Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Så gode nyheter! :tommelsmil:

Starter dere prøvingen nå eller holder dere igjen litt til?

... ikke nysgjerrig i det hele tatt nei... :rodme:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malou: jeg måtte opp klokka 5 idag.... :tunge1:

LT: Vi skal prøve å holde igjen litt, men sist var jo smurfen i boks lenge før vi begynte å prøve så hvem vet? :sjarmor: Vi tar det som det kommer.

Xavia: Takk. Huff, jeg får så vondt av deg. Håper det går bra - etter forholdene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ojojoj, så bra, monja! :-D

Men du, jeg husker ikke helt hvordan svangerskapet ditt var jeg da...altså, at det skjedde ting stadig vekk husker jeg, men ikke konkret hva det var.

Gleder meg veldig på deres vegne!

- og så må jeg bare fortelle at jeg gleder meg veldig på egne vegne i dag også, for mannen og jeg har snakka litt om graviditeten, og han virker mye, mye mer fortrolig nå, og vi snakker om det på en veldig fin måte. :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ett og annet i svangerskapet mitt ja. Ble jo innlagt med lett svangerskapsforgiftning på vær første bryllupsdag :grine: og lå der i to døgn. Målte blodtrykk og samlet urin over ett døgn, tok masse blodprøver, sjekket hjertelyden 3 ganger i døgnet, fikk ikke annet enn å ligge stort sett :( Det var ikke noe koselig nei. Og så bekkenplager. Sov ikke på de siste 4 mnd. Vodt å ligge uansett og å snu seg i senga var et helvete. Mannen måtte ta på meg sokkene, jeg klarte knapt å komme meg opp fra do, jeg klarte ikke å kjøre bil, jeg fikk de schwææææære Hobbittføttene :sjokk:

Men jeg elsket å gå gravid - tross alt det der - og mer til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hjelp...ikke rart at jeg har fortrengt alt det der!!! :hår: :hakeslepp:

Uff, husker det jo når du forteller det - særlig innleggelsen ifbm svangerskapsforgiftning. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ligger og venter på en viss augustbaby :sjarmor:

gallery_2024_111_573102.jpg

gallery_2024_111_1182243.jpg

Ble såååååå babysyk da jeg kjøpte denne idag - i størrelse 56 :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååååh!!! Skal jammen meg ta meg en tur på shopping snart ja. Kan ikke være noe dårligere KG-tante. Nope!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den er jo så liiiiten. Herlighet, jeg kan ikke en gang huske hvor liten han en gang var. Og at han brukte en størrelse minde enn dette. Nesten så jeg griner selv :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg tror ikke jeg vet hvor liten den er en gang jeg, da. Har aldri kjøpt så små barneklær før - det siste jeg kjøpte var vel i str 80 eller no'. Det er jo litt større! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den størrelsen vår nettopp har voks ut av nå det. Nå er han størrelse 80/86. Du får nok se hvor liten bodyen er i løpet av uka tenker jeg. Den er knøttliten :grine:

gallery_2024_35_23450.jpg

2 timer gammel sammen med pappa'n sin :hjerte:

gallery_2024_118_527821.jpg

Tatt idag før han la seg. Leker med pappa's bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal logge av nå jeg. Må sette på en maskin med klær, dusje og rydde unna litt leker. Det mer som flyter i heimen..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skal si lille Torstein er lik på pappan sin. :tommel:

Nydelig liten body du har kjøpt til Kverulababyen. :hjerter:

Har egentlig ikke vært så veldig babysyk på en god stund men nå kjenner jeg at det begynner å krible litt igjen. :ler:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...