Fibonacci Skrevet 2. januar 2006 #5881 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Så gode nyheter! Starter dere prøvingen nå eller holder dere igjen litt til? ... ikke nysgjerrig i det hele tatt nei... Endret 2. januar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. januar 2006 #5882 Del Skrevet 3. januar 2006 Innom med en *KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5883 Del Skrevet 3. januar 2006 Spennende tittel på dagboka di Monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5884 Del Skrevet 3. januar 2006 Malou: jeg måtte opp klokka 5 idag.... LT: Vi skal prøve å holde igjen litt, men sist var jo smurfen i boks lenge før vi begynte å prøve så hvem vet? Vi tar det som det kommer. Xavia: Takk. Huff, jeg får så vondt av deg. Håper det går bra - etter forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 3. januar 2006 #5885 Del Skrevet 3. januar 2006 For et spennende år 2006 kommer til å bli for dere, Monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 3. januar 2006 #5886 Del Skrevet 3. januar 2006 ønsker deg lykke til med prøvingen skal bli spennende å følge med i boka di fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5887 Del Skrevet 3. januar 2006 Ojojoj, så bra, monja! :-D Men du, jeg husker ikke helt hvordan svangerskapet ditt var jeg da...altså, at det skjedde ting stadig vekk husker jeg, men ikke konkret hva det var. Gleder meg veldig på deres vegne! - og så må jeg bare fortelle at jeg gleder meg veldig på egne vegne i dag også, for mannen og jeg har snakka litt om graviditeten, og han virker mye, mye mer fortrolig nå, og vi snakker om det på en veldig fin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5888 Del Skrevet 3. januar 2006 Det skjedde ett og annet i svangerskapet mitt ja. Ble jo innlagt med lett svangerskapsforgiftning på vær første bryllupsdag og lå der i to døgn. Målte blodtrykk og samlet urin over ett døgn, tok masse blodprøver, sjekket hjertelyden 3 ganger i døgnet, fikk ikke annet enn å ligge stort sett Det var ikke noe koselig nei. Og så bekkenplager. Sov ikke på de siste 4 mnd. Vodt å ligge uansett og å snu seg i senga var et helvete. Mannen måtte ta på meg sokkene, jeg klarte knapt å komme meg opp fra do, jeg klarte ikke å kjøre bil, jeg fikk de schwææææære Hobbittføttene Men jeg elsket å gå gravid - tross alt det der - og mer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5889 Del Skrevet 3. januar 2006 Hjelp...ikke rart at jeg har fortrengt alt det der!!! :hår: Uff, husker det jo når du forteller det - særlig innleggelsen ifbm svangerskapsforgiftning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5890 Del Skrevet 3. januar 2006 Denne ligger og venter på en viss augustbaby Ble såååååå babysyk da jeg kjøpte denne idag - i størrelse 56 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5891 Del Skrevet 3. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5892 Del Skrevet 3. januar 2006 Aaah, du får meg til å grine, monja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5893 Del Skrevet 3. januar 2006 Det var meningen det Skal pakke og sende så fort jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5894 Del Skrevet 3. januar 2006 Og så er det så utrolig rørende at du er så omtenksom og snill, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. januar 2006 #5895 Del Skrevet 3. januar 2006 Nååååh!!! Skal jammen meg ta meg en tur på shopping snart ja. Kan ikke være noe dårligere KG-tante. Nope!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5896 Del Skrevet 3. januar 2006 Og den er jo så liiiiten. Herlighet, jeg kan ikke en gang huske hvor liten han en gang var. Og at han brukte en størrelse minde enn dette. Nesten så jeg griner selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #5897 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg tror ikke jeg vet hvor liten den er en gang jeg, da. Har aldri kjøpt så små barneklær før - det siste jeg kjøpte var vel i str 80 eller no'. Det er jo litt større! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5898 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er den størrelsen vår nettopp har voks ut av nå det. Nå er han størrelse 80/86. Du får nok se hvor liten bodyen er i løpet av uka tenker jeg. Den er knøttliten 2 timer gammel sammen med pappa'n sin Tatt idag før han la seg. Leker med pappa's bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5899 Del Skrevet 3. januar 2006 Tror jeg skal logge av nå jeg. Må sette på en maskin med klær, dusje og rydde unna litt leker. Det mer som flyter i heimen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #5900 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Skal si lille Torstein er lik på pappan sin. Nydelig liten body du har kjøpt til Kverulababyen. Har egentlig ikke vært så veldig babysyk på en god stund men nå kjenner jeg at det begynner å krible litt igjen. Endret 4. januar 2006 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå