Susan Sto Helit Skrevet 2. desember 2006 #881 Skrevet 2. desember 2006 Gratulerer med 26 uker! Og lykke til med videre lesing, selv om jeg håper du tar deg helgefri fra det!
Burpen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #882 Skrevet 2. desember 2006 for 26 uker!!! Hm, er jeg lagt på vei selv nå da? 27 uker var det det? Det ser jeg når jeg poster dette Lykke til med eksamenslesing! Hva har du eksamen i? ← Takk for 'ing! Stemmer at du er 27 uker, ja, for vi skifter uke samme dag! Takk for lykkeønskning! Tror jeg trenger det veeeeeeeeeldig.... Skal ha eksamen i mikroøkonomi på tirsdag Gratulerer med 26 uker! Og lykke til med videre lesing, selv om jeg håper du tar deg helgefri fra det! ← Takk for gratulasjon, og takk for "lykke-til-med-lesing"! ...skulle ønske jeg kunne ta med helgefri, men om jeg skal ha noen som helst mikroskopisk mulighet til å klare dette, måååååå jeg stå på nå...
cappocino Skrevet 2. desember 2006 #883 Skrevet 2. desember 2006 Hei hei! Det gikk sikkert kjempebra på examen Hva studerer du forresten? Har ikke fått det med meg.. Ha en fortsatt fin helg!
Skrållan Skrevet 2. desember 2006 #884 Skrevet 2. desember 2006 Grattis med 26 uker! Snart er du jo 30 uker på vei, og da er du jammen snart ferdig! Herregud, som tiden flyr! Ha en fin lesehelg videre! Når er siste eksamen din da? :kys_2:
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #886 Skrevet 3. desember 2006 26 uker!! Lykke til med xamen og lesing til tirsdag! Har det vært lesehelg bare, no moro? Slutt med xamner etter tirsdag håper jeg! Kooooose deg med maaaagen!
Cr@sh Skrevet 3. desember 2006 #887 Skrevet 3. desember 2006 Innom med en diger Flink jente som leser til tirsdagens eksamen det... Når får du forresten resultatene? :kys_2:
Burpen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #888 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk for besøk, alle sammen! Har ikke tid til å svare dere nå,- siste dag før eksamen, og jeg har litt noja, for å si det sånn... Gleder meg til morgendagen er overstått, for da er det bare to eksamner igjen! så lenge!
Cr@sh Skrevet 4. desember 2006 #890 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Stå på sisten dagen, schnuppa! Det går sikkert veldig fint i morgen også... (Vet ikke om jeg tør å si at jeg skal tenke på deg, jeg... Din ertekrok... ) Endret 4. desember 2006 av Cr@sh
Burpen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #892 Skrevet 5. desember 2006 og for 26 uker! ← Takk for 'ing! Og diiiiiiiiger tilbake til deg, og litt spark og småflørting fra Burpelita til Lille Mirakel Stå på sisten dagen, schnuppa! Det går sikkert veldig fint i morgen også... (Vet ikke om jeg tør å si at jeg skal tenke på deg, jeg... Din ertekrok... ) ← Takk for oppmuntring, snuppa! Seff skal du få lov å si at du tenker på meg... Trodde du bare var opptatt med andre tanker den dagen... Lykke til!!!! ← Tusen takk for lykkeønskning, smile! Jepp,- da er det baaaaaare to eksamner igjen før det er juleferie!! Begynner lesinga til neste en eller nnen gang iløpet av dagen, må bare koble av litt, og oppdatere meg i bøkene deres. Får ikke tid til det når jeg leser fra jeg står opp til jeg stuper i seng! Gleder meg til Grey's idag... Blir nok spennende!! Skal ha hjemmelaget pizza til middag idag, jeg syns jeg fortjener det... Har ikke hatt gidd eller ork til å lage noe "helgemat" i helga, så da tar jeg det idag istedenfor! Burpelita er så aktiv for tida, det er så deilig!! Får hele tiden romsteringer, spark og dult som en "påminner" om at hun er der! Jeg tenker ikke så mye på SF-målet lenger, bortsett fra at jeg har kutta ALT av sukker... Ikke det at jeg hadde så mye av det før, men det var jo litt innimellom! Men jeg vil hvertfall ikke ta noen sjanser, så jeg holder meg unna, selvom legen ikke gav meg noen restriksjoner om noenting... Vi har forresten fått (eller kjøpt heter det vel) ny sofa,- åååååååååååå, som jeg elsker den sofaen!!
Skrållan Skrevet 5. desember 2006 #893 Skrevet 5. desember 2006 Innom med en før jeg tusler ut igjen! Kos deg masse med pizza å Grey's i kveld snuppa!
Cr@sh Skrevet 5. desember 2006 #894 Skrevet 5. desember 2006 Grey's NÅ... men må legge igjen en stor Grattis med nok en eksamen overstått - du er flink, du! :kys_2:
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #895 Skrevet 6. desember 2006 Tenkte jeg måtte hilse på en tur! Lykke til med de to siste xamnene vennen!! Kos med Greys igår? Mmmmmmmmm.. Hjemmelaga pizza er godt! Jeg var akkuratt på kanten av det grønne skraverte feltet (SF) nå sist. Hun sa ingenting, bare kommenterte at jeg vokser fint. Så det med SF-målet trenger ikke være negativt! Godt at hun sparker og koser seg! Ha en fin dag vennen!
Gjest Myztica Skrevet 6. desember 2006 #896 Skrevet 6. desember 2006 Lykke til med de siste examene Da det gjelder SF-mål, lå jeg helt øverst i det skraverte området HELE svangerskapet jeg..... Og noen ganger OVER det grønne feltet. Jeg også var bekymret for at ungen var stor osv. JM trodde også at ungen var stor, og det gjorde ikke akkurat bedre mtp bekymringene mine! Men jeg fikk en helt gjennomsnittelig unge på 3600 og 50 lang Så det trenger ikke bety noe! Det som teller er om du følger din kurve!
Holly Hobbie Skrevet 6. desember 2006 #897 Skrevet 6. desember 2006 Saa flink du er til aa ikke spise sukker! Skal proeve aa la meg inspirere av deg! Haaper eksamen gikk fint i gaar. Lykke til med de to siste! Er det ikke koselig med spark og dult? Tror nesten jeg kommer til aa savne det naar nurket er paa utsiden, jeg! Selv om det sikkert er ti tusen ganger bedre paa andre maater!
smile Skrevet 6. desember 2006 #898 Skrevet 6. desember 2006 Så flink du er som kutter sukker!!! Har skjerpet meg jeg også så nå skal det bare være i helgene fram til jul iallefall. Har holdt meg i tre dager nå! Når er siste eksamen da?
Burpen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #900 Skrevet 6. desember 2006 Innom med en før jeg tusler ut igjen! Kos deg masse med pizza å Grey's i kveld snuppa! ← Vi kosa oss masse! Den Grey's'en skulle du sett! Grey's NÅ... men må legge igjen en stor Grattis med nok en eksamen overstått - du er flink, du! :kys_2: ← Takk-takk! Utrolig deilig for hver som er overstått!! Tenkte jeg måtte hilse på en tur! Lykke til med de to siste xamnene vennen!! Kos med Greys igår? Mmmmmmmmm.. Hjemmelaga pizza er godt! Jeg var akkuratt på kanten av det grønne skraverte feltet (SF) nå sist. Hun sa ingenting, bare kommenterte at jeg vokser fint. Så det med SF-målet trenger ikke være negativt! Godt at hun sparker og koser seg! Ha en fin dag vennen! ← Takk for lykke til'en! Jepp, var kjekt med Grey's igår, selvom jeg syns det var en litt for urealistisk happy ending... Nei, legen min kan bare brenne før vi vet noe mer... Han kunne latt være å skremme meg opp i skyene!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå