Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #221 Del Skrevet 31. august 2006 Huff da, dumme mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. august 2006 #222 Del Skrevet 31. august 2006 Oh nooo Huff, det var synd, vennen. Dumme tanta.. Kommer med en trøste- til deg.. Håper det går bra med deg likevell, og at feberen din har avtatt.. stor godbedring- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2006 #223 Del Skrevet 31. august 2006 angelou Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. august 2006 #224 Del Skrevet 31. august 2006 Det var synd Men ny PP og nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. august 2006 #225 Del Skrevet 31. august 2006 Æsj da Vet hvor kjedelig det er Tanta mi er på vei til å dra, så jeg driver å psyker meg opp til en ny runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 31. august 2006 #226 Del Skrevet 31. august 2006 Nei, dette var synd!! Men bra du ikke tar det så tungt da! Hele sommeren er jo en fin tid å få barn på, så du har god tid på deg! (høsten og vinteren er også en nydelig tid å få barn på, dermed har du enda bedre tid på deg ). Er verre å få tålmodigheten til å tenke slike tanker da... Derfor krysser jeg fingrene for juni-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. august 2006 #227 Del Skrevet 31. august 2006 uff da, ser at den slemme tanta hadde dukket opp - nok en gang uten invitasjon hvordan er formen din, da? har du blitt noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. september 2006 #228 Del Skrevet 1. september 2006 Håper du får en fin helg til tross for tantebesøk. Nå kan du i alle fall kose deg med et glass vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2006 #229 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, enig med Eeyore jeg! Nå som tanta er her synes jeg du skal unne deg et glass vin eller to Ha en fin helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. september 2006 #230 Del Skrevet 1. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. september 2006 #231 Del Skrevet 2. september 2006 Ha en fin helg, vennen. Enig med de andre her. Kos deg med vin du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. september 2006 #232 Del Skrevet 2. september 2006 Kjedelige tante. Hvis vi prøver å snu ryggen til henne, og ikke gi henne noen oppmerksomhet av noe slag, kanskje hun blir lei av å søke oppmerksomhet og drar sin vei? Kos deg i helga, angelou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. september 2006 #233 Del Skrevet 2. september 2006 Åh, så kjedelig at tanta kom! Men jeg håper du kan kose deg i helga likevel! Og du kan virkelig unne deg litt vin, ja! Det høres faktisk fornuftig ut. Hmmm.. *sjekker kjøleskapet mitt også* Ha ei flott helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2006 #234 Del Skrevet 2. september 2006 Innom for å ønske deg en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #235 Del Skrevet 3. september 2006 Innom og ønsker deg den god søndag Hvordan går det egentlig med formen din? Snart frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. september 2006 #236 Del Skrevet 3. september 2006 Håper du er frisk snart ja. Tror nok prøvingen går bedre om kroppen har det bra Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. september 2006 #237 Del Skrevet 3. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. september 2006 Forfatter #238 Del Skrevet 4. september 2006 SÅ koselig med mange som tenker på meg her inne Formen er bedre ja, kan vel gå til det skritt å erklære meg selv frisk nå, fysisk iallefall Og mens jeg har vært fraværende i helga har både Pi@ og 83`testa positivt, det synes jeg var kjempekoselig! Da var jeg klar for ei ny arbeidsuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2006 #239 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #240 Del Skrevet 4. september 2006 Så bra at du er frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå