Bustetroll Skrevet 6. januar 2007 #1081 Skrevet 6. januar 2007 Kos deg på shopping i morgen, håper du drømmer søtt nå.
Burpen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #1082 Skrevet 6. januar 2007 oh my God!!! Hadde aldri tippa at du var 21 nei!! Så du får ta det til deg men du vikrer veldig voksen ja. Og det er jo bra nå som dere får baby!!! ← Hehe... Håper og tror jeg er godt rusta til å bli mor, selvom jeg ikke er så gammel, hvertfall! Det er sååå kos å være foreldre! :-D Nå har snuppa begynt å smile endel og klarer holde blikket på ting, er så kos å se småtingene som skjer etterhvert! Gleeed deg! Gleder meg å lese om når du har blitt mamma! Kose deg i helga vennen! Håper formen holder seg fin! ← Å, hællandussen!! Smiler hun, altså!? Å, så herlig!!! Kos deg i helga du også, vennen! Jeg skal på shopping, så jeg skal hvertfall kose meg Kos deg på shopping i morgen, håper du drømmer søtt nå. ← Will do
Burpen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #1083 Skrevet 6. januar 2007 (endret) :hoppe: :hoppe: 31 uker idag Bestilt vogn :hoppe: :hoppe: Endret 6. januar 2007 av Burpen
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1087 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Kanskje på tide med en aldri så liten utstyrsliste! MANGLER •Hjemmesydd stelleveske (snart ferdig) HAR Sove •Seng •Madrass •Lammeskinn (96 cm) fra Nøstebarn •Laken x 3 •Tisselaken x 2 •Sengetøy x 4 •Fiber-dyne x 1 •Dun-dyne x1 •Kurv til de første månedene •Reiseseng med myggnetting Sikkerhet •Bilstol •SuperNova BabyCall Praktisk •Vogn, Bugaboo Cameleon •Vippestol for de minste •Vippestol, BabyBjørn •Lekegrind •Bæresele x 2 Stell •Stellebord, Baby Dan •Håndklær x maaaaaaaange •Kluter x maaaaaange •Bleier •Baby-q-tips •Miniform •Sinksalve •Klorhexidin •”Snørrsuger” •Neglsaks for baby •Febertermometer •Badebalje •Bade-"sete" Annet •Lammeskinn •Vognpose (dun med lammeskinn) •Babygym •Stelleveske til vogn •Krabbeteppe (Rørospledd,- lunt og godt) •Vognteppe (hjemmestrikka) •Helseteppe x 3 •Ullpledd x 2 •Fleeceteppe x 2 •Bitering •Uro Klær, str. 50 •Langarma body x 6 •Kortarma body x 1 •Sokker x 3 •Hentesett •Kjøredress x 2 •Genser/jakke x1 •Sparkedress x1 •Bukse x 1 •Luer x 2 •Ullbody x 3 Klær str. 56 •Langarma body x 11 •Sparkedress x 6 •Sokker x 8 •Strømpebukse x 2 •Genser/jakke x 4 •Pysj x 1 •Bukse x 3 •Luer x 2 •Ullbody x 3 Klær str. 50/56 (vet ikke "fordelingen",- storesøs sender snart i posten) •Body x 14 •Sparkedress x 8 •Bukse u/fot x 8 •Joggedress x 11 •Jakke x 2 •Lue x 5 •Genser x 8 •Kjole x 2 Klær str. 62 •Sparkedress x 3 •Langarma body x 7 •Kortarma body x 4 •Genser x 2 •Bukse x 4 •Sokker x 10 •Kjøredress x 1 •Tykk jakke x 2 •Tykk bukse x 1 •Kjole x 3 •Pysj x 2 •Lue x 1 •Votter x 1 •Hals x 1 Klær str. 68 •Langarma body x 1 •Strømpebukse x 2 •Tykk bukse x 1 •Genser x 1 •Jakke x 2 •Bukse x 3 •T-skjorte x 4 •Kjole x 2 •Shorts x 1 •Pysj x 1 Sokker, luer og smekker i one size Endret 5. februar 2007 av Burpen
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1088 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Så gøy med vogn!!! Kva slags!?!?!? ← En Bugaboo Cameleon! ...bestilt her! Endret 8. januar 2007 av Burpen
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. januar 2007 #1089 Skrevet 7. januar 2007 Oj, det var ei imponerande utstyrsliste!!! Så flinke de har vore!! Kor har de kjøpt alle dei kleda? Vi skal på sjåpping neste helg, reknar med å få det meste unnagjort då! *glede seg*
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1090 Skrevet 7. januar 2007 Oj, det var ei imponerande utstyrsliste!!! Så flinke de har vore!! Kor har de kjøpt alle dei kleda? Vi skal på sjåpping neste helg, reknar med å få det meste unnagjort då! *glede seg* ← Takk En hel del av de klærne har kommet fra svigerinna mi, som har to jenter! Veldig praktisk De er født på samme årstid som Burpelita kommer, så det passer perfekt! Heldige dere, som skal på shopping neste helg!! Jeg har jo kjøpt endel selv også, men skulle gjerne kjøpt mer ...men det er jo bare dumt når man har så masse som vi har nå! Vi avventer hvertfall, og ser an hva vi får bruk for! Kommer enda mer i hus så fort storesøster får sendt avgårde den esken med klær hun har stående!
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1091 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er egentlig grenseløst klar for at det skal være mars i morgen, når jeg våkner... Åååå, som vi lengter etter jenta vår!
Xania Skrevet 7. januar 2007 #1092 Skrevet 7. januar 2007 Så heldig du er som har arvet så mye klær til Burpelita! Stakkars lille knøttet har nesten ikke noe klær enda, så jeg må snart ut på seriøs klesshopping. Lurer på hvilken reiseseng du har kjøpt? Og hvor tung den er? Skal etter hvert kjøpe reiseseng til knøttet også, men må ha en som lett kan tas med på flytur. De billigste variantene veier jo over 13 kg, vil ikke akkurat kalle det reiseseng... Jeg også begynner å bli veldig klar for mars! Er faktisk bare fem uker og en dag til jeg går ut i permisjon, det er jo ikke så lenge til! Da kan knøttet bare komme.
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1093 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Så heldig du er som har arvet så mye klær til Burpelita! Stakkars lille knøttet har nesten ikke noe klær enda, så jeg må snart ut på seriøs klesshopping. Lurer på hvilken reiseseng du har kjøpt? Og hvor tung den er? Skal etter hvert kjøpe reiseseng til knøttet også, men må ha en som lett kan tas med på flytur. De billigste variantene veier jo over 13 kg, vil ikke akkurat kalle det reiseseng... Jeg også begynner å bli veldig klar for mars! Er faktisk bare fem uker og en dag til jeg går ut i permisjon, det er jo ikke så lenge til! Da kan knøttet bare komme. ← Ja, er kjempeglade for alle klærne! De vokser jo så fort utav dem, så det er greit å ikke må kjøpe alt nytt! Men jeg må si jeg misunner deg litt, som får gå ut på storshopping Ingenting som er så kjekt som å shoppe til mageboeren... ...derfor klarer jeg ikke å holde meg når jeg finner noe jeg virkelig liker! Skal finne utav det med reisesenga, må bare vente til sambo kommer hjem og får tatt den fram for meg. Den er stua nederst og innerst i badstua, hvor det nå er fullt av Burpelitautstyr, og jeg orker ikke flytte på alt Minn meg på det om jeg skulle glemme det! Helt utrolig at det er så kort tid igjen av svangerskapene våre, at vi kan begynne å telle uker til permisjon! ...vi er så treige av oss, så vi har ikke fått søkt engang, vi... Men det står faktisk på planen for kvelden, at vi må se på det Vi vet jo sånn omtrentligvis vi må dele den... Hvordan er formen din for tida? Jeg tror jeg har fått trøttheten du har/hadde... Edit: skriveleif Endret 7. januar 2007 av Burpen
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1094 Skrevet 7. januar 2007 *Argh* Jeg får ikke til at utstyrslistelinken viser direkte til utstyrslista Noen som vet åssen jeg må gjøre det? ...ellers må jeg bare skrive, og skrive, og vente på et "toppinnlegg", sånn at jeg kan slenge inn utstyrslista der!
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1095 Skrevet 7. januar 2007 Sov forresten fra ca halv fire til rundt seks idag... Skjønner ikke hvor energien min har tatt veien Gruer meg til å begynne på skolen igjen i morgen! Lurer fælt på åssen i all verden jeg skal klare å holde meg våken, og følge med...
Arwen Skrevet 7. januar 2007 #1096 Skrevet 7. januar 2007 *Argh* Jeg får ikke til at utstyrslistelinken viser direkte til utstyrslista Noen som vet åssen jeg må gjøre det? ...ellers må jeg bare skrive, og skrive, og vente på et "toppinnlegg", sånn at jeg kan slenge inn utstyrslista der! ← Trykk på det nummeret som er til høyre på innlegget du skal linke til. Etter #. Linken du får opp da går rett til det innlegget.
Burpen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #1097 Skrevet 7. januar 2007 Trykk på det nummeret som er til høyre på innlegget du skal linke til. Etter #. Linken du får opp da går rett til det innlegget. ← Tusen, tusen takk for hjelpa!! Nå har du spart meg for masse irritasjon
Cr@sh Skrevet 7. januar 2007 #1099 Skrevet 7. januar 2007 For en lang og flott utstyrliste... Må være deilig å ha så mye i boks. Og godt å arve litt... Og gjett om det kommer masse masse nytt fra kjente (og nesten ukjente) når Burpelita dukker opp...
magolia Skrevet 7. januar 2007 #1100 Skrevet 7. januar 2007 Ja, er nok det... Men det kommer seg med åra! ← Utrolig, det hadde ikke falt meg inn! Dere rekker nok mange småsøsken til Burpelita! Imponerende liste, du har mer klart enn meg! Hvilket febertermometer har du kjøpt? Hvor energien har tatt vei? "Lille venn", du er gravid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå