Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Beckybloom

Klart at du kommer til å bli gravid!! Du kan ikke miste troa allerede før du har begynt vet du! :troest: Men selvsagt, det er sikkert bra å ikke ha for store forhåpninger heller, blir veldig skuffa da hvis det ikke har skjedd noe og den forhatte tanta gjør sitt inntog ;)

Den graviditetstegn-lista di var jammen bra, den tror jeg at jeg må kopiere også :) Selv om symptomer og hva man merker er veldig individuelt, er det nok noe som stemmer vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, mannen skal fri!! :enig: Og det kommer nok skal du se:) har dere vært sammen lenge da? (Har fått med meg nå at dere IKKE er gift :sjenert: ). Ja en vårbaby hadde så absolutt vært noe!! :Nikke: Må jo være en kjempefin tid til babykos på sommeren når man kan være masse ute å gå tur osv...*sukk*

Ja, og så at han (for vi får en gutt skjønner du) er et par måneder før den verste varmen setter inn. Har vært sammen med min kjære i litt over sju år nå, og vi får det bare bedre og bedre - tenk det :hjertesmil:

Takk for hilsen i dagboka mi, Frida Frosk - håper det blir en fruktbar sommer for begge to (og alle de andre som er babysyke).

Beckybloom; - skjønner ikke hvorfor jeg er så pessimistisk med tanke på dette her jeg, har bare alltid vært sikker på at det ikke kommer til å skje. Rart egentlig, for jeg pleier å være ganske positiv. Kommer sikkert til å bli sjokkskada hvis jeg står der med positiv test en dag ;)

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med en lang ineffektiv arbeidsdag, tror aldri jeg har fått gjort så lite :forvirret: Nå skal jeg hjem og slappe av, er skikkelig trøtt og føler meg som et ordentlig dovendyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan melde deg inn i klubben sammen med Pi@ og meg. Evig pessimist til det motsatte er bevist :ler:

Mannen kommer nok helt sikkert til å fri en dag, bare ikke mase, for det kan komme litt skjevt ut. Selv har jeg små mistanker om at det kanskje skjer noe når jeg evt blir gravid eller når barnet blir født... :sjenert: Men menn kunne generelt vært litt kjapper ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom
Ja, og så at han (for vi får en gutt skjønner du) er et par måneder før den verste varmen setter inn. Har vært sammen med min kjære i litt over fem år nå, og vi får det bare bedre og bedre - tenk det  :hjertesmil:

Takk for hilsen i dagboka mi, Frida Frosk - håper det blir en fruktbar sommer for begge to (og alle de andre som er babysyke).

Beckybloom; - skjønner ikke hvorfor jeg er så pessimistisk med tanke på dette her jeg, har bare alltid vært sikker på at det ikke kommer til å skje. Rart egentlig, for jeg pleier å være ganske positiv. Kommer sikkert til å bli sjokkskada hvis jeg står der med positiv test en dag ;)

Hehehe, jeg skal vel ikke skryte på meg å være verdens mest optimistiske jeg heller, hvertfall ikke når det gjelder meg selv :sjenert: Men da har man vel kanskje evne til å glede seg stort når det skjer noe bra også? God morgen forresten, og JIPPI DET ER FREDAG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Må hoppe litt for at det er fredag - og bare 5 arbeidsdager igjen til ferien! Imorgen skal jeg sove leeeeeeenge, gleder meg. Kommer sikkert til å bli en ny sløvedag på jobben, det er altfor varmt - skal ikke klage over det, men det var 28 grader på kontoret mitt klokka halv åtte imorges :overrasket:

EeyoreHeldigvis har jeg aldri hatt noe brennende ønske om å gifte meg, det vært litt koselig da, men stresser ikke med det

Beckyblooom Vi må nok ta oss sammen og være litt positive. Prøver hardt!

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, og takk for besøk i dagboka mi!

deilig at det endelig er fredag, og at det for min del er 6 arbeidsdager igjen til ferie! det vil vel si at du er litt heldigere enn meg!? :icon_lol:

ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, det er så lenge å vente til neste fredag!!!!! Leste et sted at hvis :humpe: klaffet med EL var det 25 % sjanse for å bli gravid...... 1 av 4....lå og tenkte på det igår og innså at det faktisk ER en sjanse for at jeg kan være det denne måneden. Det hadde vært så koselig :)

Og så tenker jeg at siden jeg slutta på minipillen (som er mer reversible enn p-pillen=går fortere ut av kroppen) i slutten av mars så bør vel sannsynligheten for at jeg KAN bli gravid være ganske stor nå. Men, så er jeg bekymra over mannens svømmere da, tenk hvis de ikke funker :tristbla: Eller funker så dårlig at de bare varer en dag eller noe....

ÅÅÅÅÅÅ, blir gal av ventingen!!! Har hatt litt stikninger i puppene de siste dagene, er oppblåst og dårlig i magen - bølger av kvalme kommer innimellom,men, det pleier å bli slik før mensen også - kunne ikke symptomene på graviditet vært noe helt annet da, bare for enkelthetens skyld. Hvis jeg ikke er gravid denne måneden håper jeg nesten at tanta kommer for tidlig, så jeg slipper å vente mer :sur:

Nei - frustrasjonen er stor idag, men det går over på et par timer det :) Nå skal jeg prøve å få gjort noe på jobb, men ærlig talt så venter jeg bare på at klokka skal bli tre så jeg kan gå hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedokke - Hei, og velkommen inn :) Du hadde skrevet innlegg mens jeg dreiv å skrev ut mine frustrasjoner du. Ja, fem dager igjen, bestemte meg for å ta fri neste fredag, glad for det nå, og sikkert enda mer glad for det når torsdagen kommer og jeg ikke skal på jobb på tre og ei halv uke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det blir spennende da å høre om det skjer noe.

Jeg blir og helt verpesyk når jeg leser om alle som prøver

Jeg vil og :sur:

Men det får vente noen år :)

skal prøve å være flink å titte innom å se om det skjer noe spennende da.

Men visst du skal vær borte i tre uker er det jo leeeeenge til jeg vet noe. Jeg reiser om noen timer og skal være borte en uke.

Men da har jeg noe å se frem til da.

Masse lykke til og god ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk amalie 85:) Jeg er jo her hele neste uke, og tanta dukker forhåpentligvis opp i løpet av uka, så da skal jeg oppdatere her inne. Gjør den ikke det tester jeg på fredag før vi reiser, og skulle det skje at jeg fikk positiv test må jeg nok snike meg innom her og oppdatere før vi reiser ja :) *lurer på hvordan jeg skal fortelle MIKE uten å ødelegge ferien hans ;) *Drømme, drømme :sjenert:

God ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Opp med hodet nå Angelou!! Vent litt nå skal jeg gjøre noe :

:flekke::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::sinna::sinna::frustrert::flekke::flekke::fy_fy: :evil:

SÅNN! Nå er tanta skremt bort tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:youhu - takk for det Beckybloom. Nå skal jeg ta helga, og så skal jeg være positiv! Det har jeg bestemt meg for nå :) *prøver hardt

Det murrer litt i ryggen og stikker litt i puppene, jeg er tung i hodet, oppblåst og trøtt og litt kvalm - men det er 29 grader på kontoret og 32 grader ute, så kanskje det har noe med det å gjøre, eller så får jeg mensen snart, eller ikke. Time will show, håper iallefall helga går fort jeg, har aldri vært noe særlig tålmodig av meg, liker ikke å vente på ting :)

Krysser fingre for at jeg er lik mamma som bare behøvde å lukte på trusa til pappa for å bli gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra Prøvedokke - Hei, og velkommen inn :)  Du hadde skrevet innlegg mens jeg dreiv å skrev ut mine frustrasjoner du. Ja, fem dager igjen, bestemte meg for å ta fri neste fredag, glad for det nå, og sikkert enda mer glad for det når torsdagen kommer og jeg ikke skal på jobb på tre og ei halv uke :ler:

uff, det er lett å bli frustrert oppi all denne prøvingen. men vi må vel forsøke å holde humøret oppe! den som venter på noe godt osv... ;)

det er uansett godt å ha en ferie å se frem til! god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom med en liten helgehilsen.

Håper du koser deg på fridagene, og kanskje klarer å tenke på noe annet. En kan jo bli gal av mindre enn å tenke på denne prøvingen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende lesing her også ja :) Dette må vi selvsagt følge med på. Håper det klaffer for deg fort fort.

Ha en superbra helg da.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaah - en deilig avslappende helg uten symptomjakt :) Og merkelig nok hadde jeg ikke et eneste symptom i helga heller, lurer på om det kan ha en sammenheng gitt - og idag var jeg plutselig på dag 28, IKM er på onsdag. Er litt oppblåst, og har ømme pupper og en del kviser, med andre ord akkurat slik det pleier å være før mensen :ler:

Har vært så deilig å ha ei helg med ren avslapning, bare nytt kjæresten min og det fine været til det fulle. Begynner å glede meg skikkelig til ferie nå, elsker å ha ferie med min kjære :) Tror nesten jeg er litt nyforelska om dagen jeg, og det er godt!

Fire arbeidsdager igjen :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Innom med en mandags :klem:

Så deilig med snart ferie da! Jeg er kjempespent på onsdagen!! *krysser fingrene for positiv test på oss begge* :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...