Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God morgen jenter - her er livet bare strålende :) Frisk som en fisk og igang med treninga igjen, deilig :hoppe: Og så har jeg bestemt meg for å ta dette prøverstyret med ro, og virkelig bare ta det som det kommer, bokstavelig talt. Jeg kjenner jeg blir stressa av hele greia jeg, og det er vel oppskriften på at det ikke skal klaffe :forvirret: Så nå er det slutt på å telle dager, skal bare kaste meg over kjæresten min når jeg har lyst og så får vi håpe det er nok :ler:

Grunnen til at jeg sier det er at det var så sinnsykt deilig å slippe å tenke på dette forrige måned - fikk virkelig slappa av og kobla ut. Venting på IKM blir stressende nok uansett om man ikke skal gå å vente på EL i tillegg. Så da håper jeg at mannen ikke får angst igjen, for da er jeg jo nødt til å begynne å telle dager igjen også ;)

Da har jeg offisielt gitt meg selv 9 PP til før jeg begynner å telle dager, teste for EL etc :) Så får vi se om jeg greier det da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg offisielt gitt meg selv 9 PP til før jeg begynner å telle dager, teste for EL etc :) Så får vi se om jeg greier det da :sjenert:

håper du greier det, da!

men det er ikke så lett... :sjenert:

men helt ærlig så teller jeg ikke så mye jeg heller altså, prøver bare å ha en viss oversikt. -og så kaster jeg over mannen når jeg har lyst :ler:

problemet er bare at man blir litt utålmodig etterhvert...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg hørtes ut som en god idé angelou. Jeg håper du klarer å slappe av litt mer i neste PP, det fortjener du :klem:

Håper du får en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på Angelou (hvis jeg klarer)

Har egentlig gått inn for samme greia jeg. Blir stress blandet med nedturer hele tiden. Jeg tenkte ikke telle dager, men har notert ned i en almanakk når jeg skal ha mensen. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fornuftig ut å bare ta ting helt med ro. Jeg gidder iallfall ikke å styre med EL-tester og slikt, men jeg kommer nok ikke til å klare å la være å følge med på IKM-datoer. Men jeg synes ikke det er det samme som å stresse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må jo selvfølgelig ha oversikt over når jeg venter mensen, det har jeg jo uansett, men denne måneden er siste måneden jeg teller dager og skriver ned i kalenderen... Eller, jeg må jo telle for å finne IKM da, men der stopper det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes smart ut, Angelou. Prøver å ikke stresse jeg heller, og har vært streng med meg sjøl og bestemt at det ikke er lov å bli skuffet før etter jul.

Har det ikke skjedd noe da, skal jeg få lov til å bli utålmodig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg bestemt meg for å ta dette prøverstyret med ro, og virkelig bare ta det som det kommer, bokstavelig talt. Jeg kjenner jeg blir stressa av hele greia jeg, og det er vel oppskriften på at det ikke skal klaffe :forvirret:  Så nå er det slutt på å telle dager, skal bare kaste meg over kjæresten min når jeg har lyst og så får vi håpe det er nok :ler:

Da har jeg offisielt gitt meg selv 9 PP til før jeg begynner å telle dager, teste for EL etc :) Så får vi se om jeg greier det da :sjenert:

Oj :overrasket: Da er du jammen flink og tålmodig! Skulle ønske jeg hadde klart det sammen, men lille "monica geller" oppe i hodet mitt er nok ikke enig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske jeg hadde klart det sammen, men lille "monica geller" oppe i hodet mitt er nok ikke enig :ler:

:ler:

jeg tror hun bor i hodet mitt også!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og TÅLMODIG!?!

njaaaaa - vet ikke helt det jeg nei, men jeg prøver så hardt jeg kan :ler:

seeee - jeg har fått meg ny avatar som passet til navnet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...