid så jeg vet ikke om han var så desperat sulten akkurat, men 05.00 var han igang igjen. Da tok mannen han på stua og mata han. Sovna klokka 6 og våkner akkurat nå hører jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er knottis igang med frokosten. Glad jeg ikke skifter på han før etter første pupp. Han slipper jo ut halvparten han får i munnen for å unngå å drukne, så han blir søkkvåt på klærne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er knottis igang med frokosten. Glad jeg ikke skifter på han før etter første pupp. Han slipper jo ut halvparten han får i munnen for å unngå å drukne, så han blir søkkvåt på klærne :fnise:

:ler: Ikke meningen å le, men det høres jo bare så herlig ut da. Riktig så han koser seg med maten den karen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Åhh som dagene flyr.

Helt utrolig....og det er jo 4 dager til termin enda :ler:

Men, atte, skal du være her da? Har ikke du noe føding å ta deg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Ikke meningen å le, men det høres jo bare så herlig ut da. Riktig så han koser seg med maten den karen.

Han har iallefall nok mat å kose seg med. Er han så uheldig å miste taket står jo spruten midt i fjeset på han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har fått bekreftet at vi serverer fløte her i heimen :mrgreen:

Veiingen idag viste oppgang fra sist ja. Lille nurket mitt veier 3900 gram :dåne: Opp 420 gram fra forrige uke. Opp 1030 gram siden hjemreisedagen 7. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...