Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er helt overbevist om at jeg ikke er gravid hver syklus, men allikevel blir jeg super-skuffet når tante slem dukker opp.  og så går det en dag eller to, så kommer den lille fornuftige delen av meg frem, og så er det friskt mot og alt det der frem mot neste EL! det å være prøver er igrunn en følelsesmessig berg- og dalbane!

jeg er igrunn mye flinkere til å være positiv på andres vegne enn på min egen :ler:

Ja, det er rart det der. Jeg vet jo at jeg ikke kan være gravid nå med den spottinga jeg holder på med, men allikevel sitter det en liten djevel nederst i magen og leter etter symptomer... :forvirret:

Helt enig, tror mannen hadde flytta for lenge siden hvis jeg skulle belemret han med alle de syke tankene som befinner seg i hodet mitt til enhver tid :ler:  Tror nok han hadde syntes at dette ikke helt er å "ta ting som det kommer"....

Nei, det er nok ikke det... :sjenert: Men det er VEEEELDIG godt å høre at det ikke bare er meg :ler:

Ha en fin dag angelou :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi har KG så vi kan få ut litt frustrasjon innimellom. tror de rundt meg hadde blitt gale hvis jeg hadde snakket like mye prøving med de! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Er det bevist at det hjelper altså - da erklærer jeg herved at alle kvinneguidoholikere skal vri hjernen sin til å tenke positivt, og spre vibbene utover oss babysyke pessimister :) Jeg er også overbevist at alle dere blir gravide før meg -jeg unner dere det altså, men vil helst være med jeg også :sjenert:

God morgen (ehhh, blir vel god dag nå da) Pi@ og Toblerone, og en stor :klem: til dere også.

Petra Prøvedokke og Eeyore; det er godt å ha hverandre, sammen er vi fruktbar dynamitt :klem:

.....jobbe litt til jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sender ut positive tanker og vibrasjoner til angelou*

:tommel::tommel::tommel:

Kvinneguidoholiker jeg?? :overrasket: næææhh.... :ler:

Fullstendig totalt avhengig..

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv som kvinneguideoholiker, hvor farlig det enn måtte være her, så da tar jeg oppfordringen om å tenke positivt. Nå går det bra, skal du se!

Torsdags- :klem: Håper du har en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... :sjenert:

Forresten, hvilken jobb skal man skaffe seg om man vil sitte på KG midt på dagen mens man jobber??! Ser at mange her gjør det.. Sluuinger! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du si. Jeg har ikke tid til det på jobb. Eller; det hender jeg tar meg en snikrunde innom dersom det er en stille periode på jobb. Men jeg får så dårlig samvittighet av det, så jeg prøver å begrense det mest mulig. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel melde meg inn i Anonyme KG-avhengige jeg også... :sjenert:

Ikke mange dager til IKM nå. Kanskje vi skal begynne å skremme tanta med en gang?

:frustrert::sinna::kjempesinna:

Tror hun holder seg borte noen dager til hvertfall etter dette, så kommer jeg innom å skremmer mer ettehvert.

Ha en fin kveld da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei - her var det mange som har vært innom en tur. Hvordan jeg får tid til kvinneguiden? neeei, jeg jobber ikke full stilling, så da har jeg litt tid - og så hender det jeg surfer innom på jobb også (kontorjobb) - når det er stille. Blir mer begrenset nå, for det er så travelt hele tiden, men i sommer fikk jeg vært her mye :)

Jeg håper også tanta holder seg unna denne gangen, drømmer jo om et mai - barn :) Symptomer så langt :

Ehm.......ingen :sur:

(jaaa - veit jeg har lovet meg selv og ikke jakte på symptomer, men det er ikke så enkelt altså).

MEN, jeg hadde skikkelig (vonde) menssmerter hele dagen på tirsdag, og det var ca ei uke etter EL. Jeg har lest at det kan bety festesmerter (håpe håpe). Og nå har jeg fått skikkelig feit hud, med masse småkviser, mye mer enn jeg pleier å få før mensen. Det kan jo selvfølgelig være innbilning - men de smertene var IKKE det. Au.

........prøver hardt å tenke positivt og smøre meg med tålmodighet...... :sjenert:

Dere er så søte - mine medprøvere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre, tær og alt annet som kan krysses (vel, ikke beina, kanskje, for da blir det så dårlig tilgang til prøverjobben) for at det var festesmerter.

Festesmerter har fått en annen betydning nå. Kunne jo vært smerter etter en fest dagen i forveien :erter:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festesmerter har fått en annen betydning nå. Kunne jo vært smerter etter en fest dagen i forveien  :erter:

:ler::klappe::ler:

GOD HELG alle sammen - måtte alle oppleve festesmerter på den ene eller den andre måten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...