Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Jeg krysser det jeg har jeg også, truuuuu meg :sjenert:

Når jeg skal teste - vel, sist gang testa jeg på dag 32, det er jo imorgen :overrasket: Men, nå har jo syklusen min variert fra 29 dager til 35 dager, så jeg tenkte jeg skulle teste på fredag jeg, hvis tanta ikke har kommet enda da, det blir da (telle telle) .....dag 34...ja.

Jeg er ikke så testoman som mange her, men det er fordi jeg blir så veldig skuffa når den er negati. Av en eller annen grunn blir jeg mindre skuffa av å få mensen. er vel noe om at du bygger deg opp noen forventninger når du først har kjøpt en test og sitter og venter på resultatet, blir ganske fokusert og håper ganske mye da :) Da blir fallhøyden desto større.

Men , jeg tror fremdeles på den teorien at man må merke at kroppen fungerer litt annerledes jeg da,så av den grunn tror jeg ikke at jeg er gravid. Vi får se :) Synes ventinga fra dag 29 og utover er den verst jeg, da KAN jeg få mensen, og for hver dag jeg ikke får den blir håpet større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert::frustrert: *jager bort tanta* :frustrert::frustrert:

sånn, nå håper jeg hun holder sei borte. ;)

Ja, jeg forstår egentlig veldig godt hva du mener jeg.. Har blitt litt sånn jeg og når det gjelder graviditetstester. (EL tester føler jeg blir noe helt annet).

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt med EL - tester jeg, "sparer" dem. Hvis det tar litt tid så har jeg på en måte dem i bakhånd, tror de kan gi litt ny giv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: venter :sjenert: Dag 32, ømme pupper(klemmer på dem hele tiden :ler: ), ingen tante. Sist fikk jeg mensen på dag 34, men jeg har pleid å ha lang og kort syklus annenhver måned. På den annen side kan det jo hende at den har stabilisert seg litt også, ikke vet jeg.

Jeg er fremdeles sjuk, så ventetiden går ikke akkurat fort når man bare ligger foran tv`n hele dagen - feberen vil ikke gi seg rett og slett. Skal prøve å komme meg på jobb imorgen, håper formen er litt bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at du er syk.. Håper du blir frisk igjen snart :klem:

Spennende dager dette da når det nærmer seg IKM.. krysser fingrene for at du har en liten spire i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så spennende :hoppe:

hvis du fortsatt har feber i dag, så kan det hende du bør være hjemme i morgen også... må la kroppen få lov til å bli frisk, før du setter opp tempoet igjen!

:ler: jeg føler meg litt som en sykepleier her - det er jo så mange som er syke om dagen...

god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må denne feberen din snart se til å gi seg altså. MEn jeg er enig med Petra P, du bør være hjemme i morgen også om du har feber i dag :Nikke:

Tenk om du har en liten spire i magen din da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, sykepleierne mine :klem:

Men, har ikke så høy feber idag da, og har to rolige dager på kurs i morgen og fredag, så det blir en myk start tror jeg. Vi får se an formen, den er ganske bra nå i forhold til hvordan den har vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dag 32 allerede... Så spennende. Test i løpet av uka da...  :sjenert:

Signerer denne jeg :)

Blir spennende :hoppe:

Krysser fingrer og tær. :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Jager tanta til angelou laaaangt bort!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Venter spent på fredag. Jeg tror du er gravid jeg. Kanskje du bare ikke merker det fordi du er syk ;)

God bedring, og kos deg på kurs :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle teste fredag jeg, hvis hun ikke har kommet, eller lørdag - 35 dager er nemlig lengste syklusen jeg har hatt til nå. Får se når jeg orker å gå på apoteket, er liksom så fjernt synes jeg når apoteket selger graviditetstester BAK disken, så du er nødt til å si høyt så alle hører det at du skal ha en graviditetstest. Særlig når alle veit hvem du er. Så tenkte jeg skulle reise inn til byen på et litt større apotek, og ikke sikkert jeg får gjort det før lørdag :sjenert:

Hvis ikke tanta kommer da - men jeg har litt mer håp denne måneden enn forrige, denne gangen er jeg iallefall ikke helt sikker på at jeg ikke er gravid ;)

Men ømheten i puppene begynner å avta (merkelig hvor fokusert jeg er blitt på det etter forklaringen til Pi@) = tanta kommer sikkert snart :tristbla: Hadde liksom et lite håp om at jeg var slik som moren min jeg da, som ble "knocked up" på første forsøk alle gangene :)

Meeen, den som venter får se vel, takk for all skremselspropagandaen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet til søndag jeg. Så er du helt sikker på at du ikke får mensen.

Kjøpe test før det selvsagt (apoketet er kanskje ikke åpent søndag), men jeg synes det er litt må være litt bedre å bli skuffa av mensen enn av en negativ graviditetstest.

Uansett... stor :klem: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know - er bittelitt skuffa, mest fordi at denne måneden hadde jeg et ørlite håp, men det stikker ikke så veldig dypt :klem: Vi prøver igjen :) Forhåpentligvis..... :sjenert:

Litt lei meg for at jeg ikke får mai - barn da, og for at jeg har så lange sykluser at jeg måtte hoppe over lista for IKM september :sur:

Takk for omtanken, Frida Frosk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...