Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Har ikke noen hemmeligheter for han akkurat. Mener han kunne spurt jeg - hvis han trodde jeg hadde testa ;) Skal si det imorgen hvis jeg tester negativt da, hvis jeg tester positivt tror jeg at jeg må vente til søndag - vi skal ha masse familie rundt oss i hele helga, og jeg vil helst ha han for meg selv hvis jeg skal fortelle han at han skal bli pappa.

I og med at han er litt MIKE enda så veit jeg jo ikke hvordan han kommer til å reagere, er veldig spent på det - noen som har noen gode forslag til hvordan fortelle det?

Hehe, jeg tror dere nesten er mer spente enn meg. Jeg er ikke så tålmodig skjønner dere...egentlig....men prøver da :) Dreiv å vurderte test i dag, men ombestemte meg - det er litt skummelt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

spennende!!!

du må ihvertfall love å teste og informere oss om resultatet før du drar på ferie, da!!

ikke lenge igjen nå :danse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har sagt det siden tirsdag ja.. ;) Jeg venter spent jeg..

Lykke lykke til med testingen da.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'er en haug med fingre og tær for deg angelou!!!! :klem:

Selv kan jeg ikke teste før rundt uke 32...*tvinne tommeltotter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, og det er så mange lykkeønskninger her at jeg blir helt rørt... Men, du Scorpina - jeg blir litt deprimert av den signaturen din altså :ler:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal bli den første som motbeviser mine ømme pupper hypoteser og tester positivt :hoppe:

Skulle nesten tro at du var meg slik du beskriver mannen din og prøvinga. Jeg venta leeeeenge og det var mye vondt, men så ble det mer og mer positiv snakk rundt barn og prøving og så vips var vi prøvere på ordentlig med en sambo som er veldig ivrig :).

Kos deg på ferie.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også :ler:

Den dagen samboer blir ivrig på prøving kommer jeg til å gå inn i en komalignende sjokktilstand - akkurat DET har jeg ikke tro på. Men, jeg har tro på at han vil være med å ta ting som det kommer etterhvert, og det er han delvis igang med også. Tror ikke det gjør noe for han om dette tar litt tid ;)

"jeg har jo skjønt at jeg ikke slipper unna da, hehe" Jaja, disse mannfolka :roll:

Er iallefall glad for at vi har kommet til det punkt at vi har det bra igjen jeg :hjertesmil: Det var litt tungt ei stund, men NÅÅÅÅÅ er det BRAAAAA :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg ferie :hoppe::hoppe::hoppe::tommelsmil::tommelsmil::hoppe::hoppe:

Da stikker jeg innom og oppdaterer etter test imorgen tidlig jeg :) Og så håper jeg at alle sammen jobber hardt for å produsere kommende kvinneguidoholikere mens jeg er borte - lykke til både til dere med IKM og EL . Jeg krysser fingre jeg :klem: Gleder meg til å komme tilbake allerede :)

Mange klemmer til alle dere i heiagjengen :klem::klem::klem: Jeg heier på dere jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goooood ferie. kos deg masse!!!

-og lykke til med testingen i morgen! jeg krysser fingre og tær :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du klare å vente til søndag med å fortelle det, hvis du tester positivt til i morgen???? Jeg vet at jeg må teste en morgen vi begge er hjemme, for jeg vil at vi skal se på pinnen sammen. Min Kjære ville vært driiiit sur om jeg hadde ventet i 2 dager :overrasket:

Kos dere masse på ferie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, vet du, jeg blir nervøs på dine vegne! Så sprø blir man av å være så mye på KG. Lever seg helt inn i andre sine testinger, prøvinger og liv! :ler:

Er jo så morsomt når man er i samme situasjon selv :hoppe:

Skal logge meg på tiidlig i morgen og sjekke.. (forutsatt at du står opp tidlig da.. nå må du gjøre det for min del! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for positive tilbakemeldinger :hoppe::hoppe:

Ha en riktig god ferie!!! :klem::klem: Snakkes igjen i midten av september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er graviiid! :hoppe:

Må innom her det første jeg gjør når jeg våkner ja. Så spennende dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...