Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Jeg håper det. Planen er jo at vi skal sørover til sommeren, og jeg regner med at du blir hjemmeværende i sommer? For det meste iallefall. Du skal nok ikke se bort fra at monjafamilien ringer på døra di. Skal jeg få se deg med stor mage? :grine2:

Jeg vil, jeg vil, jeg vil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det er no rart med forumet nå, ja... :klø:

Og hvis det ringer en monjafamilie på døra mi så er de hjertelig velkomne - det hadde vært helt suuuupert! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det nå: Jeg har passert 11 200 innlegg. Det gikk jammen fort.

Men jeg tror jeg skal finne senga jeg nå. Skal tross alt opp klokka 5 i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det nå: Jeg har passert 11 200 innlegg. Det gikk jammen fort.

Jaaaa.. Det er jo mykje lettare å komma til høge tal, når ein "gjer feil" då... :ler:

*kniiiis*

Men jeg tror jeg skal finne senga jeg nå. Skal tross alt opp klokka 5 i morgen tidlig.

Natta og sov godt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme..... :hoppe:

Det blir lett en del innlegg av at det dukker opp noen feil ja. Det som er så vittig er at man ikke mister innlegg selv om man sletter :klø: Det gjør jo ingenting det da, men stort sett velger jeg å la failene mine stå :sjenert:

Jeg kom meg på jobben til klokka halv 6 jeg. Siden da har det gått i ett. Men jeg hadde pause da. Sammen med de kollegaene jeg hadde pause med i går. Og der var jo også "aprilspøken". Jeg tør ikke være alene med han, så de andre får litt lang pause kanskje :sjenert: Ååååååååhhhhhhhhh.............jeg tror jeg blir gal :sur:

Ja ja, nå er jeg hjemme. I morgen venter en lang arbeidsdag. Ca 15 timer tror jeg det blir. DA blir det godt med helg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal jeg ikke det da? Først skal jeg jobbe fra halv 6 til halv 2 (men litt over 9 timer på papiret) og så skal jeg jobbe fra 15 til 17 og så skal jeg jobbe fra 20 - 23......Blir ikke det 9 + 2 + 3 = 14. Men det blir litt mer fordi vi ikke jobber akkurat det antallet da. Du kan vel slenge på en halvtime på et sted og et kvarter på det andre. Altså 14 timer og 45 minutter :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, det er greit. Synes en viss mann er mer slitsom......han er mer intens enn noen gang nå. Men jeg har nå takla han før......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

At det går an...og du har ingen mulighet for ikke å treffe han? Jeg syns sånt blir litt ekkelt nesten jeg, selvom dere er godt kjente og sånn. Kan ikke være noe gøy å måtte forholde seg til sånt - og i hvertfall ikke hvis han holder på og holder på.

Har du snakka alvorlig med han om det noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har.....men det er noen år siden nå da. Han gikk alt for langt over den berømte streken da, og da ble det greit i mange år. Men det er nå denne uka det liksom har blussa opp. Han skriver jo meldinger til meg innimellom, men de to siste dagene har det liksom tatt helt av. Han savner meg og er glad i meg og han vil at jeg skal komme innom han på jobben. Akkurat som før. Jeg har sagt det til han igjen, og nå gjenstår det å se hvordan det går da. Hvor lang tid det tar før han "gir opp" nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke hadd fysisk kontakt enda. Det hadde han sist gang. Da var det "tilfeldige" berøringer - likte ikke det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er dette en eks eller no' forresten? Husker ikke helt...eller er det en kollega bare?

Det kan ikke være lett å forholde seg til det der...og særlig ikke når det er sms'er - for de mottar man jo om man vil eller ikke.

Det er jo godt å vite at man er likt og blir satt pris på, men det går som du sier noen grenser for hva som er akseptabelt og komfortabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en eks kollega. Han jobber på huset der jeg vaska før. Vi fikk god kontakt og ble raskt gode venner, men han er en grabukk uten like. Han har samboer og to barn hjemme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...