Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

:( Det var skikkelig dumt da! :frustrert: Forbaskede tante! Og så komme sånn midt i ferien da, æsj!

Håper ellers at dere koser dere på ferie :briller2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom

Den j***** frekke tanta som ikke skjønner at dere ikke ville drasse henne med på ferie! ÆRLIG TALT! Enkelte eier bare ikke normal folkeskikk! :frustrert:

Uansett, innom med en goood ferieklem og håper dere koser dere (og klarer å drite i tanta - bare frys henne helt ut).. Gleder meg til å høre om dine feriememoarer når du er tilbake, og da er du vel også godt i gang med ny PP.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt på ferie??

da er du heldigere enn meg, jeg har første arbeidsdag i dag. så du hadde fått uinvitert besøk i ferien. MAKAN :frustrert: dumme tanta!!

håper uansett at du koser deg og nyter ferien!

:klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di! :) Spennende dette, da! Har en mann, jeg og, som er MIKE. Men vi går ikke på p-piller eller noe, så han vet jo at det kan skje noe. Og han vil ha barn en gang, og med meg, til og med. :sjarmor::ler:

Håper dere lykkes snart! :klem:

Fortsatt god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellluuu alle sammen. Titter innom jeg, selv om jeg har ferie enda :) Må oppdatere litt da vet du - og kikke innom dagbøkene deres for å se om det har skjedd noe spennende. Har jo fått med meg at det er noen som har gått hen og blitt gravide mens jeg har vært borte, makan :ler:

Tanta kom på besøk i ferien ja, dårlig gjort - men det betydde jo at jeg fikk leve livet som vanlig i ferien da, og hvilken ferie - vi har hatt det heeelt fantastisk. Har vært helt ute av alt som heter prøving, begynte å telle dager igår, og fant ut at EL mest sannsynlig har kommet og godt uten at jg har tenkt på det engang :ler: Går det an liksom? Men, ferietid fører med seg mye godt av det meste :sjarmor: , så er ganske sikker på at vi er bra oppdekket når det gjelder prøving likevel jeg....

Nå skal jeg flyge som en tornado gjennom dagbokene deres - har ikke så god tid, men kommer sterkere tilbake. Koselig at det er så mange som har vært innom og passet på mens jeg har vært borte da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har kost deg på tur. Sikkert deilig å ikke tenke på prøving en liten stund også.

Ha en fortsatt fin ferie. :klem:

Endret av Frida Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se at det har klaffet for dere denne gangen :sjarmor: spennende, spennende... Når er IKM for deg??

Ha en aldeles strååååååååålende helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det virkelig har gått bra når du ikke har vært klar over EL, vettu ;) Vi andre tester, stress og styrer værre. Ikke rart det ikke fungerer, ville heller ikke ha blitt født inn i en overpanisk familie :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å høre fra deg igjen! Og hvordan går det an å glemme EL?!! :ler:

Bra at dere har det fint på ferietur... tenk, kanskje det er siste ferien dere har for dere selv, og som dere kan bruke akkurat som dere vil!

Nyt det! :smile:

Blir spennede å følge med om det klaffer denne mnd.!!

Hilsen en som har fullstendig kontroll at EL nærmer seg nå snart! :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke glemt EL helt da, har bare ikke tenkt så mye på den prøvinga når jeg har hatt ferie egentlig, synes selv det er litt godt. IKM er.......hmmm, vent litt - må regne :) .......ca 30.august tror jeg :)

Frida Frosk, Liljen, Eeyore, 83`og Yamaha :klem:

Nå har jeg begynt igjen på jobb, og tror jeg kommer til å bruke resten av uka til å sjekke mail - har det egentlig litt for travelt til å sitte å surfe på kvinneguiden, men har litt abstinenser etter ferien vettu :ler:

Håper iallefall på at det klaffer denne måneden, men er ganske rolig enda, stresser ikke - men det ligger jo i bakhodet da, og titter frem med jevne mellomrom. Synes denne tiden mellom EL og IKM er laaaaaang, men jeg er vel ikke den eneste som synes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: hopper litt for at du har hatt mer flaks enn meg i ferien!!

det er veldig hyggelig å ha deg tilbake

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ - han har slutta å spørre om det er trygt eller ikke nå, jeg hinter jo at det er litt farlig og sånn,men han vender det døve øret til, hehe - HURRA for det :) Helt ærlig så har det vært litt godt for meg også, da har jeg sluppet å tenke så mye på det prøvestyret, da trenger jeg ikke å telle dager heller. For ikke å snakke om at vi har det så mye bedre sammen. Håper det fortsetter slik :sjenert: Men han vil på en måte ikke si noe om det, det er nok fortsatt øitt skummelt å si "ja, vi prøver". Men, men - jeg tar det jeg får

Koselig å være tilbake også Petra Prøvedokke. Takk for hyggelig hilsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer og tær for at det har satt sei en liten spire i ferien :)

Skal skrive deg opp på listen jeg skal lage i morgen i min dagbok slik at jeg har oversikt når og hvem skal teste når ;) det bringte lykke sist mnd. :Nikke:

:hoppe: for at mannen din er sånn på glid. Det er jo positivt.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...