Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Resultatmessig var 5mila helt grei, men fy flate så kjedelig det var med fellesstart - kunne jo kutta ut hele 5 mila og hatt en kortere sprintdistanse da jo! :sinna:

Tull at et skirenn på 5 mil skal avgjøres med sprint på oppløpssida - da er noe av poenget med den grenen borte mener nå jeg.

Men jeg har vel kanskje ikke så mye jeg skulle sagt når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kun lest om denne Ali på VG Nett, og etter det jeg hadde lest hadde jeg helt klart ventet meg mye mer enn en liten gutt med en ganske kjedelig stemme. Han kan i allefall IKKE måle seg med David Gray som han er så glad i å synge låter av. Nå har jeg kun sett en video av han da, men jeg ble i allefall ikke imponert. Nå er jeg kanskje ikke i målgruppen hans heller forsåvidt...

Ha en fortsatt god søndag. Nå skal jeg komme meg ut i sola.

Malou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, har jeg ikke skrevet her siden klokka 13.42 idag :overrasket:

Ja, da var det jammen på tide :ler:

:hoppe: Angelica er ute av Big Brother!!! :hoppe:

Håper ting roer seg i huset nå da. Heier enda på Jessica jeg, og på Richard så klart.

Middag idag gikk kjempebra. All kjøttsuppa ble spist opp, og vi kosete oss med kremboller etterpå. Smurfen var helt i hundre og stappa innpå. Skjønner ikke at det er plass til alt i magen hans jeg :overrasket: Synes han spiser uten stopp innimellom. Men han springer det forhåpentligvis av seg.... Han hadde jo besøk av fetteren sin idag og da gikk det unna. Da klokka ble 18.15 var han stuptrøtt - hylte og grein. Fikk på seg pysj, pussa tenner og fikk fluortabletten sin. Da gikk han til rommet sitt og ville opp i senga. Der sovna han som en stein. Helt utslitt stakkars. Men han hadde jo bare sovet to timer idag og han hadde jo og vært ute sammen med pappa'n sin i litt over en time. Ikke rart han var sliten. Håper han sover godt helt til i morgen tidlig.

To dager igjen av sykmeldinga. Og armen er ikke bra :grine:

Lurer på om jeg skal bestille meg time til legen på onsdag og evt få 50% sykmelding? Huff, jeg gleda meg jo til å begynne igjen, men ikke nå. Nå er det bare vondt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ååååååhhh :hjerter_rundt: for en nydelig liten sjarmør du har! En skikkelig going!

Ønsker deg lykke til på vann og brød i morgen :ler::ler:

Utrolig koselig å se deg i dagboka mi!

Ha en god natt!

Stor klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå god han er :)

De Nye gitarkameratene ja! Det var jo så nydelig å høre på. *Digger Kurt og Ali*

Jeg skulle virkelig ønske det var Linn som gikk ut i går jeg da.. :sjenert: Liker ikke henne! Ville heller hatt 10 Angelicar inne der, enn 1 Linn for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...