Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Nei, men fordi om jeg får hint er det jo ikke sikkert at det klaffer noe fortere for det - tror ikke det har så mye med saken å gjøre :klem:

Har tenkt å spare EL - tester til det eventuelt har gått ett år jeg, det er greit å ha en reserveplan hvis ting tar tid, noe man kan ha i backup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei - om det klaffer står og faller nok ikke på om kroppen gir deg hint eller ei :ler:

har vurdert EL-tester, men venter til jeg har vært hos gynekologen...

nei, nå ble det mye prat om ting man ikke skal tenke så mye på, gitt!!

skal du noe gøy i helgen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er da ikke negative :)

Skal ikke noe spesielt i helgen nei, og det er slik jeg liker det. Bare kose meg hjemme, håper det blir fint vær, da skal jeg ut på tur. Elsker den klare friske høstlufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET var koselig, men jeg har nok ant ugler i mosen en stund, Mrs N, du som har vært kvalm og alt mulig. Veldig koselig nyhet iallefall :klem:

Håper du har startet en trend :sjenert:

Ha ei fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min har visst heller ikke tenkt å hinte om noe som helst. :forvirret:

Men da unngår jeg jo å stresse med tankene da, det er lettere å ta ting som de kommer. Iallfall når jeg er så tidlig i prøvinga som jeg er. Det er best å se det på den positive siden. ;)

Ha en god helg, Angelou!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så negative dere er i dag da jenter..

Smil og vær glad! Det hjelper  :ler:

Stor  :klem: til deg angelou

Det er lett for deg å si det du ER jo gravid.... :P *later som jeg sturer litt borte i hjørnet her...* :ler:

Ha en fin helg Angelou! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Her skal vi ikke være så negative da. Husk den tålmodigheten vi sanka inn i går. :Nikke: Nå er det endelig helg og da skal vi være glade og fornøyde.. Det var dagens skjennepreken :ler:

Jeg må si at jeg er faktisk veldig spent på hvordan det går denne måneden uten testing og telling jeg.. :hoppe: gleder meg faktisk til å tenke på andre ting jeg..

Ha en strålende helg..

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...