Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingre, tær og alt annet som kan krysses (vel, ikke beina, kanskje, for da blir det så dårlig tilgang til prøverjobben) for at det var festesmerter.

Festesmerter har fått en annen betydning nå. Kunne jo vært smerter etter en fest dagen i forveien  :erter:

:legrine:

Du kan virkelig få sagt det, Vannmelon!

GOD HELG alle sammen - måtte alle oppleve festesmerter på den ene eller den andre måten :ler:

:ler:

Jeg skal krysse fingrene for at det var skikkelige festesmerter du hadde! :hoppe:

For min del, blir det ikke festesmerter på verken den ene eller andre måten. Har ingen planer om grøftefyll, og når tanta er her blir det ikke noe særlig av andre aktiviteter heller..

Ha en kjempeflott helg, Angelou! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen festesmerter på meg heller. Venter på studielånet, og tante dritt er på besøk. :kvalm:

Men krysser fingre for deg, Angelou. Mai er årets fineste måned forresten.

Jeg vil ha junibarn jeg da. Slik at jeg rekker eksamen først. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei! Lenge siden nå... :sjenert: Jeg har visst blitt tørrlagt her - men det er høyst ufrivillig! :ler: Men på grunn av ny og hektisk lærerjobb, så har jeg nesten ikke tid til KG... :grine:

Jeg krysser fingrene sammen med de andre her for FESTESMERTER!!! :hoppe:

Ha en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi - masse besøk - en stor :klem: til alle sammen. Dette blir en lang uke ja, det er helt sikkert - og så har jeg jaggu blitt syk også, feber og influensa så det holder, så jeg blir hjemme noen dager nå tror jeg :tristbla: Venter spent på IKM - syklusene mine har jo variert fra 29 dager til 35, så tanta kan i grunnen komme når som helst, eller ikke (håpe håpe).

Igår (dag 29) hadde jeg sinnsykt ømme pupper, men idag er de ikke så ømme lenger. Ifølge Pi@ betyr det at mensen snart kommer - forklaringen leste jeg i dagboken hennes en gang, men husker ikke helt hvordan det var.

Ikke noe vondt ment, men jeg håper du tar feil jeg Pi@ ;) De er ømme enda da, men ikke så ille som igår :sjenert:

Jeg tror at man må jo merke litt forskjell på kroppen når man er gravid, og foreløpig gjør jeg ikke det - ergo, tror ikke det har skjedd noe denne måneden heller. Da kan tanta bare gjøre sitt inntog, slik at vi kan skli rett inn i pp3 :)

Nå skal jeg gå å legge meg i senga mi og sove litt, er ikke helt på topp idag akkurat :) Takk for hilsener alle jenter, håper dere får ei skikkelig bra uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: stakkars angelou som er syk!!

du får ha god bedring :kose:

og så satser vi på at tante slem holder seg unna!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som er syk :klem: Jeg har akkuratt hatt det samme jeg, og hvis du ikke tar det med ro noen dager (noe jeg ikke gjorde) kommer det til å sitte i lenger, så bare slapp av du å bli frisk. :)

Håper tanta holder sei laaangt borte :frustrert::frustrert: *jage bort tanta* :frustrert::frustrert:

God bedring, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Trøste Angelou... Håper du blir fort frisk. Du får si til mannen at han får stelle pent med deg. Mat og drikke på senga. Tegneserier er også et must.

Og du, sånne graviditetstegn er så forskjellige fra person til person, også likner de så utrolig på de samme tegnene som signaliserer at mensen er i anmarsj. Så vi krysser fingre og håper virkelig at du har en liten spire i magen din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, er du syk? Så kjedelig! :troest:

Men det er veldig viktig å ta det med ro, så det er bra du blir hjemme fra jobb. Så skal du se at du ikke blir bedre veldig snart!

Ellers krysser jeg alt jeg har for at tante fy holder seg laaaaaaangt unna deg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der er nå snille jenter - her er formen skikkelig dårlig, ligger i senga hele dagen og er så lite effektiv som det går an å bli ;) Men, er man syk, så er man syk. Koselig at dere tenker på meg ihvertfall :klem:

Status dag 31 - fremdeles ømme pupper, ingen tante enda....ååå, hadde da dagene bare kunne gått litt fortere :sjenert:

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg egentlig på...

NÅR skal du teste?? Jeg er så spent :hoppe: :hoppe:

Krysser fingrene kjempemye for en liten spire nå. Måtte tanta holde sei milevis unna.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er man syk, så er man syk ja! så du får slappe av med god samvittighet - og da vare på deg selv!!

blir spennende å se om denne slemme tanta holder seg unna denne gangen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...