Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Ktysser også det som krysses kan for deg :klem:

Tenk om det hadde klaffet for dere denne måneden, da kan ikke mannen trekke seg ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det så bra, takk for hilsener jenter :klem: Nå er det bare litt over ei uke til IKM :overrasket:

Har ingen store forhåpninger denne måneden heller, men kjenner jeg meg selv rett (og det gjør jeg jo), begynner det nok å krible litt innvendig når helgen er over,og jeg er på dag 30 (mandag). Merker ingenting annerledes på kroppen enn vanlig, men så er det jo bare omtrent 7 dager siden EL, så det er vel uansett litt tidlig. Hadde skikkelig mensensmerter i korsryggen igår, sånn at jeg var helt sikker på at tanta kom ei uke for tidlig, men det gjorde hun ikke :)

Så vi får vel bare vente og se hva som skjer, er jo forberedt på at ting kan ta tid, og denne måneden er jeg MYE roligere enn forrige. Har ei ganske travel uke neste uke, så forhåpentligvis går dagene fort :)

...får jobbe litt vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper du har litt mer flaks enn meg, og at det ikke tar lang tid før det klaffer for dere!!

regner med at du holder oss oppdatert mot IKM :ler:

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu snuppis :)

Ops, bare en uke til IKM nå jo.. (eller 7,5 dag..) Hvordan står det til med deg?? Menssmerter i korsryggen :sjarmor: Hmm, etter hva jeg vet.. så er det ett tegn... La oss iallefall håpe det. Krysser fingrene for deg, vennen.

Ha en strålende dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn kan også være gode tegn vet du ;) Mange som sier de ikke merket noen ting den pp de ble gravide.

Lykke til uansett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomjegeren Liljen :)

Den siste uker før IKM er laaaang..... Murringen gikk over etter en dag, kan hende jeg bare var støl etter trening mandag.....

Det er slik jeg gjør det jenter, psyker meg ned og tenker at jeg aldri blir gravid før IKM , da blir jeg ikke så skuffet når mensen kommer, og blir bare positivt overraska hvis jeg skulle være på tjukken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, der var du også Eeyore :ler:

Vet at det er mange som som sier det, men det er vel litt tidlig å kjenne tegn allerede 7 dager etter EL tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg angelou, psyker meg ned om at det ikke er noen spire på vei. Men jeg blir like fordømt skuffet altså, når testen er negativ eller tanta kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper faktisk litt synes jeg, selv om jeg hadde litt forhåpninger med ganske lang syklus sist måned. Testa på dag 32, og når den var negativ ble jeg bittelitt skuffet, men ikke veldig. Hadde liksom en følelse av at jeg ikke var gravid, så var ganske innstilt på det. Men, jeg blir mer skuffa av å teste negativt enn ved å få mensen - neste gang skal jeg iallefall ikke teste før etter dag 35, som er den lengste syklusen jeg har hatt siden jeg slutta på pillen :)

Som sagt tidligere, så har jeg i hele mitt liv vært overbevist om at jeg ikke kan få barn - vet ikke hvorfor, ingen forklaring på det,men sånn har jeg det enda. Men, man kan jo ikke tenke sånn heller ;) De aller aller fleste får det jo til, til og med danseband - Jenny etter 10 prøverørsforsøk så jeg i Se og Hør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er helt overbevist om at jeg ikke er gravid hver syklus, men allikevel blir jeg super-skuffet når tante slem dukker opp. og så går det en dag eller to, så kommer den lille fornuftige delen av meg frem, og så er det friskt mot og alt det der frem mot neste EL! det å være prøver er igrunn en følelsesmessig berg- og dalbane!

du skal se det klaffer snart! :kose:

jeg er igrunn mye flinkere til å være positiv på andres vegne enn på min egen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er igrunn mye flinkere til å være positiv på andres vegne enn på min egen :ler:

Det synes jeg alle her er, vi er jo sikre på at alle andre er gravide hver måned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også som deg, Angelou. Pessimist til det motsatte er bevist. :ler:

Men så ble jeg heller ikke særlig skuffet når tanta kom heller, men regner med at jeg ikke kan si det samme etter x antall pp.

Er så bra å ha dere her. Tror mannen hadde avlyst prøveprosjekt grunnet babyangst om jeg skulle ha snakket like mye med han om el, symptomer, regnet dager og ikm som jeg gjør her inne. Bra at vi babygærne damer har funnet hverandre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, tror mannen hadde flytta for lenge siden hvis jeg skulle belemret han med alle de syke tankene som befinner seg i hodet mitt til enhver tid :ler: Tror nok han hadde syntes at dette ikke helt er å "ta ting som det kommer"....

Men, men - vi er jo damer, det er slik vi gjør og slik vi er. Derfor er det godt å ha andre i samme situasjon, som er akkurat like opptatt av IKM, EL, telling av dager og symptomer som en selv :klem:

.....har liksom sagt til meg selv at jeg ikke har lov å bli skuffa enda jeg, har jo bare prøvd i 2pp inkludert denne. Grensa går på 12 pp, har det ikke skjedd noe da har jeg lov å bli skuffa og bekymra (blir det sikkert før det også men....)

Lurer på om det hjelper å tenke positivt jeg, kanskje jeg bør begynne med det isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja positiv tenking er bevist att hjelper.

Jeg er nok mer på jakt etter symptomer hos andre enn meg selv. :) Det virker mere sannsynlig at dere andre blir gravide før meg.

Uansett. Ha en strålende torsdag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...