monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8061 Del Skrevet 26. februar 2006 Vi har sett på Først og sist med Fredrik Skavlan. Der var de "nye gitarkameratene" med på ferdag. Og de består av Espen Lind, Kurt Nilsen, Askil Holm og Alejandro Fuentes. De nye gitarkameratene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8062 Del Skrevet 26. februar 2006 Ser på oppvisning i kunstløp/isdans på NRK. Jeg er imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8063 Del Skrevet 26. februar 2006 Det var meg som skulle rydde ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #8064 Del Skrevet 26. februar 2006 Resultatmessig var 5mila helt grei, men fy flate så kjedelig det var med fellesstart - kunne jo kutta ut hele 5 mila og hatt en kortere sprintdistanse da jo! Tull at et skirenn på 5 mil skal avgjøres med sprint på oppløpssida - da er noe av poenget med den grenen borte mener nå jeg. Men jeg har vel kanskje ikke så mye jeg skulle sagt når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. februar 2006 #8065 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg hadde kun lest om denne Ali på VG Nett, og etter det jeg hadde lest hadde jeg helt klart ventet meg mye mer enn en liten gutt med en ganske kjedelig stemme. Han kan i allefall IKKE måle seg med David Gray som han er så glad i å synge låter av. Nå har jeg kun sett en video av han da, men jeg ble i allefall ikke imponert. Nå er jeg kanskje ikke i målgruppen hans heller forsåvidt... Ha en fortsatt god søndag. Nå skal jeg komme meg ut i sola. Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8066 Del Skrevet 26. februar 2006 Hjelpes, har jeg ikke skrevet her siden klokka 13.42 idag Ja, da var det jammen på tide Angelica er ute av Big Brother!!! Håper ting roer seg i huset nå da. Heier enda på Jessica jeg, og på Richard så klart. Middag idag gikk kjempebra. All kjøttsuppa ble spist opp, og vi kosete oss med kremboller etterpå. Smurfen var helt i hundre og stappa innpå. Skjønner ikke at det er plass til alt i magen hans jeg Synes han spiser uten stopp innimellom. Men han springer det forhåpentligvis av seg.... Han hadde jo besøk av fetteren sin idag og da gikk det unna. Da klokka ble 18.15 var han stuptrøtt - hylte og grein. Fikk på seg pysj, pussa tenner og fikk fluortabletten sin. Da gikk han til rommet sitt og ville opp i senga. Der sovna han som en stein. Helt utslitt stakkars. Men han hadde jo bare sovet to timer idag og han hadde jo og vært ute sammen med pappa'n sin i litt over en time. Ikke rart han var sliten. Håper han sover godt helt til i morgen tidlig. To dager igjen av sykmeldinga. Og armen er ikke bra Lurer på om jeg skal bestille meg time til legen på onsdag og evt få 50% sykmelding? Huff, jeg gleda meg jo til å begynne igjen, men ikke nå. Nå er det bare vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. februar 2006 #8067 Del Skrevet 26. februar 2006 Søte smurfen! Jeg gru-gleder meg til Oliver blir full av fart. God bedring med armen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8068 Del Skrevet 26. februar 2006 Alle tror jeg skal leke "Borte - bø" når jeg gjør dette, men neida....jeg skal...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8069 Del Skrevet 26. februar 2006 sende SLENGKYSS til mamma'n min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8070 Del Skrevet 26. februar 2006 Hjelper pappa med snømåkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8071 Del Skrevet 26. februar 2006 *noterer melk, brød.....bleier.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8072 Del Skrevet 26. februar 2006 Pære er nammis ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. februar 2006 #8073 Del Skrevet 26. februar 2006 Å! For en nydelig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #8074 Del Skrevet 26. februar 2006 Takk takk, lillesky All skryt mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. februar 2006 #8075 Del Skrevet 26. februar 2006 Skikkelig søting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 #8076 Del Skrevet 26. februar 2006 Ååååååhhh for en nydelig liten sjarmør du har! En skikkelig going! Ønsker deg lykke til på vann og brød i morgen Utrolig koselig å se deg i dagboka mi! Ha en god natt! Stor klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #8077 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei på deg, snuppis! Så herlige bilder av gullgutten! Ellers må jeg jo si at jeg lurer på hvor du er i dag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 27. februar 2006 #8078 Del Skrevet 27. februar 2006 Sååå god han er De Nye gitarkameratene ja! Det var jo så nydelig å høre på. *Digger Kurt og Ali* Jeg skulle virkelig ønske det var Linn som gikk ut i går jeg da.. Liker ikke henne! Ville heller hatt 10 Angelicar inne der, enn 1 Linn for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #8079 Del Skrevet 27. februar 2006 Så mange fine bilder du ha lagt ut av Smurfen. Kjempesøt gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #8080 Del Skrevet 27. februar 2006 Halloooo???!! Har du emigrert eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå