Holly Hobbie Skrevet 30. november 2006 #861 Skrevet 30. november 2006 Lykke til i dag!! Maa bli deilig aa faa det overstaatt! Og ikke bekymre deg over diabetes - SF-maalet i seg selv er visst kanskje avlegs, i foelge min active birth-laerer. Som Epica sier, saa kan det forandre seg ogsaa. Men det er fint du blir fulgt opp da, for det er viktig med behandling dersom det skulle vaere diabetes! Da tror jeg nok du slipper digert barn, ogsaa.
cappocino Skrevet 30. november 2006 #862 Skrevet 30. november 2006 Lykke til på examen idag!!! Blir nok godt å få det overstått??
Arwen Skrevet 30. november 2006 #863 Skrevet 30. november 2006 Håper eksamen har gått bra. Og så har jeg svart deg i tråden på gravid
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #864 Skrevet 30. november 2006 Hvordan gikk xamen vennen?? Beklager men det ser ikke ut som snuppa mi vil høre på Burpelita! Blir nok desemberbaby.. Er formen fin?
Burpen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #865 Skrevet 30. november 2006 Det jeg har hørt, fra flere, er at Jordmødrene sier at de gjennomsnittsmålingene på skjemaet egentlig er for lave, og at det er HELT VANLIG å ligge i det øvre området! Håper det bare var tilfeldigheter, og at det ikke er noe farlig, men nå blir dere i det minste fulgt opp. Lykke til i morgen uansett! Dette ordner seg. ← Godt å høre at flere mener gjennomsnittsmålingene er for lave... Uansett så er det greit å vite at vi blir fulgt opp,- bedre med en sjekk for mye enn en for lite! Takk for lykkeønskning! Hmm.. Jeg har også et høyere SF mål enn vanlig, men JM sa det kun kan skyldes stor livmor.. Burpelita har det nok kjempebra & du trenger helt sikkert ikke bekymre deg vennen!! :kyss: ← Stor livmor, ja... Det ka jeg gå med på å ha! Heller det enn svangerskapsdiabetes, hvertall Burpelita sparker og turner masse, hvertfall, så vi får håpe hun koser seg! Hei vennen... SF-mål som er høyt er vel ikke noe problem i seg selv. Vi bærer jo så forskjellig, så det gir vel bare en pekepinn vil jeg tro... Mine SF-mål var alltid høye - og det ble ikke sett på som noe unormalt det (jeg var over skravert en periode også Men så har jeg fått relativt store barn også da...) Ikke ta på vei nå da... En sukkertest er kjekt å ta uansett da... Så vet du om du er utsatt for evt. sv.diabetes.... Jeg tok en test, og den var helt normal, det er sikkert din også.... Ønsker deg masse lykke til på eksamen i morgen.... Det går nok superbra! Skal tenke på deg, jeg... Diger til Burpelurpen og Burpelita fra Cr@shel@sh og Lillegutten.... ← Burpelita må gjerne være over gjennomsnittet i størrelse, bare hun er frisk og rask! Leste om keisernitt som taes for tidlig, fordi ungen er ferdig utvikla i størrelse, men ikke helt "klar" på andre områder... Det som skremmer meg mest, tror jeg! Men vet ikke om det var mest skremselspropaganda, eller om det faktisk er fakta! Blodsukkerprøve,- er det bare en vanlig blodprøve? Uansett,- bedre med en for mye enn en for lite! Takk for lykkeønskning! ...tenke på meg!? Trodde du ville ha litt av hvert å tenke på fra mannens hjemkomst, jeg mer tilbake til begge to fra oss! Lykke til i dag!! Maa bli deilig aa faa det overstaatt! Og ikke bekymre deg over diabetes - SF-maalet i seg selv er visst kanskje avlegs, i foelge min active birth-laerer. Som Epica sier, saa kan det forandre seg ogsaa. Men det er fint du blir fulgt opp da, for det er viktig med behandling dersom det skulle vaere diabetes! Da tror jeg nok du slipper digert barn, ogsaa. ← Takk for lykkeønskning! Håper det gikk... tja,- greit, om ikke annet! Håper du har rett ang SF-mål... Lykke til på examen idag!!! Blir nok godt å få det overstått?? ← Tusen takk!! Deilig å ha en mindre å tenke på, ja! ...bare tre igjen nå
Burpen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #866 Skrevet 30. november 2006 Håper eksamen har gått bra. Og så har jeg svart deg i tråden på gravid ← Takk for tråd-svar! ...løøøøper inn dit nå for å lese! Hvordan gikk xamen vennen?? Beklager men det ser ikke ut som snuppa mi vil høre på Burpelita! Blir nok desemberbaby.. Er formen fin? ← Uff, eksamen... Jeg vet faktisk ikke helt, jeg... Jeg følte meg så klar i morges, grua meg ikke, følte jeg hadde forberedt meg godt, osv. Så får vi oppgaven, og jeg vil bare begynne og Det var INGENTING likt av det som har vært gitt til eksamen tidligere Den røde tråden om har vært gjennom de andre eksamenssettene, var bortevekk i denne Var ca 10 stk som trakk seg etter å ha sett oppgaven INGEN jeg har snakka med, har sagt noe annet enn at det var en forferdelig oppgave! Jeg har hvertfall gjort mitt beste, og begynner ikke å grine om jeg stryker! Snuppa har ennå norn timer på seg Burpen gir ikke opp uten kamp,- *porja-mollan, tikka, tikka, tikka, tikka* Er trøtt, bekkenet verker, og jeg tenker litt på SF-målet mitt, men ellers er alt topp!
magolia Skrevet 30. november 2006 #867 Skrevet 30. november 2006 Godt å høre at flere mener gjennomsnittsmålingene er for lave... ← ......jeg tok opp dette med jordmor i dag, siden jeg har ligget godt over den røde streken hele tiden. Hun sa også dette om at gjennomsnittsmålene er for lave for dagens barn. Synes du skal slappe av Burpen! Jeg bekymrer meg iallefall ikke, tar det heller som et sunnhetstegn!
Gjest marthepia Skrevet 30. november 2006 #868 Skrevet 30. november 2006 Håper det gikk bra på eksamen da Det går vel som regel bedre enn man selv tror? Eller.. Lyger jeg nå? Tror ikke jeg gjorde det noe strålende selv på prøven min.. Når får dere vite om dere står eller ikke?
smile Skrevet 30. november 2006 #869 Skrevet 30. november 2006 Gikk sikkert bedre enn du trodde ja. Det var iallefall bra at du prøvde og ikke var en av de som gikk!!!! Hvis ikke de SF-måla er justert på noen år høres det logisk ut at de er for små siden barna er større nå enn før. til deg!
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #870 Skrevet 30. november 2006 Håper det gikk myyye bedre enn du tror vennen! SF målet mitt, og søs sitt var stort, men det var ikke noe farlig/galt av den grunn! Tror det er ganske vanlig at det svinger!
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #871 Skrevet 30. november 2006 Det viktigste er å gjøre så godt man kan... og det går sikkert myyyye bedre enn du tror! Nå er det første over i hvert fall.... ...tenke på meg!? Trodde du ville ha litt av hvert å tenke på fra mannens hjemkomst, jeg Søta....!
Skrållan Skrevet 30. november 2006 #872 Skrevet 30. november 2006 Synd du tenker så mye på det der med SF-målet... Det finnes sikkert en fornuftig grunn til det! Eksamen din gikk sikkert bedre enn du selv tror... det bruker å bli sånn til meg iallefall! Når får dere vite karakter da? Tror forresten du må lære meg tilbake hvordan man IKKE starter verdenskrig... Er en smule sinna på kabelselskapet i kveld... Håper du får en fin kveld da snuppa!
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #873 Skrevet 1. desember 2006 Håper det går fint vennen & ikke bekymre deg, Burpelita kooooser seg nok i magen! Gooooooood helg! Har sambo stengt internett igjen? ...... Håper du får en suuper helg!
Burpen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #875 Skrevet 2. desember 2006 Hun sa også dette om at gjennomsnittsmålene er for lave for dagens barn. Synes du skal slappe av Burpen! Jeg bekymrer meg iallefall ikke, tar det heller som et sunnhetstegn! ← Tusen takk! Ganske mange som har sagt det samme nå, og det er kjempegodt å høre! Håper det gikk bra på eksamen da Det går vel som regel bedre enn man selv tror? Eller.. Lyger jeg nå? Tror ikke jeg gjorde det noe strålende selv på prøven min.. Når får dere vite om dere står eller ikke? ← Er kanskje ofte sånn at man tror det gikk dårligere enn det gikk, men på denne, er jeg ganske sikker på at det gikk dårlig... Men jeg håper det er mange som gjorde det ENDA dårligere enn meg, for da vil det jo se ut som at det gikk bra med meg Det er ca 30 dagers sensur, så det blir vel rett på nyåret engang, for jula går jo bort... Gikk sikkert bedre enn du trodde ja. Det var iallefall bra at du prøvde og ikke var en av de som gikk!!!! Hvis ikke de SF-måla er justert på noen år høres det logisk ut at de er for små siden barna er større nå enn før. til deg! ← Ja, jeg tenkte med meg selv at jeg hvertfall ikke kunne gå,- jeg gir meg aldri uten kamp! Jeg får kanskje strate en kampanje for å justere SF-målene SF målet mitt, og søs sitt var stort, men det var ikke noe farlig/galt av den grunn! Tror det er ganske vanlig at det svinger! ← Får satse på at det er det som ligger til grunn her i gården også
Burpen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #876 Skrevet 2. desember 2006 Det viktigste er å gjøre så godt man kan... Nå er det første over i hvert fall.... Søta....! ← Det er sant det,- jeg hadde nok syntes det var "ille" om jeg ikke hadde klart noe om jeg ikke hadde lest til den, men jeg VET at jeg faktisk gjorde mitt beste, og det er en god følelse oppi det hele! Søta!? Synd du tenker så mye på det der med SF-målet... Det finnes sikkert en fornuftig grunn til det! Eksamen din gikk sikkert bedre enn du selv tror... det bruker å bli sånn til meg iallefall! Når får dere vite karakter da? Tror forresten du må lære meg tilbake hvordan man IKKE starter verdenskrig... Er en smule sinna på kabelselskapet i kveld... Håper du får en fin kveld da snuppa! ← Får satse på at det dukker opp en fornuftig grunn, ja! Jeg er jo så glad i magen min for tida, og for både meg og sambo er den akkurat helt perfekt, så det er dumt hvis jeg må gå rundt og bekymre meg over den istedenfor å kose meg med den! Karakter får vi sikkert vite rett utpå nyåret... Ikke starte verdenskrig!? Vel,- *Oj, tv'n er litt ute av stand, jeg ringer kabelselskapet( ).* "Hallo, er det kabelselskapet? Ja, du skjønner at tv'n vår har det ikke helt godt idag ( )... Men altså, det gjør ingenting, for jeg kan finne på noe annet jeg, enn å se på yndlingsprogrammet mitt!- Dere får ikke fiksa før om tre uker nei? -Neida, det går bra det! Ikke noe problem... ( )" Det i parentes skal man selvfølgelig ikke gi uttrykk for... Tror det er den letteste måten nå til dags... Dessverre!!
Burpen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #877 Skrevet 2. desember 2006 Håper det går fint vennen & ikke bekymre deg, Burpelita kooooser seg nok i magen! Gooooooood helg! Har sambo stengt internett igjen? ...... Håper du får en suuper helg! ← Hun er hvertfall aktiv der inne! Får satse på at det er fordi hun koser seg! Sambo glemte faktis å stenge internett igår, men jeg hadde såpass med selvdisiplin at jeg klarte å holde meg unna,- utenom da jeg fikk mail om at jeg hadde fått PM av deg Håper du også får en superfin helg!! God fredagskveld i Burpelurpe-heimen! ← Takk-takk, Cr@sh'n
Burpen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #878 Skrevet 2. desember 2006 26 uker Det skal feires med lesing, lesing og atter lesing... Jeg skal prøve å få tatt runden i kveld! Får dårlig samvittighet når jeg ikke er innom dere, men jeg får dårlig samvittighet om jeg ikke leser til eksamen også... Men enn så lenge ønsker jeg dere en god lørdag alle sammen!
Gjest marthepia Skrevet 2. desember 2006 #879 Skrevet 2. desember 2006 for 26 uker!!! Hm, er jeg lagt på vei selv nå da? 27 uker var det det? Det ser jeg når jeg poster dette Får ofte dårlig samvittighet om jeg ikke er innom "vennene" mine jeg også. Spesielt når mange har skrevet i dagboka mi og jeg ikke har skrevet til dem på leeenge... Lykke til med eksamenslesing! Hva har du eksamen i?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå