AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10421 Skrevet 18. oktober 2016 Haha. Minner meg om kunden som ikke kunne få internet fra oss, og ville jeg skulle finne tlfnr til alle konkurrentene som hun kunne ringe til Anonymkode: 8cb8e...a08 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10422 Skrevet 18. oktober 2016 Hadde gleden av å jobbe på kundeservice for en teleoperatør i flere år. Jobbet stort sett med bedriftskunder og av og til lurer jeg på hvordan disse bedriftene overlever!! Var spesielt en hyggelig type som ringte jevnlig i flere måneder og klagde på fakturaen. Han syntes han betalte så mye mer enn det selgeren anbefalte. Så han ville bytte selskap for der fikk han så og så mye mer inkludert bla bla bla...jeg prøvde å forklare at grunnen til at fakturaen blir jævlig høy er fordi samtlige i firmaet er storforbrukere av diverse nummer og tjenester som ikke er inkludert i ringeminutt. I tillegg hadde en av de ansatte ringt 1 mobilnummer i gjennomsnitt 10 timer i måneden!! Var ikke snakk om at han skjønte forskjell på hva som var inkludert i abonnementet og ikke.... Anonymkode: fa1c3...1a2 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10423 Skrevet 18. oktober 2016 2 timer siden, Kelsi skrev: Ja, det er frekt... Da jeg jobbet i butikk hendte det at folk kom innom og spurte om hvor *konkurrerende butikk* lå. Jeg sa alltid at jeg ikke visste det. Husker også en gang da en dame spurte om åpningstiden til en konkurrent. Hun ble kjempesur da jeg ikke kunne svare. Ok, bra det ikke er bare meg... Kunne aldri gått inn på en Rema og spurt etter nærmeste KIWI, liksom. Det er bare sært. Anonymkode: 13ff0...9ca 3
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 18. oktober 2016 Populært innlegg #10424 Skrevet 18. oktober 2016 På jobben nylig: Kunde kommer inn i butikken, ser litt forvirra ut. Meg: "Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?" Kunde: "Er dette Fiktivgate 10?" Meg: "Ja, det stemmer." Kunde: "Hvor er butikk XXX?" (Butikk i nabolokalet som stengte for noen måneder siden.) Meg: "Filialen her stengte i mars, dessverre." Kunde: "Så vi har kjørt helt fra YYY til ingen nytte?" Meg: "Dessverre stengte XXX i mars, så det har dere nok." Kunde: "Hvor er nærmeste avdeling av XXX nå da?" Meg: "Det vet jeg faktisk ik..." Kunde (avbryter meg før jeg får fullført setningen): "Fy faen, dette er jævlig dårlig service. Vi har kjørt helt fra YYY, det er nesten to timers kjøring, og du kan ikke en gang hjelpe oss med å finne ut om det er en avdeling nærheten. Dette er for dårlig." Da hadde jeg fått nok og tok frem den bestemte stemmen. Meg: "Vi har ingenting med kjede XXX å gjøre, så derfor vet jeg ikke hvor nærmeste butikk her, men om du hadde latt meg fullføre setningen hadde jeg fakt tenkt å tilby meg å sjekke på nett for deg." Kunde: "Og hva fant du ut?" Meg: "Siden du ikke kan oppføre deg fant jeg ikke ut noe som helst siden jeg ikke har undersøkt. Et Google søk hjelper deg nok. Ha en fin dag." Kunden ble så sjokkert at han gikk. To dager senere sendte kona hans en epost og beklaget og unnskyldte oppførselen hans med at oppussing var så stressende at han noen ganger overreagerte...Og sånn går nu dagan... 58
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #10425 Skrevet 19. oktober 2016 12 timer siden, Christiane_W skrev: På jobben nylig: Kunde kommer inn i butikken, ser litt forvirra ut. Meg: "Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?" Kunde: "Er dette Fiktivgate 10?" Meg: "Ja, det stemmer." Kunde: "Hvor er butikk XXX?" (Butikk i nabolokalet som stengte for noen måneder siden.) Meg: "Filialen her stengte i mars, dessverre." Kunde: "Så vi har kjørt helt fra YYY til ingen nytte?" Meg: "Dessverre stengte XXX i mars, så det har dere nok." Kunde: "Hvor er nærmeste avdeling av XXX nå da?" Meg: "Det vet jeg faktisk ik..." Kunde (avbryter meg før jeg får fullført setningen): "Fy faen, dette er jævlig dårlig service. Vi har kjørt helt fra YYY, det er nesten to timers kjøring, og du kan ikke en gang hjelpe oss med å finne ut om det er en avdeling nærheten. Dette er for dårlig." Da hadde jeg fått nok og tok frem den bestemte stemmen. Meg: "Vi har ingenting med kjede XXX å gjøre, så derfor vet jeg ikke hvor nærmeste butikk her, men om du hadde latt meg fullføre setningen hadde jeg fakt tenkt å tilby meg å sjekke på nett for deg." Kunde: "Og hva fant du ut?" Meg: "Siden du ikke kan oppføre deg fant jeg ikke ut noe som helst siden jeg ikke har undersøkt. Et Google søk hjelper deg nok. Ha en fin dag." Kunden ble så sjokkert at han gikk. To dager senere sendte kona hans en epost og beklaget og unnskyldte oppførselen hans med at oppussing var så stressende at han noen ganger overreagerte...Og sånn går nu dagan... Anonymkode: bfa10...52c 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #10426 Skrevet 20. oktober 2016 På Friday, August 12, 2016 den 10.26, qwerty123 skrev: Historierna här på slutet påminner om när jag jobbade som bartender och hade en lite dålig dag och inte var så service-minded. Men jag var oerhört trött på folk som inte kunde bestämma sig vad dom skulle ha och ändrade sina beställningar hela tiden. Det här är precis före stängning och den här gästen har varit jobbig hela kvällen med att vissla,knäppa med fingrarna och viftar med kortet för att få service och när man kommer dit så kan han inte bestämma sig. Gäst: Ge mig något gott. Jag: Självklart(öppnar en Heineken och ställer fram) Gäst: Jag ville ha en drink. Jag: Då ska du beställa det och inte bara beställa något gott.Jag tycker öl är gott. Det blir 60 kronor,tack. Gäst: Jag SKA ha en drink. Jag(väldigt irriterad och vill bara stänga och städa): Du,i dina ögon är jag gud just nu,jag bestämmer vad och om du får något att dricka.Du beställde något gott och eftersom jag gillar öl så är det du får.60 kronor tack. Gäst(har ett väldigt förvirrat uttryck nu) :Ok,förlåt ,jag tar gärna ölen nu.(ger mig 100kronor och går därifrån). Hadde jeg vært kunden din hadde jeg vært skuffet. Anonymkode: cab63...0db 8
Kamikatze Skrevet 20. oktober 2016 #10427 Skrevet 20. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært kunden din hadde jeg vært skuffet. Anonymkode: cab63...0db Men utørst. 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #10428 Skrevet 20. oktober 2016 Mange gretne ansatte her Anonymkode: 20bbe...245 5
The Kitten Skrevet 20. oktober 2016 #10429 Skrevet 20. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange gretne ansatte her Anonymkode: 20bbe...245 Mange dumme og frekke kunder vil jeg heller si. 29
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #10430 Skrevet 20. oktober 2016 Var bilmekaniker i noen år. En betydelig del av jobben gikk ut på å utføre EU-kontroller og påfølgende etterkontroll. Jeg hadde kontrollert en bil og anmerket sprekker i bremsslangene på behge sider bak. Kunden kom tilbake senere hvor han bare hadde byttet den ene, skaden var litt vanskelig å se(noe som jo r greit nok, men jeg anmerker feil på grunn qv deres faktiske eksistens). Jeg påpeker at han ikke har byttet begge og at jeg derfor ikke kan godkjenne bilen. Kunden blir sur og gretten og kommer med det typiske og idiotiske utdagnet "men jeg har en kjenning som er mekaniker og sier det ikke skal anmerkes". Jeg har drevet med dette i mange nok år til å vite at jo, det skal det. Kunden kommer med "jeg skal klage på dette til Statens Vegvesen og sørge for at dere blir fratatt godkjenningen". Det han ikke regnet med var at jeg selvsagt faktisk kjenner til at man skal klage til SVV når man er uenig for å få en avklaring. Så det jeg gjorde var å finne all relevant kontaktinformasjon til dem og skrev ut til ham og ønsket han lykke til med klagen. Var han ikke forbannet før ble han ikke mindre forbannet etterpå... Anonymkode: 325d2...16e 24
The Kitten Skrevet 20. oktober 2016 #10431 Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var bilmekaniker i noen år. En betydelig del av jobben gikk ut på å utføre EU-kontroller og påfølgende etterkontroll. Jeg hadde kontrollert en bil og anmerket sprekker i bremsslangene på behge sider bak. Kunden kom tilbake senere hvor han bare hadde byttet den ene, skaden var litt vanskelig å se(noe som jo r greit nok, men jeg anmerker feil på grunn qv deres faktiske eksistens). Jeg påpeker at han ikke har byttet begge og at jeg derfor ikke kan godkjenne bilen. Kunden blir sur og gretten og kommer med det typiske og idiotiske utdagnet "men jeg har en kjenning som er mekaniker og sier det ikke skal anmerkes". Jeg har drevet med dette i mange nok år til å vite at jo, det skal det. Kunden kommer med "jeg skal klage på dette til Statens Vegvesen og sørge for at dere blir fratatt godkjenningen". Det han ikke regnet med var at jeg selvsagt faktisk kjenner til at man skal klage til SVV når man er uenig for å få en avklaring. Så det jeg gjorde var å finne all relevant kontaktinformasjon til dem og skrev ut til ham og ønsket han lykke til med klagen. Var han ikke forbannet før ble han ikke mindre forbannet etterpå... Anonymkode: 325d2...16e Kan jeg ikke forstå. Du ytet jo super kundeservice. 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #10432 Skrevet 21. oktober 2016 At noen i det heile tatt gidder å arbeide ett sted hvor dem må møte kunder, skjønner jeg ikke.. Anonymkode: 0f67e...ba0 3
The Kitten Skrevet 21. oktober 2016 #10433 Skrevet 21. oktober 2016 Nattåpent. Vi hadde to forskjellige tilbud. Ene var 30 % ekstra rabatt på nedsatt pris. Kunde: Er den rød prisen halv pris? Meg: Av opprinnelig pris tenker du? Det er ikke sikkert, skal jeg sjekke hva de kostet før? Kunde: Les på skiltet. Vet du ikke hva slags tilbud dere har? Meg: På skiltet står det at du får 30 % av rød pris. Ikke 50 %. Så ja, du får ytterligere 30 % på disse. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10434 Skrevet 22. oktober 2016 På 10/19/2016 den 1.07, Christiane_W skrev: På jobben nylig: Kunde kommer inn i butikken, ser litt forvirra ut. Meg: "Hei, hva kan jeg hjelpe deg med?" Kunde: "Er dette Fiktivgate 10?" Meg: "Ja, det stemmer." Kunde: "Hvor er butikk XXX?" (Butikk i nabolokalet som stengte for noen måneder siden.) Meg: "Filialen her stengte i mars, dessverre." Kunde: "Så vi har kjørt helt fra YYY til ingen nytte?" Meg: "Dessverre stengte XXX i mars, så det har dere nok." Kunde: "Hvor er nærmeste avdeling av XXX nå da?" Meg: "Det vet jeg faktisk ik..." Kunde (avbryter meg før jeg får fullført setningen): "Fy faen, dette er jævlig dårlig service. Vi har kjørt helt fra YYY, det er nesten to timers kjøring, og du kan ikke en gang hjelpe oss med å finne ut om det er en avdeling nærheten. Dette er for dårlig." Da hadde jeg fått nok og tok frem den bestemte stemmen. Meg: "Vi har ingenting med kjede XXX å gjøre, så derfor vet jeg ikke hvor nærmeste butikk her, men om du hadde latt meg fullføre setningen hadde jeg fakt tenkt å tilby meg å sjekke på nett for deg." Kunde: "Og hva fant du ut?" Meg: "Siden du ikke kan oppføre deg fant jeg ikke ut noe som helst siden jeg ikke har undersøkt. Et Google søk hjelper deg nok. Ha en fin dag." Kunden ble så sjokkert at han gikk. To dager senere sendte kona hans en epost og beklaget og unnskyldte oppførselen hans med at oppussing var så stressende at han noen ganger overreagerte...Og sånn går nu dagan... Fikk lyst til å sende en rose til kona hans Fint gjort av henne i det minste. Anonymkode: ebc1c...d1b 13
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10435 Skrevet 22. oktober 2016 På 20.10.2016 den 22.29, The Kitten skrev: Mange dumme og frekke kunder vil jeg heller si. Nei det er mange gretne ansatte, eier dere ingen skam? Folk som klager så mye hele fucking tiden på kunder burde aldri få lov til å ha noen jobb hvor de møter kunder. Skaff deg heller en lager jobb eller noe så slipper du å irritere deg over alle og alt... Anonymkode: 20bbe...245 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #10436 Skrevet 22. oktober 2016 På 21.10.2016 den 23.01, AnonymBruker skrev: At noen i det heile tatt gidder å arbeide ett sted hvor dem må møte kunder, skjønner jeg ikke.. Anonymkode: 0f67e...ba0 Visse folk burde skjermes fra kunder og aldri få jobb igjen Anonymkode: 20bbe...245 1
Blablaa Skrevet 22. oktober 2016 #10437 Skrevet 22. oktober 2016 Haha jeg jobber i sminkebutikk hvor vi selger leppestifter som for hver solgte leppestift donerer vi 50kr til rosa sløyfe. Jan Thomas sitt sminkemerke. Kommer inn 3 eldre dMer. nr1: *alle 3 står å kikker på Jan Thomas før hun utbryter* ååå herregud. Dere må virkelig ikke finne på å kjøpe hans leppestifter!!!! De er så dårlige, sitter bare på i 10 min før jeg spiser den opp. OK tenker jeg som står der med den på meg og hatt den på i over to timer..... så går de ut, og kommer tilbake en times tid etter. Da skal dame nr 2 ha hjelp til en maskara. Viser henne noen vi har på tilbud før dame 3 utbryter. nr3: heeeerregud jeg kjøpte to av disse maskaraene her om dagen, en svart og en brunsvart!! Skulle ha brunsvart og gikk ned noen dager etter for å bytte den ene. Også får jeg ikke bytte den fordi dama bak kassen sier at sminke bytter vi ikke. Men det er jo teip på sier jeg, og da svarer hun men at den kunne jeg ha satt på selv fyyy søren så dårlig service!!! Og himler på øynene. tenker for meg selv at jaja.. gadd ikke svare da det ikke var henne jeg hjalp. så på vei til kassen kommer dame nr 2 på st hun skal ha leppestift! Og da tenker jeg at ja!! Jan Thomas er bra. meg: ja her har vi jo noen fine fra Jan Thom........ nr2: NEI IKKE PRØV DEG EN GANG!!!!!!!! Meg: hva mener du de er kjempe go...... nr2: NEI!!!!! Skal IKKE ha noe fra den forferdelige mannen, så det kan du bare glemme!!!!!!!! JAVEL....for en gjeng👍 11
Anwa Skrevet 22. oktober 2016 #10438 Skrevet 22. oktober 2016 En dag kom det inn en kunde som hadde hatt vannskade i huset, og trengte å vite prisen på en vare for å sende inn til forsikringsselskapet. Varen hun skulle ha pris på var utgått for mange årsiden, og har blitt erstattet av utallige modeller siden da. Jeg prøver å fortelle henne dette, og at jeg ikke klarer å finne prisen på varen. Da blir hun ekstremt indignert, og nesten kjefter meg opp og ned, og krever jeg skal trylle frem denne prisen på null komma svisj. Jeg tar en tilfeldig pris ut av hodet, og sier hun kan prøve og kontakte leverandøren direkte om hun trenger en bekreftelse på dette. Så forteller hun meg at hun ikke engang hadde kjøpt varen på vår butikk, også sier hun kort ha det og stormer ut av butikken. Makan til kokofuggel er det lenge siden jeg har møtt på 7
The Kitten Skrevet 22. oktober 2016 #10439 Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er mange gretne ansatte, eier dere ingen skam? Folk som klager så mye hele fucking tiden på kunder burde aldri få lov til å ha noen jobb hvor de møter kunder. Skaff deg heller en lager jobb eller noe så slipper du å irritere deg over alle og alt... Anonymkode: 20bbe...245 Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å svare deg. men la gå Nei, vi eier ikke skam når det kommer til idiotiske kunder. Dsssuten blir denne tråden brukt av meg og sikkert flere til å få ut frustrason ovenfor folk som burde holdt seg hjemme fremfor å gå på butikken... Ta den mannen jeg hadde på lørdag for eksempel. Han avbrøt meg mens jeg sto og snakket med noen ande. Mannen: Jeg skal øyeblikkelig på fest, men klarte å ta på meg to ulike sko da jeg gikk hjemmefra. Meg: Da skal vi se om vi finner noen du kan bruke, bare gi meg et øyeblikk. Mannen: Jeg trenger skoene nå! Jeg har dårlig tid altså. Meg: Ja, jeg skjønner det, men nå holdt jeg på å hjelpe disse. Dresskoene våre står der. Kan ikke du se om du finner noen du liker, og så skal jeg eventuelt hjelpe deg med å finne rett størrele? På de øverste hyllene er det skinnsko og de nederste er syntiske om det spiller noen rolle. Kunde: Kan ikke du bare finne et par i størrelse 42 for meg? Jeg har dårlig tid som sagt. De andre kundene jeg holdt på å hjelpe sa jeg kunne hjelpe ham først, men du mener vel kanskje at det var mitt problem eller min feil at han hadde tatt på seg to ulike sko? De andre sa det gikk greit at jeg hjalp ham først, og jeg fant et par sko han ble fornøyd med, så det endte jo bra. Men mener du kanskje at det var min feil at han tok på seg to ulike sko da han gikk hjemmefra? Endret 22. oktober 2016 av The Kitten 20
The Kitten Skrevet 23. oktober 2016 #10440 Skrevet 23. oktober 2016 Kunde: Hvilen størrelse bruker en 9-åring? Meg: Det ver jeg ikke, men jeg har en oversikt over hva de bruker sånn cirka. Bare et øyeblikk. Jeg kommer tilbake etter å ha sjekket hva 9-åringer generelt bruker Meg Ifølge oversikten er det størrelse X til X, men det vi variere fra barn til barn så det er vanskelig å si nøyaktig. Kunde: Jeg skal sende de til Afrika, så du må garantere at de passer. Meg Det kan jeg ikke garanteren for det variere fra barn til barn. Kunde: Da går jeg et sted hvor de har bedre hjelp Hvordan i alle dager skal jeg garantere at skoene passer en fremmed unge jeg aldri har sett? 38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå