pondusa Skrevet 22. april 2008 #15801 Del Skrevet 22. april 2008 Morn morn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 22. april 2008 #15802 Del Skrevet 22. april 2008 Oj! Tidlig oppe om dagen du! Håper du får sovet skikkelig ut i dag da Sånt et herlig bilde av lillebror og storebror :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15803 Del Skrevet 22. april 2008 God morgen! Idag sov jeg og smurfen til klokka kvart over 9 :dåne: Knotten sover enda etter amming klokka 5. Han sovna halv 6 da :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2008 #15804 Del Skrevet 22. april 2008 For noen murmeldyr du ha Monja. Håper dere nyter det så lenge det varer! Blir bare mer og mer imponert over Knotten som sover 5-6 timer i strekk, jeg har bare hatt unger som sover max 2 timer når de er nyfødte. Håper smule er litt forskjellig fra sine søsken akkurat der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15805 Del Skrevet 22. april 2008 At Smurfen sover så lenge kommer som et sjokk, men Knotten er flink til å sove ja. Det var smurfen da han var liten og. Han begynte å sove hele natta da han var 6 uker så det er da lov å håpe. I går la vi oss klokka 22.30, så var det mat klokka 2 og klokka 5. Nå håper jeg han våkner snart igjen sånn at jeg får tømt "matskapet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15806 Del Skrevet 22. april 2008 Etterpå skal vi kjøre Smurfen i bhg. Jeg ville ha han hjemme litt lenger idag for de har framføring av et prosjekt de har jobba med i hele vinter i kveld, og da synes jeg ikke at barnehage fra 7 - 19 høres noe kjekt ut. Så da blir det senere barnehagestart idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2008 #15807 Del Skrevet 22. april 2008 Han begynte å sove hele natta da han var 6 uker så det er da lov å håpe. :dåne: Tror ikke jeg tør nevne at begge mine var fylt året før det skjedde. Men så rart at når det endelig skjedde, så var all nattevåk og grinete humør som blåst vekk for solen. Vi er nok programert til å glemme ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15808 Del Skrevet 22. april 2008 Har snakka litt med helsesøster på telefonen angående at Knotten ligger så lenge på puppen og hun mente jeg måtte legge han til på den første før han fikk stell. Så avbryte med stell når han virker fornøyd og så gi han den andre etterpå når han er sinna etter stellet. Da er han iallefall skikkelig våken. For om jeg skulle fortsette å amme i opp mot to timer hver gang kom jeg bare til å slite meg ut. Så da prøver vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. april 2008 #15809 Del Skrevet 22. april 2008 Blir spennende med prosjekt. De er så herlige når de fremfører ting i bhg. Jeg blir bestandig så rørt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15810 Del Skrevet 22. april 2008 :dåne: Tror ikke jeg tør nevne at begge mine var fylt året før det skjedde. Men så rart at når det endelig skjedde, så var all nattevåk og grinete humør som blåst vekk for solen. Vi er nok programert til å glemme ja. Vi er nok det. Husker enda første morgenen etter den første natta han sov gjennom. Både meg og mannen bråvåknet samtidig og kræsjet nesten i senga idet vi skulle opp i vugga for å se. Begge trodde jo ungen hadde strøket med....førstegangsforeldre og nervøse som vi var Men der lå lille Smurfen og sov sin søteste søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15811 Del Skrevet 22. april 2008 6 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15812 Del Skrevet 22. april 2008 Da har jeg forflyttet meg til soverommet. Lillebror ligger og knirker i vugga si og storebror sitter på stua og hører på Kardemomme By. Det er prosjektet de har jobbet med i vinter og i kveld blir det forestilling. Jeg skal ikke dit ettersom lillebror trenger meg, men mannen skal, mamma, svigerfar og svigermor skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. april 2008 #15813 Del Skrevet 22. april 2008 6 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. april 2008 #15814 Del Skrevet 22. april 2008 Håper dere får orden på amminga. Jeg vet så alt for godt hvordan det er når de aldri blir ferdige med suginga... men å avbryte med stell funker her i gården, så da håper jeg det funker for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15815 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det funka faktisk ganske bra å avbryte med stell. Da ble han jo sååå våken etterpå og pludra litt med storebror og meg før han gulpa ut hele seg og måtte skiftes på igjen. Etter det stellet ble han litt akutt sulten igjen og tok glupsk for seg Endte jo såklart med at han gulpa ut meg. Så da fikk plutselig de 90 minuttene vi brukte på amming og stell litt mere innhold iallefall. Leverte storebror i barnehagen klokka 13.30 idag. Bhg har jobbet med et prosjekt - teaterframføring av Kardemomme By - i hele vinter og i dag er det forestilling. Da synes jeg det ble for lang dag å ha smurfen i bhg fra 7 i morges til 19 i kveld (forestillingen begynner 17.30) De får middag der og det var visst et skikkelig opplegg. Men for å unngå en lang dag kjørte jeg han dit til i 13.30 tiden. Da får han lekt litt ute og spist - uten å slite seg ut. Mannen, mamma, svigermor og svigerfar skal avgårde for å se på dem i ettermiddag. Jeg skal kose meg hjemme med Knotten Endret 22. april 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15816 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har spist middag...alene.....signert min gode venn, Fjordland Torsk i purreløksaus med poteter og gulrøtter. Er ikke jeg sunn kanskje? Og Cultura til "dessert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2008 #15817 Del Skrevet 22. april 2008 Så deilig at knotten sover så lenge av gangen. Christian har ikke skjønt at mor vil sove om natten Victoria sov jo ikke hele natta før hun var, tja over 2 år tror jeg. Skal nok være litt strengere denne gangen.. Så gøy m forestilling i barnehagen da. Blir så rørt av alt sånt jeg.. Bare gruer meg til de skal ha avslutning der før hun begynner på skolen, jeg kommer vel til å stortute Kos deg med knotten og Fjordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15818 Del Skrevet 22. april 2008 Han sover og han sover.....sikkert delig å ligge ute selv om naboen er ute og sprer kumøkk på åkerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15819 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har bestemt meg for at jeg vil ha en baby til. Så var det bare å overtale mannebeinet da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. april 2008 Forfatter #15820 Del Skrevet 22. april 2008 Vi har forresten fått bekreftet lokaler til dåpen! 2000 kr skulle de ha i leie, men siden mannen jobber der skulle vi få leie for 400 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå