monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13781 Del Skrevet 12. desember 2007 Må kjøpe dyne til smurfen idag. En som er tjukk og varm for det er jo så deilig nå på vinteren. Må være herlig for han som er så liten å ha så stor dyne. Skulle ønske jeg kunne hatt det og, men det hadde blitt en gedigen dyne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. desember 2007 #13782 Del Skrevet 12. desember 2007 Må nok ta frem dundyna til mini jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2007 #13783 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi rørte nesten ikke noe. Passa bare å røre litt for å unngå at det svidde seg i bunnen. De ble veldig seige. De vi laget med lys sirup ble seigere enn de med mørk sirup. Tror jeg prøver ut oppskriften og råda dine. Så holder jeg deg ansvarlig om karamellene blir harde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13784 Del Skrevet 12. desember 2007 Vi har vært på storhandel idag. 2100 kr på Rema, men da tror jeg vi har det meste av frysevarer til jul, og juleøl til de voksne Jeg og smurfen skal kose oss med eplesaft på champagneflaske som vi kjøpte i Danmark i sommer Vi har og handla inn basisvarer til en mnd framover. Greit å få det unnagjort. Og så ble det dyne på smurfen. Og puter på alle mann. Nå skal det bli deilig å legge seg i kveld. I morgen er det Lucia, så jeg kjøpte et stjerneguttlys til smurfen idag. Så får han Luciadrakt i kalendergaven i morgen. De skal gå Lucia på vgs her så vi må opp dit å se på de små håpefulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13785 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror jeg prøver ut oppskriften og råda dine. Så holder jeg deg ansvarlig om karamellene blir harde! Det kan ikke gå galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 12. desember 2007 #13786 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå hadde jeg lyst til å si noe men holder klokelig kjeft. Luciatog er koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. desember 2007 #13787 Del Skrevet 12. desember 2007 Stordyne hørtes bra ut. Pondus får dyne i julegave av besteforeldrene i år. Sånn standard 200cm dyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13788 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå hadde jeg lyst til å si noe men holder klokelig kjeft. Luciatog er koselig Ja, for nå ble ikke jeg noooooe nysgjerrig :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 12. desember 2007 #13789 Del Skrevet 12. desember 2007 sender pm jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13790 Del Skrevet 12. desember 2007 Stordyne hørtes bra ut. Pondus får dyne i julegave av besteforeldrene i år. Sånn standard 200cm dyne. Det er så stor dyne smurfen har og. Og han koser seg masse med det. Bretter den godt rundt seg når han skal sove - men sparker den av seg når han synes det blir for mye dyne. Kunne tenkt meg dobbeldyne jeg - alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13791 Del Skrevet 12. desember 2007 sender pm jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 12. desember 2007 #13792 Del Skrevet 12. desember 2007 Dobbeldyne alene er suupert!!! Det er det eneste positive med at mannen jobber kveld noen ganger: At jeg kan kose meg med dobbeldyna helt alene til han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13793 Del Skrevet 12. desember 2007 Da har jeg satt deig til to julekaker. Nå får den heve litt før jeg baker ut den og steker dem. Gleder meg til julekake med brunost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13794 Del Skrevet 12. desember 2007 Spørs om jeg skal investere i en dobbel da. Jeg klarer ikke å sove en hel natt under samme dyne som gubben, for han er glovarm så da blir det heteslag. Nei, det må bli en dyne helt for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13795 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Mulig jeg allerede har skrevet det, men idag så jeg for første gang bevegelsene til lille magetrollet på utsiden av magen Endret 12. desember 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #13796 Del Skrevet 12. desember 2007 Tusler i seng.... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2007 #13797 Del Skrevet 12. desember 2007 *savner den lille magen man har før man blir str elefant* Dobbeldyne alene hadde jammen vært noe! Jeg har funnet frem dundyna som er varm og god, men den er lissom ikke bred nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 13. desember 2007 #13798 Del Skrevet 13. desember 2007 God morgen! Så koselig med spark da :rødme: Hvor stor er magen din? Bare lurer litt jeg, av og til føler jeg min krymper litt Men kan jo ikke forvente så veldig stor mage enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #13799 Del Skrevet 13. desember 2007 God morgen! Så koselig med spark da :rødme: Hvor stor er magen din? Bare lurer litt jeg, av og til føler jeg min krymper litt Men kan jo ikke forvente så veldig stor mage enda da. Magen min er ikke superstor - synes jeg selv da - men det vises godt at jeg er gravid for å si det sånn. Synes ikke den vokser urovekkende fort akkurat. Jeg tror min er mindre noen dager, men da ligger nok baby lenger inn tror jeg. Skal ta bilde av den i ettermiddag så skal du få se Tenker at om et par uker er den mer str elefant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #13800 Del Skrevet 13. desember 2007 Er hos svigermor. Skal på vgs og se på Luciatoget til barnehagen i 11 tiden. Så skal jeg og smurfen hjem til mamma etterpå. Der skal vi kose oss med å pynte pepperkakehus og bare slappe av til i 15 tiden. Så skal vi kjøpe juletre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå