monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13701 Del Skrevet 7. desember 2007 Ha ei fin helg monja God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13702 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå har jeg pakket 1300 gram karameller til sammen :dåne: Har lagd en porsjon med lys sirup og en med mørk sirup. Personlig synes jeg de mørke karamellene ble bedre, men de ble også hardere. Nå skal det lages porøse karameller i kveld, men siden de ikke blir klissete skal jeg ha dem rett på glass eller i cellofanposer - om hobbybutikken her har fått inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13703 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens oppgaver: - ta ut av oppvaskmaskina (og satt på ny) - sette brøddeig - pakke inn x antall karameller - bake ut brød - rydde litt - montere julekort - pakke inn alle gaver som skal sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13704 Del Skrevet 7. desember 2007 I morgen er jeg halvveis i svangerskapet. Tenk så for tiden har gått. Og om det blir som med smurfen er det bare 17 uker igjen til fødsel :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. desember 2007 #13705 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, er jammen ikke lenge igjen, tia fyker jo avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13706 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, er jammen ikke lenge igjen, tia fyker jo avgårde Det er helt enormt. Jeg aner ikke hvor dagene har blitt av. Nå håper jeg det går like fort på nyåret og da, så det ikke er bare jula som gjør at tiden går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13707 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens oppgaver: - ta ut av oppvaskmaskina (og satt på ny) - sette brøddeig - pakke inn x antall karameller - bake ut brød - rydde litt - montere julekort - pakke inn alle gaver som skal sendes. Da står brøddeigen og koser seg under plast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13708 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens oppgaver: - ta ut av oppvaskmaskina (og satt på ny) - sette brøddeig - pakke inn x antall karameller - bake ut brød - rydde litt - montere julekort - pakke inn alle gaver som skal sendes. Å si at jeg baker ut brødene er en sannhet med modifikasjoner. Det er jo bare å tømme deigen i former og sette de rett i ovnen. Der skal de stå og godgjøre seg i 1 1/2 time. Nå er tre brød i ovnen og deig til tre brød må heve litt til før de får komme i ovnen. Gubben er i bhg og henter smurfen, så de er vel hjemme i 16 tiden tipper jeg. Da er det helg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13709 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå blir det mørkt og jeg skal tenne masse levende lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13710 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens oppgaver: - ta ut av oppvaskmaskina (og satt på ny) - sette brøddeig - pakke inn x antall karameller - bake ut brød - rydde litt - montere julekort - pakke inn alle gaver som skal sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 7. desember 2007 #13711 Del Skrevet 7. desember 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. desember 2007 #13712 Del Skrevet 7. desember 2007 Du er ei duglig husmor, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. desember 2007 #13713 Del Skrevet 7. desember 2007 Så flink du er! Ha en kjempefin helg monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #13714 Del Skrevet 7. desember 2007 God helg God helg til deg og Du er ei duglig husmor, altså! Nja, jeg må bare gripe sjansen når arbeidslysta melder seg. Det er jo ikke så ofte Så flink du er! Ha en kjempefin helg monja Håper du får en flott helg og, LT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. desember 2007 #13715 Del Skrevet 7. desember 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #13716 Del Skrevet 8. desember 2007 20+0 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 8. desember 2007 #13717 Del Skrevet 8. desember 2007 Wohoooooo 20 uker da gitt Tenk nå er du halvveis monja. Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 8. desember 2007 #13718 Del Skrevet 8. desember 2007 20+0 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Halvgått løp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. desember 2007 #13719 Del Skrevet 8. desember 2007 Hopper litt for 20 uker :juhu: og må spørre... Du som pakker inn ting i cellofan. Hvordan får du det til egentlig? Føler meg komplett idiot her, for mine snurrer bare sklir opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 8. desember 2007 #13720 Del Skrevet 8. desember 2007 Hurra for 20 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå