Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Godt å høre det er liv i den ene og andre da!!!! Nå er du jo snart i 3.trimester!!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er deilig å få bekreftelser på det innimellom! (Selvom det kan være aldri så vondt... :overrasket: )

:ler:

Ja, tredje trimester på lørdag!! :hoppe:

Etter at det trimesteret er over, så er det ikke flere,- bare resten av "evigheten" med Burpelita :hjerte:

Skrevet
Ja, tredje trimester på lørdag!! :hoppe:

Etter at det trimesteret er over, så er det ikke flere,- bare resten av "evigheten" med Burpelita :hjerte:

:legrine:

Vel overstått eksamen - bare en igjen nå vel?

Du er flink, du!

:kys_2:

Skrevet (endret)

:grine2: :grine2:

Det var bare herlig sagt! :hjerter_rundt:

Så deilig at du er ferdig med en eksamen da :tommelsmil:

...også siste trimester like rundt hjørnet! :hoppe:

:klem:

Endret av LinKri
Skrevet
Vel overstått eksamen - bare en igjen nå vel?

Du er flink, du!

:kys_2:

Takktakk! Jepp, bare en igjen nå! Og gjett om jeg gleder meg :danse:

:kyss:

:hoppe: for 3 trimester :hoppe:

:hoppe:

:grine2: :grine2: 

Det var bare herlig sagt!  :hjerter_rundt:

Så deilig at du er ferdig med en eksamen da :tommelsmil:

...også siste trimester like rundt hjørnet! :hoppe:

Jeg trodde aldri at jeg skulle få juleferie i år, men etter at tre eksamner er bak, og bare en foran, ser jeg lyset i enden av tunnelen allikevel! :hoppe:

Skrevet

Æsj... Fikk ikke sove lenger :sur:

Hadde store planer om å sove til klokka kvart på elleve, for jeg skal fastende til legen ti på halv tolv, og da hadde jeg slippi og kjent at jeg er sulten så lenge!

Gruer meg litt,- skal ta den hersens blodsukkerprøven... :sjenert:

Tenk hvis det er noe gæli med den da! :overrasket::tristbla::grine:

Burpelita var skikkelig spinnvill i magen igår, jeg trodde jeg aldri skulle få fred! :ler:

Det værste var at jeg ble litt lei, for det gjorde endel vondt... Hun planta nemlig helen sin oppå blæra mi, trampa ned og vrengte rundt :forvirret: Jeg som er så snill som jeg bare kan mot henne hele tiden, så er det takka, liksom... :ler:

Sambo skal ut med jobben i kveld, det passer meg egentlig ganske bra (såsant det går greit hos legen), for da får jeg lest skole uten forstyrrelser!

Tror jeg skal begynne med litt skole, jeg, sånn at jeg hvertall kommer igang for dagen :Nikke:

:vinke:

Gjest marthepia
Skrevet

Da har jeg endelig litt tid tilå stikke innom deg en tur ;)

Hvordan gikk det til legen i dag? Håper alt gikk bra :)

Har en liten en som kan være veldig aktiv til tider selv :ler: Så aktiv at det er ubehagelig. Føles som jeg må på do hele tiden ,men det kommer ingenting. Ligger vel å knar på blæra mi den rampen ;)

Du må ha lykke til å den siste eksamen! Godt å tenke på at det snart er jul nå. Det er jo neste søndag :overrasket: Synes tiden fram til jul har gått forferdelig fort jeg.

Skrevet
Da har jeg endelig litt tid tilå stikke innom deg en tur ;)

Hvordan gikk det til legen i dag? Håper alt gikk bra :)

Koselig å se deg! :)

Det gikk veldig bra hos legen,- ingenting muffens med meg, så jeg er hoppende glad! :hoppe:

En mer eller mindre effektiv lesedag er over...

Hopper i seng nå, for bekkenet er rett og slett så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :grine:

Ikke noe kjekt når sambo ikke er hjemme da, for plutselig så streiker det helt, og da kommer jeg meg ikke av flekken. Skrekken er at det skal streike mens jeg går, for da ser jeg for meg at jeg blir liggende på gulvet... :tristbla:

Løsningen er å gå rundt med mobilen i hånda :sjenert:

Føler meg skikkelig skrøpelig :grine: Ikke noe kjekt å ikke ha kontroll over egen kropp...

Har prøvd å ringe sambo, men ikke fått tak i han, så jeg sedte en melding om at jeg gleder meg til han kommer hjem. Det føles nok tryggere da!

...men spørs om han tar hensyn til det. Han og de andre sjefene på jobb er ute og spiser og drikker, og da vet jeg jo hvordan det pleier å gå :sjenert:

Åååååååååå, akkurat nå er jeg så LEI!! :grine::grine::grine:

Lille store Burpelita koser seg og spreller i magen ( :hjerter_rundt: ), så jeg får så dårlig samvittighet når jeg tenker at jeg er lei, for det er jo selvfølgelig verdt det, men det er bare vanskelig å se det på den måten akkurat nå...

Hadde bare sambo vært her, så kunne han hvertfall jatta med og trøsta meg litt... :tristbla:

Skrevet

Huff da, høres ikke ut som om du har det så særlig i kveld... :kose: Hvordan går det med bekkenet? Du får ta det skikkelig med ro til sambo kommer, så du ikke risikerer å bli liggende på gulvet...

Så bra du er frisk som en fisk eller da! :hoppe: Og :hoppe: mer for tredje trimester!! Snart er du jo i mål! :hjerter:

God :klem: til deg! :)

Skrevet

Ojda, her var det visst mye sutring... :overrasket: Det er godt for alt hva man glemmer iløpet av natta!

La meg ganske tidlig igår, men fikk ikk sove. Tror ikke jeg sovna før klokka var nærmere halv tre, og kvart over tre kom sambo hjem, og etter det lå jeg våken til litt over sju. Trøtt, ja... :Gjesp:

Gleder meg til kvelden, hvertfall! :Nikke:

Huff da, høres ikke ut som om du har det så særlig i kveld... :kose: Hvordan går det med bekkenet? Du får ta det skikkelig med ro til sambo kommer, så du ikke risikerer å bli liggende på gulvet...

Så bra du er frisk som en fisk eller da! :hoppe: Og :hoppe: mer for tredje trimester!! Snart er du jo i mål! :hjerter:

God :klem: til deg! :)

Hehe, jeg hadde nok en litt dårlig kveld, ja... Hadde så vondt, og ble bare grenseløst lei og frustrert! :sur:

Er heldigvis bedre idag, selvom jeg ikke sov noe særlig i natt :)

Jeg ble kjempeletta etter å ha vært hos legen igår! :hoppe: Hadde jo absolutt ikke vært noe kjekt hvis jeg hadde svangerskapsdiabetes :riste:

Takk for :hoppe: 'ing for tredje trimester! :kose:

...syns egentlig tid har snegla seg avgårde når jeg tenker nøy over det. Det er jo en eeeeeeeeevighet siden vi var på ultralyd!

Men når vi bikker over 30 uke nå snart, så går det nok forhåpentligvis fort!

Nå skal vi til hjembyen til sambo! Gleder meg til å se småtrollene igjen :hoppe:

:vinke:

Skrevet

Så fint at alt var bra hos legen (tvilte vel aldri på det, men...;) )

Kos dere "hjemme" hos sambo...

...og fortsatt god helg! :kys_2:

Skrevet

Huff'a, ikke noe kjekt når bekkenet krangler. :troest: Godt at det er bedre i dag i dag da. :Nikke:

God helg, og kos deg sammen med småttisene. :klem:

Skrevet

Oi! Tredje trimester gitt! :hoppe:

Tida går såååå fort! :overrasket:

Skrevet

Håper du har det fint hjemme hos sambo! :)

Du skal se det går kjempefort når du bikker 30 uker! Det gjorde det hos meg, følte jeg. Plutselig var termindagen bare en uke unna! :overrasket: Synes egentlig den siste uka sneglet seg avgårde da, men det var jo bare en uke.. :ler:

:klem: , :kose: og :kyss:

Skrevet

Så bra at du var frisk som en fisk!

...da jeg leser om hvordan du har det, mtp at du er lei og slik... jeg kjenner meg sååå godt igjen! Hadde jo halsbrann hele tida, og snuppa hoppa opp og ned på blæra mi... :sur: Pluss den drepende varmen i sommer som høygravid.... *blæh* (ALDRI MER!!) Men det er jo slik man glemmer med en gang babyen er ute :ler:

(Men er fortsatt bestemt på at jeg ikke skal være høygravid en sommer til da :ler: )

Men nå er det nok babbel fra min side her :sjenert:

Håper helgen din har vært fin :klem:

Skrevet

Etter å ha sett den fine avataren din, og det søte nicket både her og der ramlet jeg inn i dagboka di, og har nå lest gjennom den. Kan jo ikke bare tusle ut uten å si legge igjen noen ord etter femti sider.

Du har en utrolig koselig dagbok, og det har vært veldig hyggelig å følge deg og Burpelitas dager fra start til nå (begynnelsen av siste trimester). Ikke er jeg blitt noe mindre babysyk heller... Jeg burde jo ikke luske inn i graviditetsdagbøker i det hele tatt. :roll:

Ble så glad da jeg underveis leste at du skulle legge ut magebilder, og enda mer skuffet når jeg så de hadde blitt fjernet etterhvert, men så kom det jo et magebilde her på sisten, og magen din er vanvittig fin. :) Den blir vel bare finere og finere ettersom du kommer enda nærmere slutten også. :)

Må innrømme at jeg er skikkelig nyskjerrig på navn da, for selv om jeg ikke har vært her før føler jeg jo nesten at jeg har vært med hele veien nå. :sjenert:

Du imponerer forresten virkelig, så mye som du får gjort (og takler), både i forhold til samboerskap, matlaging, husarbeid, jobbing og studer. :klappe: Jeg blir helt stum. Skjønte jo tidlig at du var relativt ung, men da jeg så at du "bare" er 21 :overrasket: ble jeg enda mer sjokkert, jeg tror aldri jeg hadde greid det du greier. Du burde virkelig være stolt av deg selv.

Jeg har også fått innsyn i noe jeg har "slitt" litt med i eget forhold ut i fra et annet perspektiv etter å ha lest her i dagboken din, og det var skikkelig kjekt så tusen takk skal du ha. :)

Håper du har hatt en fin helg. Lykke til med neste eksamen, du er snart ferdig nå.

Skrevet

Denne prøven hos legen har jeg også tatt, og det sukkervannet var motbydelig!!! :kvalm:

Lykke til med innspurten på skolen! Du har vært KJEMPE FLINK denne høsten. Tenk alt det gode du har foran deg nå....en avslappende jul og på nyåret en en liten tulle i armene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...