Burpen Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #941 Skrevet 9. desember 2006 ... og du er jo riktig VAKKER! Kjempemoro å se deg "på årntli" :kys_2: ← Trodde det bare var mamma og sambo som kunne synes jeg er vakker... Men det er jo kjekt å høre det fra klin fremmede KG-venner! (Fin setning, forresten!? ) Kjempemoro å se deg også, skjønne!! Og Storegutt er jo bare det sjarmtrollet da!! Nå er det skole som står på planen ( ), før vi skal til et vennepar i kveldinga Ha en fin lørdag, alle sammen!!
Skrållan Skrevet 9. desember 2006 #942 Skrevet 9. desember 2006 Jeg vil også være gæærn! ← Ser det utviklet seg til Crazy Friday dette!! Trodde det bare var mamma og sambo som kunne synes jeg er vakker... Men det er jo kjekt å høre det fra klin fremmede KG-venner! (Fin setning, forresten!? ) Nå er det skole som står på planen ( ), før vi skal til et vennepar i kveldinga Ha en fin lørdag, alle sammen!! ← Men nå har du hørt det fra fremmede venner ( )- du er VAKKER! "kos" deg med skolen, og husk å ta pauser innimellom! Det kan virke som om det er umåtelig spennende inne hos Epica og kanskje Susan! Kooooos deg masse masse hos venneparet! Ha en flotters lørdag søta!
Cr@sh Skrevet 9. desember 2006 #943 Skrevet 9. desember 2006 Ha en deilig fredag Burpelurpen.... Håper du har fått gjort litt skolearbeid i dag....
Cr@sh Skrevet 9. desember 2006 #944 Skrevet 9. desember 2006 Ha en deilig fredag Burpelurpen.... ← Kom på at det er LØRDAG I DAG! *tusler stille ut igjen*
magolia Skrevet 10. desember 2006 #945 Skrevet 10. desember 2006 ....dere "gærne" jenter! Kan jeg få være med på "åbyttebilde"?
Burpen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #946 Skrevet 10. desember 2006 Ser det utviklet seg til Crazy Friday dette!! "kos" deg med skolen, og husk å ta pauser innimellom! Ha en flotters lørdag søta! ← Crazy Friday er jo bare fornavnet Koste meg masse med skole, ja Så masse at jeg har fortsatt idag... Håper gårsdagen var fin! Ha en deilig fredag Burpelurpen.... Håper du har fått gjort litt skolearbeid i dag.... ← Kom på at det er LØRDAG I DAG! *tusler stille ut igjen* ← Du er søt :kys_2: Skulle gjerne ønske det var fredag, for da hadde jeg hatt en ekstra esedag på meg! ....dere "gærne" jenter! Kan jeg få være med på "åbyttebilde"? ← *Burpen er like gæær'n idag, og sende PM til magolia før hun stuper inn i bøkenes verden igjen*
smile Skrevet 10. desember 2006 #947 Skrevet 10. desember 2006 Oi!!! Snakk om å bytte bilde??? Da er jeg på flekken vettu... Forresten fikk kalde føtter...
Burpen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #948 Skrevet 10. desember 2006 Oi!!! Snakk om å bytte bilde??? Da er jeg på flekken vettu... Forresten fikk kalde føtter... ← Kalde føtter er ikke noe bra... Du får ta på deg ullsokker og si ifra om du får tilbake varmen
Cr@sh Skrevet 10. desember 2006 #949 Skrevet 10. desember 2006 90 dager igjen til terminen din i dag jo....
magolia Skrevet 10. desember 2006 #950 Skrevet 10. desember 2006 *Burpen er like gæær'n idag, og sende PM til magolia før hun stuper inn i bøkenes verden igjen* ← Thanks!!! Håper søte deg har det bra "bøkenes verden"!
Burpen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #951 Skrevet 11. desember 2006 90 dager igjen til terminen din i dag jo.... ← Ja, jøss 90 dager er jo ikke lenge... Eller,- litt lenge... Thanks!!! Håper søte deg har det bra "bøkenes verden"! ← Takk til deg også, søta! ...jeg stoooooooorkoste meg med skole igår... Huff,- på'n igjen! Jeg har hvertfall fått sambo til å ikke skru av nettet idag, for jeg MÅ følge med inne hos Epica... (Og SSH, for hun skal jo også føde idag!) Men hvis noen ser meg vase rundt på andre sider, kan dere pliiiis gi meg et hardt spark i ræva? Jeg har virkelig ikke tid til somling nå... Eksamen på torsdag allerede. Huff, som jeg gruer meg!! Prøver å få tatt runden i kveld eller i morgen kveld ...enn så lenge må dere ha det fint alle sammen
Holly Hobbie Skrevet 11. desember 2006 #952 Skrevet 11. desember 2006 Kan jeg ogsaa faa pm med bilde vaersaasnill?
Burpen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #953 Skrevet 11. desember 2006 Kan jeg ogsaa faa pm med bilde vaersaasnill? ← *sendt*
Skrållan Skrevet 11. desember 2006 #954 Skrevet 11. desember 2006 Koooos deg masse med bøkene... Hva har du eksamen i på torsdag da?
Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2006 #956 Skrevet 11. desember 2006 Nå fikk jeg lyst til å være litt gæærn og.... .... men jeg vil jo være med på alt vettu Ønsker deg en fin dag
Burpen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #957 Skrevet 11. desember 2006 Koooos deg masse med bøkene... Hva har du eksamen i på torsdag da? ← Skal ha eksamen i metode og dataanalyse... KJEMPESPENNENDE Hvordan går det med lesinga? :kys_2: ← Huff, jeg tror noen har stjålet motivasjonen min, så det går ikke så greit, egentlig... Jeg er så ufattelig lei!! Nå fikk jeg lyst til å være litt gæærn og.... .... men jeg vil jo være med på alt vettu Ønsker deg en fin dag ← Det er du og Svein (fra Hotell Cæsar) som er med på alt PM på vei om et øyeblikk...
Xania Skrevet 11. desember 2006 #958 Skrevet 11. desember 2006 Lese nå, Burpen! (Låner bort litt motivasjon, så kan jeg heller sitte på KG i kveld! ) På torsdag får du lønn for strevet. Har du flere eksamener før jul?
Burpen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #959 Skrevet 11. desember 2006 Lese nå, Burpen! (Låner bort litt motivasjon, så kan jeg heller sitte på KG i kveld! ) På torsdag får du lønn for strevet. Har du flere eksamener før jul? ← Busted!? ...jammenassaatte... Takk for motivasjon! Skal vende snuta ned i bøkene igjen en time eller noe, før jeg skal bake ut skillingsbollene som står til heving... Har en eksamen til, ja, etter den på torsdag Onsdag 20., så det blir sein juleferie på meg i år... Kjekt å se deg her igjen!
Xania Skrevet 11. desember 2006 #960 Skrevet 11. desember 2006 Åh, skillingsboller!! Fælt som det bakes boller her på KG om dagen, da... Vil også ha boller! Tipper det blir bollebaking til onsdag her i huset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå