Burpen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1062 Skrevet 2. januar 2007 God tur hjem! ← Takk, søta! :kys_2: Deilig å være hjemme igjen! Borte bra, men hjemme best... Har hatt det kjempekoselig rundt både jul og nyttår Julaften, 1. dag og 2. dag var vi hos sambos familie. 3. dag reiste vi østover, og var hos min familie. Reiste hjem igår. Høydepunktet har vært 3D-ultralyden på Majorstuaklinikken! Det var helt fantastisk å få se Burpelita live (Fjærna bildene som lå ute, men "kjente" kan få bilde på PM om de vil ) Lille niese har blitt så stor! Løper (ustødig ) rundt, og babler i ett sett... Slitsomt å holde tempoet hennes! Lurer på hvordan det blir når Burpelita krever sitt, men da er jo hvertfall magen, kynnerne, og forhåpentligvis bekkenløsninga borte... Det er helt sprøtt å tenke på at det er dette året jeg skal bli mamma Både sambo og jeg gleder oss vanvittig masse! Tror sambo hadde godt av 3D'en... Ting begynner å komme på plass,- det eneste vi mangler, er stelleutstyr (bleier etc.) og vogn. Vogn får vi av mamma og pappa. Vi har så godt som bestemt oss for Bugaboo Cameleon, i mørkegrå base og beige trekk... Jeg liker den kjempegodt Kommer nok til å bestille den snart, for dama i butikken sa at det var minst 4 ukers leveringstid... Burpelita hadde en skikkelig opptreden for oss igår, eller at vi hadde lagt oss! Magen "velta" og "hoppa" hit og dit, og "bulka" her og der... Det er så facinerende å se på! Helt utrolig å tenke på at det er et levende menneske der inne Hentesettet er forresten ferdig! Kommende oldemor strikka, og kommende mormor broderte og monterte knapper! Skal legge ut bilder, bare jeg får tatt Nå venter frokost, før jeg må prøve og finne igjen leiligheten, etter gårsdagens bombenedslag her... Alltid sånn når vi kommer hjem,- får lempa alt inn på gangen, så blir det stående Prøvde å rydde litt, men det var både seint, og bekkenet verka etter 8 timer i bil, så senga frista mer
Burpen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1063 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Her kommer hentesettet til Burpelita! Endret 2. januar 2007 av Burpen
Xania Skrevet 2. januar 2007 #1064 Skrevet 2. januar 2007 Godt nyttår, Burpen! Det hentesettet var kjempesøtt. Tenk at det ikke er lenge til du får bruke det! Om drøye to måneder har faktisk de søte små kommet seg ut av magen! Det er så rart å tenke på, klarer ikke å forestille meg hvordan dagene blir med en liten en i hus...
Bustetroll Skrevet 2. januar 2007 #1065 Skrevet 2. januar 2007 Æsj, nå ble hele meldingen min borte, av en eller annen teit grunn. Uansett, godt nyttår. Kjekt å lese at dere har hatt en fin julefeiring. Har veldig lyst til å se UL-bilder da, jeg rakk det ikke, så hvis jeg får lov blir jeg veldig fornøyd.
Cr@sh Skrevet 2. januar 2007 #1066 Skrevet 2. januar 2007 Hei Snuppis! Deilig å være hjemme igjen tenker jeg... Det er som du sier - borte bra, men hjemme best! Hentesettet til Burpelita var nyyyydelig! Og som det ble sagt over her... Bare drøye 2 mnd'er igjen, så skal du bruke det (og kanskje ikke så lenge en gang... ) Blir superspennende framover da! 2007 blir jo et meget begivenhetsrikt år for dere!
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2007 #1067 Skrevet 2. januar 2007 Godt å høre du har kooost deg i jula og nyttår vennen! Så fint hentesett! Lignet på snuppa sitt! Nyyyyyyt søvnen nå før burpelita kommer! Hvis ikke formen setter stopper for det.. Håper den blir bedre! Snart middag her, måtte bare innom å hilse på! Håper det blir mer tid å stikke innom fremover! Ja mannfolka trenger å være med på UL for å bedre forstå tror jeg! Kose deg masse vennen, så talast vi! Kjempekoooos å bli mor!
cappocino Skrevet 2. januar 2007 #1068 Skrevet 2. januar 2007 Titter innom ! Høres ut som du hadde en fin feiring Men godt å være hjemme ja! Hentesettet til Burpelita var kjempesøtt! Skulle ønske jeg hadde noen som kunne og hadde lyst til å strikke noe sånt til snuppa vår, her blir det hentesett kjøpt på HM. Men det er jo fint da...
Skrållan Skrevet 3. januar 2007 #1069 Skrevet 3. januar 2007 Hei snuppa! rakk å se bildene fra 3D_UL, og makan til nusselig Burpelita da! Kjempevakker er hun! Nydelig hentesett også, blir moro å se Burpelita i det kan jeg tro! Vi fikk ikke brukt hele hentesettet vårt vi, for det var så innmari varmt ute den dagen vi skulle hjem - så det holdt lenge med bare lua og jakken... Håper du får en superfin dag vennen! og :kys_2:
Burpen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #1070 Skrevet 4. januar 2007 Godt nyttår, Burpen! Det hentesettet var kjempesøtt. Tenk at det ikke er lenge til du får bruke det! Om drøye to måneder har faktisk de søte små kommet seg ut av magen! Det er så rart å tenke på, klarer ikke å forestille meg hvordan dagene blir med en liten en i hus... ← Det er helt sprøtt at hentesettet snart skal tas i bruk, ja... Klarer ikke helt å ta det innover meg, tror jeg! Men det blir garantert helt fntastisk!! Æsj, nå ble hele meldingen min borte, av en eller annen teit grunn. Uansett, godt nyttår. Kjekt å lese at dere har hatt en fin julefeiring. Har veldig lyst til å se UL-bilder da, jeg rakk det ikke, så hvis jeg får lov blir jeg veldig fornøyd. ← Irriterende når meldingene blir borte... *frustrert* Bilder av Burpelita er sendt Hei Snuppis! Deilig å være hjemme igjen tenker jeg... Det er som du sier - borte bra, men hjemme best! Hentesettet til Burpelita var nyyyydelig! Og som det ble sagt over her... Bare drøye 2 mnd'er igjen, så skal du bruke det (og kanskje ikke så lenge en gang... ) Blir superspennende framover da! 2007 blir jo et meget begivenhetsrikt år for dere! ← Deilig å være hjemme, ja... Styre dagene heeeelt selv! Takk for hentesettskryt,- jeg syns det er helt nydelig jeg også! Kjekt med litt søtt dill... Det kommer nok ikke til å bli så mye av det! 2007 blir nok det beste året vi noengang har hatt! Godt å høre du har kooost deg i jula og nyttår vennen! Så fint hentesett! Lignet på snuppa sitt! Nyyyyyyt søvnen nå før burpelita kommer! Hvis ikke formen setter stopper for det.. Håper den blir bedre! Snart middag her, måtte bare innom å hilse på! Håper det blir mer tid å stikke innom fremover! Ja mannfolka trenger å være med på UL for å bedre forstå tror jeg! Kose deg masse vennen, så talast vi! Kjempekoooos å bli mor! ← Prøver å nyte søvnen som bare det for tida Vi slapper av sammen, koser oss, og snakker masse om forventninger, bekymringer, og alt annet som hører med det å bli foreldre Skjønner du har det travelt for tida, Snuppa krever jo sitt Titter innom ! Høres ut som du hadde en fin feiring Men godt å være hjemme ja! Hentesettet til Burpelita var kjempesøtt! Skulle ønske jeg hadde noen som kunne og hadde lyst til å strikke noe sånt til snuppa vår, her blir det hentesett kjøpt på HM. Men det er jo fint da... ← Koselig at du stikker innom! Virkelig ikke lenge igjen for deg nå! Jeg er kjempeglad for at vi har strikkere i familien Det er jo koselig med klær det ligger arbeid bak! Men jeg har sett på hentesett i butikken også, og de er også kjempefine, så lillesnuppa blir helt sikkert både fin og varm Hei snuppa! rakk å se bildene fra 3D_UL, og makan til nusselig Burpelita da! Kjempevakker er hun! Nydelig hentesett også, blir moro å se Burpelita i det kan jeg tro! Vi fikk ikke brukt hele hentesettet vårt vi, for det var så innmari varmt ute den dagen vi skulle hjem - så det holdt lenge med bare lua og jakken... Håper du får en superfin dag vennen! ← Hola guappa! (eller åssen det nå skrives...) Takk for Burpelitaskryt! Både nusselig og kjempevakker, ja Blir spennende å se hvordan hun ser ut når hun kommer ut, iogmed at soneografen sa at bildene kunne lyve litt, mtp skygger pga plassmangel, og at bildene ble litt "widescreen"... Men uansett er hun garantert verdens nydeligste,- helt objektivt sett, selvfølgelig Kan fort være varmt her også, når hentesettet skal tas i bruk, men vi får satse på at vi får brukt det allikevel!
smile Skrevet 4. januar 2007 #1071 Skrevet 4. januar 2007 Så utrolig søtt hentesett!!! Rakk ikke å se 3d bilde men regner med det kommer ordenlitge bilder om ikke sååååå mange uker Formen din da?
Gjest Myztica Skrevet 4. januar 2007 #1072 Skrevet 4. januar 2007 Så nyydelig hentesett ....og det minner meg om at jeg skal sjekke babyklær på nett. Skal få svigers til å strikke, ettersom jeg ikke klarer det selv -jeg rakk heller ikke å se UL-bilder. Men som smile sier; det kommer nok noen ordentlige om noen uker Godt nyttår forresten!!
Burpen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1073 Skrevet 5. januar 2007 Så utrolig søtt hentesett!!! Rakk ikke å se 3d bilde men regner med det kommer ordenlitge bilder om ikke sååååå mange uker Formen din da? ← Takk for hentesett-skryt Gleder meg sånn til å kle på Burpelita settet Ekte bilder dukker nok opp på en eller annen måte om noen uker!! Bekkenet har faktisk *bank i bordet* vært ganske så bra i det siste ...men søvnen er det værre med... Så nyydelig hentesett ....og det minner meg om at jeg skal sjekke babyklær på nett. Skal få svigers til å strikke, ettersom jeg ikke klarer det selv -jeg rakk heller ikke å se UL-bilder. Men som smile sier; det kommer nok noen ordentlige om noen uker Godt nyttår forresten!! ← Takk for skryt til deg også! Kjekt å ha strikke-svigers! Svigermor er dessverre død, men jeg har heldigvis strikke-svigermormor og strikke-svigerinne Som jeg sa til smile, så kommer ordentlige Burpelitabilder på en eller annen måte! Godt nyttår til deg også
Burpen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1075 Skrevet 5. januar 2007 Åååå, jeg er så trøtt for tida... Skjønner ingenting, jeg! Har ikke vært sånn tidligere. Frister å are la øynene være igjen for hver eneste gang jeg blunker Lurer på åssen det skal gå når skolen begynner for fullt igjen til uka De siste dagene har sambo og jeg kosa oss masse, vært gode mot hverndre, og bare slappa av... Har vært helt fantastisk! Trenger noen sånne dager i en hektisk hverdag! Herlige samboeren min Sambo er på pc-oppdrag... Det er lenge siden nå, så det går greit Når han kommer hjem, skal vi spise, se film og bestille vogn! Selvom vi får vogna av mamma og pappa, så kan vi jo tenke litt på prisen. Det er hvertfall verdt det å bestille på nett, når man kan spare over 2000 kroner. Jeg syns hvertfall det er masse penger Vi var og kjøpte inn diverse Burpelita-ting på apoteket igår. Nå kan hun faktisk bare komme Sikker noe mer vi kan komme til å trenge, men butikkene stenger jo ikke den dagen vi komer hjem fra sykehuset Tenkte litt på å bestille en sånn apotek-pakke, men droppa det, etter å ha hørt fra flere at apotekene samarbeider med diverse foreninger, og gir de lister over hvem som bestiller pakke. Har ikke akkurat lyst på telefon fra krybbedødforeningen den dagen vi komer hjem fra sykehuset Selvfølgelig skal vi støtte, det har ikke noe med det å gjøre, men jeg tror jeg kommer til å være såpass hormonell den første tiden, at jeg ikke ønsker sånne telefoner da I morgen skal jeg på en liten shoppingtur med svigerinna mi! Blir kjekt! (Rart å tenke på at det er 13 års forskjell på oss, for det er ikke så merkbart... men så har jeg alltid vært litt voksen av meg da... Vet ikke om jeg noen gang har skrivi at sambo er endel eldre enn meg, heller... Han er 30, dvs at han er 9 år eldre enn meg. ) Vi var i banken idag, ordna noen lånepapirer, og forsikring på både oss, innbo og kommende hus. Sambo har jo hatt alt i orden tidligere, men jeg har aldri fått ræva i gir til å ordne sånt. Har jo tenkt på det, men det har liksom ikke vært så viktig før... Nå som vi bygger hus, og Burpelita snart kommer, så føles det viktig å ha sånne ting i orden. Jeg vil jo at de skal klare seg, og fortsatt skulle kunne få bo i huset vårt, dersom det skulle skje meg noe Burpelita er så aktiv om dagen... Det virker som at hun koser seg ordentlig der inne! Uten å være innbilsk, altså Nå skal jeg snart lage taco Greit å ha alt nesten klart til go'ingen min kommer hjem! Jeg er hvertfall skrubbsulten! God helg, alle sammen!
magolia Skrevet 5. januar 2007 #1076 Skrevet 5. januar 2007 Er du bare 21? Da er du nok voksen av deg ja!
Burpen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #1078 Skrevet 5. januar 2007 Er du bare 21? Da er du nok voksen av deg ja! ← Ja, er nok det... Men det kommer seg med åra!
smile Skrevet 5. januar 2007 #1079 Skrevet 5. januar 2007 oh my God!!! Hadde aldri tippa at du var 21 nei!! Så du får ta det til deg men du vikrer veldig voksen ja. Og det er jo bra nå som dere får baby!!!
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2007 #1080 Skrevet 5. januar 2007 Det er sååå kos å være foreldre! :-D Nå har snuppa begynt å smile endel og klarer holde blikket på ting, er så kos å se småtingene som skjer etterhvert! Gleeed deg! Gleder meg å lese om når du har blitt mamma! Kose deg i helga vennen! Håper formen holder seg fin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå